On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???
jäässäkö???????
3
389
Vastaukset
- 12+18
Taitaa olla, niin, että kytkinlevyt ovat tulleet tiensä päähän eli levyt ja paineasetelma vaihtoon, niin siitä se lähtee rullaamaan taas.
- galantin p....a
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi??? - nipponisti
galantin p....a kirjoitti:
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???olisiko kytkinakseli mennyt poikki tai "boorit" lähteneet akselilta tai asetelmasta lopillisesti, pienempi vika olisi jos olisi vain kytkinpinnat irronneet, ei auta muuta kun purkaa ja katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195