*
Kuolema saa odottaa
sinun pistimesi ei osunut
olit osua, mutta kaaduin ennen sinua
minua taivuteltiin ja minä taivuin
Missä on pistimesi nyt, Kuolema ?
Sinä pistät rakkaudettomuuteemme
teet valkoisesta mustan
ja mustasta valkoisen
harmaan sotket valon loistoon
iloon sekoitat sanasi salaa
Jos en tuntisi sinua, masentuisin
mutta minä tunnen sinut
sinun voimasi on valhe ja epäluulo
sillä sinä sekoitat mielet ja kielet
Vielä sinunkin päiväsi päättyvät
ja loppuu sortosi ja epäsopu
silloin sinun otasi paljastuu
paljastuu se tomu ja turha
se johon meitä olet johtanut
Sinun lakisi ei ole rakkaus
se on määräys, taakka kantamaton
se on sinun voimasi ja ruoskasi
minuun sinun ruoskasi ei osu
Sinä olet katkeruutesi ontto rumpu
turhaan rummutat minulle
En ole enään täällä
olen jo poissa
Vapaa ~
*
http://www.youtube.com/watch?v=4daihAVu6b4
~ Arkulla tanssija ~
2
244
Vastaukset
- oiva K.
siitäs sai
hyvä voimallinen runo
mustaa huumoriaEnhän minä Kuolemaa ole kurittanut.. mutta se pisti ohi !
" Parempi elävä koira kuin kuollut leijona " !
Kiitos sinulle kivasta palautteestasi !
Ja iloa päiviisi ! :))
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436
