Pandorum!

Ei mikään Alien, mutta ehottomasti katsomisen arvoinen scifistelyelokuva. Alkaa hyvin mukaansa tempaavasti.

*SPOLER ALERT!*
Keskustelua kiitos. Tykkäsin siitä, kun kiihdytetty evoluutio oli aiheuttanut sen, että osa ihmisistä oli kasvanut sopeutuen itse alukseen, ne huntterit. Ja lopussa oli siisti, kun paljastu se varsinainen mission-time eikä tähtiä näkynyt missään.

Nautittava elokuva.
4959
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Kyseinen leffa saapui postin mukana tänään. Trailerin olen aiemmin katsonut ja siitä tuli ensimmäinen alieni vahvasti mieleen, joka oli todella hyvä merkki ja siksipä meni tilaukseen.. eikä Dennis Quaide yleensä mihinkään huonoihin leffoihin mene, joten toiveikas olen. Kunhan pimeys laskeutuu, niin pitää nähtävästi alkaa jännittämään, ihanaa :D..

Äänestä
  • Tuli katsottua, ihan ok oli, ei silti ihan sitä mitä hain. Näyttelijät hoitivat kyllä hommansa kelvollisesti, mutta juoni jäi turhankin köykäiseksi.

Äänestä

Petyin pahasti. Ja tätäkö on verrattu Descentiin? Ei ikinä. Typerää ninjailua ja mitä vittua se mayjaspete tässä teki? Örkit olivat niin saamarin lapsellisia tietokonetuotoksia, että ei voi kun purra kiukkua. Miten on näin hyvät ainekset, jo tarpeeksi harvinaisessa scifissä munittu näin täydellä kybällä? Käsittämätöntä kuraa!!!!!!!

Äänestä
  • Nou hätä! Sigourney Weaver on sittenkin pääosassa seuraavassa alienissa ..
    ja Dog Soldier2 tulee sittenkin :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kylmät kädet kirjoitti:

Ei mikään Alien, mutta ehottomasti katsomisen arvoinen scifistelyelokuva. Alkaa hyvin mukaansa tempaavasti.

*SPOLER ALERT!*
Keskustelua kiitos. Tykkäsin siitä, kun kiihdytetty evoluutio oli aiheuttanut sen, että osa ihmisistä oli kasvanut sopeutuen itse alukseen, ne huntterit. Ja lopussa oli siisti, kun paljastu se varsinainen mission-time eikä tähtiä näkynyt missään.

Nautittava elokuva.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu