On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???
jäässäkö???????
3
406
Vastaukset
- 12+18
Taitaa olla, niin, että kytkinlevyt ovat tulleet tiensä päähän eli levyt ja paineasetelma vaihtoon, niin siitä se lähtee rullaamaan taas.
- galantin p....a
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi??? - nipponisti
galantin p....a kirjoitti:
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???olisiko kytkinakseli mennyt poikki tai "boorit" lähteneet akselilta tai asetelmasta lopillisesti, pienempi vika olisi jos olisi vain kytkinpinnat irronneet, ei auta muuta kun purkaa ja katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434223Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182681Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412432Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821477Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171951