Leipojat

minkaah

Ajattelin josko otettaisiin tälläinen esittelypino,ainakin niille jotka eivät ole itseään vielä esitellyt.

Eli itse olen 24-vuotias ja asun pääkaupunkiseudulla mieheni ja 10-kuisen tyttäreni kanssa.Perheeseemme kuuluu myös mieheni 7-vuotias tytär joka on luonamme vuoroviikonlopuin.Aloitin oman blogin pitämisen viime heinäkuussa kun inostuin kakkujen teosta,lähinnä koristelupuolesta.Blogin aloittamisen jälkeen on tullut leivottua ja kokeiltua jo ihan hyvin kaikenlaista.Sitä ennen kokemusta lähinnä korvapuusteista :)

4

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyy myöntää mitä vanhemmaksi tulee niin jotenkin tuntuu paremmalta mitä helpommalla pääsee,eli nuo mixit sopivat meidän perheelle tosi hyvin:)

• Jep itsekin jo esittelin omassa ketjussa. Voi miettiä hinta-laatu suhdetta näissä mixeissä. Tehdessäni alusta asti itse epäonnistun helpommin mutta saan enemmän oppia, mixien kanssa onnistun varmemmin mutten saa sitä oppia tulevaisuutta (tähtäimessä pullantuoksuinen äitiys) varten.

Jos blogia aletaan mainostaa niin omani on osoitteessa fuksianpunainenlanka.blogspot.com/ mutta se ei keskity leipomiseen vaan ennemminkin punaisen langan löytämiseen omassa elämässä.

• minkaah
    • smahof

Itsekin jo tuolla omassa vähän esittäydyin, mutta kaipa sitä voisi tähänkin vähän jotain laittaa. Eli itse olen 22-vuotias ja asun kahdestaan avomieheni kanssa. Yksinasuessa kaikenlainen keittiössä viihtyminen oli vähäisempää, nyt saa taas enemmän aikaiseksi kun on joku joka niitä leivonnaisia ja muita hävittää. Kai se toisten ilahduttaminen ja/tai yhdessä tekeminen on itselle leipomisessa myös se juttu, vaikka toki sitä mielellään muutaman palan tai muffinin itsekin syö. Mutta on se jotenkin eri fiilis leipoa isommalle porukalle ja nähdä ihmisten iloiset ilmeet kun on makiaa pöydässä, mitä tehdä vain itselle syöntiin.

Usein "perhe" myös laajenee sitten kavereiden suuntaan, ja kohtalaisen usein sitä tulee istuttua iltaa porukalla ja jatkettua ihan aamuun asti jutellen ja leffoja katsellen. Asuntoonkin on järjestynyt nukkumapaikat kolmelletoista hengelle, ettei kukaan ainakaan yösijan puutteessa joutuisi lähtemään kesken kaiken kotia kohti. Leipomisleffaillatkin ovat alkaneet saavuttaa näissä illanviettovariaatioissa aika vakiintuneen aseman, eli se että ensin leivotaan kauheasti kaikkea, ja sitten siirrytään leivonnaisten kera leffoja katsomaan. Mixien testi-iltanakin meillä oli sitten paikalla minä, avomieheni, pikkusiskoni, hyvä ystäväni, siskon kaveri ja yksi vieraileva tähti. Ja aika hyvät arvostelut nämä mixit sai, lupasi porukka tulla näitä uudestaankin testailemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe