Uralin Hoi!

Pro Legis

Jos hiukankin haluat olla tasapuolinen ja rehellinen, älä ala sensuroida EOK:n vastaisia kommentteja.
Tiedämme, että heillä on nyt voimassa tunnossaan mahdollisuus sensuroida ja leimata hörhöiksi ihmisiä, jotka ovat TOSISSAAN huolissaan ihmisten oikeusturvasta, ilman oman voiton pyyntöjä.
Jäämme odottamaan...

7

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uraliin Uraliin!

oli melko asiallista, joskin tunnepitoista tuuletusta. Mutta eikö tämäkin palsta salli vähän tunteilujakin, kun on kysymys idealisteista, jotka ovat tosissaan huolissaan oikeusturvasta, eikä omasta edusta.

• Jep Jep

tapahtui?

• Liittymismaksu
        Jep Jep kirjoitti:

tapahtui?

juuri kysymys EOK:n ENEMMISTÖN ELI 1.000 WC-JÄSENTEN INTRESSISSÄ?

• jespers
        Liittymismaksu kirjoitti:

juuri kysymys EOK:n ENEMMISTÖN ELI 1.000 WC-JÄSENTEN INTRESSISSÄ?

Tämä EOK-pulina tällä palstalla on talousrikokseen liittyvää, eli WinCapitan pulustuksen äänitorveksi ryhtymällä ja onnettomia uudelleen rahastamalla asia on harvinaisen selvästi tälle palstalle kuuluvaa. EOK:ta jopa itseään on epäilty vähintäänkin harmaalla alueella toimimisesta(yhdistyslain ja omien sääntöjensä kanssa), mutta vähintään arveluttavasta julkisesta toiminnasta capitan jäsenistön pienen vähemmistön kanssa. Käänteet capitan pulustuksen selityksissä ovat erittäin korneja ja lain hengen irvikuvia.

Capita on talousrikos ja siitä on turha kenenkään saivarrella ja minua saa rauhassa sanoa korniksi, vaikka se on vain puoliksi totta. Äitini on oikea korni, eli syntyjään Cornwallin kelttejä.

• Oppositevoice
        jespers kirjoitti:

Tämä EOK-pulina tällä palstalla on talousrikokseen liittyvää, eli WinCapitan pulustuksen äänitorveksi ryhtymällä ja onnettomia uudelleen rahastamalla asia on harvinaisen selvästi tälle palstalle kuuluvaa. EOK:ta jopa itseään on epäilty vähintäänkin harmaalla alueella toimimisesta(yhdistyslain ja omien sääntöjensä kanssa), mutta vähintään arveluttavasta julkisesta toiminnasta capitan jäsenistön pienen vähemmistön kanssa. Käänteet capitan pulustuksen selityksissä ovat erittäin korneja ja lain hengen irvikuvia.

Capita on talousrikos ja siitä on turha kenenkään saivarrella ja minua saa rauhassa sanoa korniksi, vaikka se on vain puoliksi totta. Äitini on oikea korni, eli syntyjään Cornwallin kelttejä.

Samaa mieltä, vaikka ei olisikaan EOK:N VALLANPITÄJIEN mieleen. Oikeusturvayhteisössä jos missä pitäisi olla sananvapaus.

• Vastasin jo tuonne toiseen ketjuun, laitan saman vastauksen tänne. Ylläpito oli poistanut ketjun poistopyynnön perusteella. Poistopyyntö perusteluna ettei EOK:n ja sitten Wincapita asiat kuulu tänne talousrikokset palstalle. Palautin ketjun. Olen ylläpitoon yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4381
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1550
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      75
      809
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe