On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???
jäässäkö???????
3
301
Vastaukset
- 12+18
Taitaa olla, niin, että kytkinlevyt ovat tulleet tiensä päähän eli levyt ja paineasetelma vaihtoon, niin siitä se lähtee rullaamaan taas.
- galantin p....a
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi??? - nipponisti
galantin p....a kirjoitti:
On paskamainen ongelma. Tänään lähdin normaalisti liikkeelle(auto on siis galant 88). Ajelin muutamia
kilometrejä. Kaikki hyvin. Sitten vaihdoin vaihdetta neloselta pienemmälle. Veto loppui täysin.
-moottori käy hyvin
-kytkin on normaalin tuntuinen jalkaan.
-mutta vetoa ei ole yhtään
-4 ja vitonen päällä pientä yritystä kytkimellä. 1,2 ja kolmosella ei edes pientä rahinaa.
-vaihteet siis menee päälle vaikka kytkimeen ei koske.
Katsoin pellin alle. Siellä vaijeri menee hytistä kytkinvipuun. Toimii päältäpäin hyvin. Vieressä olevat
vaihdevivut toimivat myös moitteetta.(luulin että on nestekytkin mutta ei taida olla)
Kysynkin nyt tietääkö kukaan mikä on vialla. Voiko kytkin sieltä sisältä tuollain jäätyä??
Mitään ennakkoa ei ole kytkin eikä vaihteet ilmottanu. Päinvastoin. Ovat toimineet mainiosti.
Olis mukavaa jos joku voisi arvella jotain. Voisiko olla niin että vrk jossain lämpimässä auttaisi???olisiko kytkinakseli mennyt poikki tai "boorit" lähteneet akselilta tai asetelmasta lopillisesti, pienempi vika olisi jos olisi vain kytkinpinnat irronneet, ei auta muuta kun purkaa ja katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942515
Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu1012193- 841877
Hei A, osaatko
sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en441641- 781596
- 111595
- 341548
Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.
Onko kenellekään yllätys?751459Synnittömänä syntyminen
Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.1051368Mitä tämä tarkoittaa,
että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?411254