kaikenlaista filmirunko kamaa..
Lahjoitetaan..
5
976
Vastaukset
- filmikuvaaja
Minkäslaista filmirunko kamaa?
- filminkuivaaja
Ei voi kertoa täällä kun on niin hot. Saletisti.
- joku fiksu vie
filminkuivaaja kirjoitti:
Ei voi kertoa täällä kun on niin hot. Saletisti.
No ei kuule väkisin, olkoon sit tuolla laatikos..tokinan, nikonin vanhoja optiikoita, canon eos5 filmirunko, konican runko, kaksi konican opt...
- DrD
joku fiksu vie kirjoitti:
No ei kuule väkisin, olkoon sit tuolla laatikos..tokinan, nikonin vanhoja optiikoita, canon eos5 filmirunko, konican runko, kaksi konican opt...
Kyllä mulle kelpaa, optiikat ainakin. [email protected]
- Kokkelipiima
joku fiksu vie kirjoitti:
Jos sinulla näitä roikkuu lahjoitus tilassa, niin mistä tuo eos5 pitäs hakea?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815