onko niitä. Tuli nyt mieleen Shanti Devi Intiasta.
Onko länsimaisia tapauksia?
vahvoja todistuksia jälleensyntymisistä
6
757
Vastaukset
- bbdd
No, ainakin yksi sellainen on olemassa missä eräs pikkupoika muisti olleensa Toisessa Maailmansodassa kuollut amerikkalainen lentäjä. Poika muistaa hämmästyttävän tarkkoja asioita tuosta elämästään.
http://www.youtube.com/watch?v=_EWwzFwUOxA
Itseäni tosin vähän ihmetyttää se miksi ihmiset ei muista eläneensä kulttuureissa, joista ei ole juuri mitään tietoa jäljellä. Se olis jo aika vahva todiste. Selvästikään ihmisten ei anneta muistaa menneitä elämiään. Sehän vois olla aika traumaattistakin. Tämän yhden, rankan nykyisenkin elämänkin kanssa on kovasti tekemistä ja korjaamista, jos kaikki ei ole mennyt kovinkaan mukavasti. Muista siinä nyt sitten olleesi joku natsi tai vaikka joku juutalainen holokaustin uhri. Enpä olis itse ainakaan halunnut olla kummankaan housuissa!
Olihan sitä vielä sitten jokin tanskalainen dokkarikin, jossa ihmiset muisti jonkin edellisen elämänsä hypnoosissa. Nämä henkilöt vietiin sitten paikanpäälle sinne missä olivat sen elämänsä eläneet ja he olivat muistaneet paikat täysin oikein. He pystyivät jopa kuvailemaan sitä millaisia nämä paikat olivat olleet satoja vuosia sitten ja paikalliset historioitsijat olivat todentaneet tiedot oikeiksi.- kunnnnn
Minä muistin pätkiä edellisestä elämästäni, regressiohypnoosissa muistin nimenikin, joka oli sitten helppo todentaa. Elämäni oli Suomen ulkopuolella ja puhun tuon maan kieltä siinä muodossa kuin sitä puhuttiin elämäni aikana. Tästä on kyseisen maan psykiatrien todistus. Kieli palatui minulle jo lapsena ilman mitään opiskelua.
- vaihtovirtanen
kunnnnn kirjoitti:
Minä muistin pätkiä edellisestä elämästäni, regressiohypnoosissa muistin nimenikin, joka oli sitten helppo todentaa. Elämäni oli Suomen ulkopuolella ja puhun tuon maan kieltä siinä muodossa kuin sitä puhuttiin elämäni aikana. Tästä on kyseisen maan psykiatrien todistus. Kieli palatui minulle jo lapsena ilman mitään opiskelua.
On hyvä syy miksi useimmat eivät muista edellisiä elämiään. Ne vain sekottavat tätä nykyistä elämää, siitä voin antaa omakohtaisen todistuksen.
Jokainen elämä tulee elää ainutkertaisena omana elämänään. Edellisessä elämässä olin mies, nyt olen nainen. Nämä elämät ovat kovin kovin erilaisia. Samoja virheitä kuitenkin teen turhan helposti. - käppyrät kertoo
vaihtovirtanen kirjoitti:
On hyvä syy miksi useimmat eivät muista edellisiä elämiään. Ne vain sekottavat tätä nykyistä elämää, siitä voin antaa omakohtaisen todistuksen.
Jokainen elämä tulee elää ainutkertaisena omana elämänään. Edellisessä elämässä olin mies, nyt olen nainen. Nämä elämät ovat kovin kovin erilaisia. Samoja virheitä kuitenkin teen turhan helposti.Muistaakseni Stanfordin yliopistolla tutkittiin noin tuhatta opiskelijaa regressioterapialla ja lähes kaikki muistivat hypnoosissa edellisiä elämiä. Mikä teki tutkimuksen mielenkiintoiseksi oli se, että elämät pantiin monensadan vuoden aikajanalle ja saatiin väestökäyrä joka vastasi erittäin hyvin maapallon väestömäärän kasvua. Eli elämiä oli aikaisemmin harvemmin ja myöhemmin tiheämmin välein. Tämä selittää hyvin väestön kasvun maapallolla.
- joujoujou8
käppyrät kertoo kirjoitti:
Muistaakseni Stanfordin yliopistolla tutkittiin noin tuhatta opiskelijaa regressioterapialla ja lähes kaikki muistivat hypnoosissa edellisiä elämiä. Mikä teki tutkimuksen mielenkiintoiseksi oli se, että elämät pantiin monensadan vuoden aikajanalle ja saatiin väestökäyrä joka vastasi erittäin hyvin maapallon väestömäärän kasvua. Eli elämiä oli aikaisemmin harvemmin ja myöhemmin tiheämmin välein. Tämä selittää hyvin väestön kasvun maapallolla.
Tutkimukset on koottu kirjaksi Life before Life. Ilmestyi joskus 1970-luvulla.
- Anonyymi
joujoujou8 kirjoitti:
Tutkimukset on koottu kirjaksi Life before Life. Ilmestyi joskus 1970-luvulla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18221029/mista-olemme-tulleet-ja-miksi-olemme-niin-surkeassa-tilanteessa
Mistä olemme tulleet ja miksi olemme niin surkeassa tilanteessa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346