Siis kun laitoin sisälämppärin etumatkustajan lattialle, että olis myös lämmintä ajoon lähtiessä. Ongelmaksi tuli se, että auton hälytinjärjestelmä aktivoitui kun lämppäri alkoi toimintansa. Miten tämä olisi estettävissä, siis muuten kuin kytkemällä koko hälyjärjestelmä pois käytöstä. Eipä ennen ole ollut tällaista ongelmaa, onko tästä kellään kokemusta tai hyvää vinkkiä.
Vastaukset 4
- kljöfsjkldfsjksdfff
Sisätutka pitää saada kytkettyä pois päältä. Se, miten se tehdään tuossa autossa selviää varmaankin parhaiten kun soittaa Dodgen huoltoon jos häläri on tullut uutena auton mukana. Yleensä kuitenkin avain/kaukosäätimen nappia painetaan heti ovien lukitsemisen jälkeen uudestaan lukkoon ja sisätutka pomppaa pois päältä.
- antaa äänimerkin
Jonka jälkeen on sisätutka pois päältä lukee kyllä käyttöohjekrjassa sama juttu.
- jatkuu tarina
antaa äänimerkin kirjoitti:
Jonka jälkeen on sisätutka pois päältä lukee kyllä käyttöohjekrjassa sama juttu.
Sama homma oli itselläkin joten ei ole kumminkaiman naapurin lankomiehen kertomaa vaan omakohtainen juttu ja sen ratkaisu eihän niitä käyttöohjekirjoja lueta koskaan.
- arkivi
antaa äänimerkin kirjoitti:
Kyllä homma toimii juuri niin, kiitos vastauksesta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455