Ei mikään Alien, mutta ehottomasti katsomisen arvoinen scifistelyelokuva. Alkaa hyvin mukaansa tempaavasti.
*SPOLER ALERT!*
Keskustelua kiitos. Tykkäsin siitä, kun kiihdytetty evoluutio oli aiheuttanut sen, että osa ihmisistä oli kasvanut sopeutuen itse alukseen, ne huntterit. Ja lopussa oli siisti, kun paljastu se varsinainen mission-time eikä tähtiä näkynyt missään.
Nautittava elokuva.
Pandorum!
4
959
Vastaukset
Kyseinen leffa saapui postin mukana tänään. Trailerin olen aiemmin katsonut ja siitä tuli ensimmäinen alieni vahvasti mieleen, joka oli todella hyvä merkki ja siksipä meni tilaukseen.. eikä Dennis Quaide yleensä mihinkään huonoihin leffoihin mene, joten toiveikas olen. Kunhan pimeys laskeutuu, niin pitää nähtävästi alkaa jännittämään, ihanaa :D..
- Pih67
Tuli katsottua, ihan ok oli, ei silti ihan sitä mitä hain. Näyttelijät hoitivat kyllä hommansa kelvollisesti, mutta juoni jäi turhankin köykäiseksi.
- Ihan Helv.Pettynyt
Petyin pahasti. Ja tätäkö on verrattu Descentiin? Ei ikinä. Typerää ninjailua ja mitä vittua se mayjaspete tässä teki? Örkit olivat niin saamarin lapsellisia tietokonetuotoksia, että ei voi kun purra kiukkua. Miten on näin hyvät ainekset, jo tarpeeksi harvinaisessa scifissä munittu näin täydellä kybällä? Käsittämätöntä kuraa!!!!!!!
- neopreenileipä
Nou hätä! Sigourney Weaver on sittenkin pääosassa seuraavassa alienissa ..
ja Dog Soldier2 tulee sittenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416