Koeajosta saadun positiivisen fiiliksen sekä yleisen hyvän palautteen rohkaisemana tuli laitettua i20 Comfort tilaukseen. Uskomattoman hieno fiilis kun pääsee eroon 10v. vanhasta 2.0 VTS sitikasta, jossa ei muuta olekaan ollut kuin vikaa toisensa jälkeen.
i20 tilauksessa
12
1252
Vastaukset
- i30cw 2.0crdi style
Olisin itsekin koeajanut tuollaisen ihan uteliasuuttani, kun oma auto oli määräaikaishuollossa mutta eipä ollut merkkiliikkeellä esittelyautoa kun ne kuulemma menevät HETI kaupaksi :D ..(eikä myöskään sonataa)
Noh joka tapauksessa valmistajan tietäen, huolettomia kilsoja sinulla on edessä. - i20 1.2
Autot ovat hyviä ja toimivat, mitä ei kaikista merkeistä voi tosiaankaan sanoa.
- nuuskamasa
Minulla oli i20.Olihan se jollain tapaa kaunis.Mittaristo i20 mallissa on erittäin onnistunut.Eikä hintaa nyt niin hirveesti edes ole.Saitko paljonkin alennusta?Vai annoitko citikan vaihdossa.Ite ostin suoralla kaupalla,alennusta tuli met.väri ja toimituskulut.Jälestä myun omin nokkineni -93 toitsun 800e hintaan.
- monivamma
meni vaihdossa uuteen. Paljonhan siitä ei saanut, mutta helppo vaihtoehto voitti sen, että olisi yksityiseltä ruvennut etsimään ostajaa hieman suuremman myyntihinnan toivossa. Alennusta nuo kierot autokauppiaat eivät mielellään anna, mutta moottorilämmitin tuli sentään kaupanpäälliseksi. Toki heti rahat tiskiin lyömällä varmasti saisi enemmän alennusta, mutta se ei opiskelijana ole vaihtoehto :)
ps. valitsin auton väriksi mustan, comfort varusteltu vehje näyttää oikeesti jopa tyylikkäältä omaan silmään, voittaa monet kilpailijat mennen tullen. - nuuskamasa
monivamma kirjoitti:
meni vaihdossa uuteen. Paljonhan siitä ei saanut, mutta helppo vaihtoehto voitti sen, että olisi yksityiseltä ruvennut etsimään ostajaa hieman suuremman myyntihinnan toivossa. Alennusta nuo kierot autokauppiaat eivät mielellään anna, mutta moottorilämmitin tuli sentään kaupanpäälliseksi. Toki heti rahat tiskiin lyömällä varmasti saisi enemmän alennusta, mutta se ei opiskelijana ole vaihtoehto :)
ps. valitsin auton väriksi mustan, comfort varusteltu vehje näyttää oikeesti jopa tyylikkäältä omaan silmään, voittaa monet kilpailijat mennen tullen.Omalla kohdalla oli huono tuuri.Autoon tuli heti vika.Sain odottaa korjausta.Kypsyin 4 kuukaudessa koko 120 autoon.Jälkiviisaana voisi sanoa että kannattaa koitaa saada varaosan varastossa olevasta i20 stä.Kuin että alkaa osaa odottaa ,4kk, niin kuin minä tein.Paria päivää ennen i20 myyntiä pyysin että ottavat merkkikorjaamolla varaosan varaston autosta.Ehdotus hyväksyttiin.Niin sain autoni kuntoon ja myyntiin.14 000 sai kesän ajetusta.
- nipponisti
nuuskamasa kirjoitti:
Omalla kohdalla oli huono tuuri.Autoon tuli heti vika.Sain odottaa korjausta.Kypsyin 4 kuukaudessa koko 120 autoon.Jälkiviisaana voisi sanoa että kannattaa koitaa saada varaosan varastossa olevasta i20 stä.Kuin että alkaa osaa odottaa ,4kk, niin kuin minä tein.Paria päivää ennen i20 myyntiä pyysin että ottavat merkkikorjaamolla varaosan varaston autosta.Ehdotus hyväksyttiin.Niin sain autoni kuntoon ja myyntiin.14 000 sai kesän ajetusta.
mikä osa hajosi, ja miksi ei intiasta toimiteta varaosia?
- nuuskamasa
nipponisti kirjoitti:
mikä osa hajosi, ja miksi ei intiasta toimiteta varaosia?
Joku airgageihin kuuluva osa se oli.En tunne noita mutta jos sanon penkin nalli niin menee varmaan aika lähelle oikeaa.Osan tulosta sanoivat ettei sitä pysty jäljittämään missä osa milloinkin on.Minusta sen täytyi tulla Kiinasta.Kai se jo on tullu...
- qqb--
nuuskamasa kirjoitti:
Joku airgageihin kuuluva osa se oli.En tunne noita mutta jos sanon penkin nalli niin menee varmaan aika lähelle oikeaa.Osan tulosta sanoivat ettei sitä pysty jäljittämään missä osa milloinkin on.Minusta sen täytyi tulla Kiinasta.Kai se jo on tullu...
Jos joudutaan tilaamaan Hyundaihin varaosa jota ei ole edes maahantuojalla niin ne tulevat yleisesti Belgian välivarastosta.Kokemusta on.
- L...
Hyundai i20 on hyvä valinta
http://www.savonsanomat.fi/teemat/autot/koeajot/hyundai-i20-on-kohtuuhintainen-käyttöauto/388437- aa,
Viiden tähden Hyundai i20:
http://www.savonsanomat.fi/teemat/autot/liikenne/viisi-uutta-autoa-sai-viisi-tähteä-kolaritestissä/447548
- 1.4 comfort
Hyundai i20 on osoittautunut luotettavaksi välineeksi, voi suositella lämpimäsi. Itse ajoin Yariksella ennen ja ei i20 ainaskaan huonompi ole sitä paitsi edullisempi kuin Toyota.
- JL
i20 comfort ollut käytössä 10 kk. Mittarissa 11700. Ei valittamista. On toiminut kuin kello.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504