i20 tilauksessa

monivamma

Koeajosta saadun positiivisen fiiliksen sekä yleisen hyvän palautteen rohkaisemana tuli laitettua i20 Comfort tilaukseen. Uskomattoman hieno fiilis kun pääsee eroon 10v. vanhasta 2.0 VTS sitikasta, jossa ei muuta olekaan ollut kuin vikaa toisensa jälkeen.

12

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i30cw 2.0crdi style

      Olisin itsekin koeajanut tuollaisen ihan uteliasuuttani, kun oma auto oli määräaikaishuollossa mutta eipä ollut merkkiliikkeellä esittelyautoa kun ne kuulemma menevät HETI kaupaksi :D ..(eikä myöskään sonataa)

      Noh joka tapauksessa valmistajan tietäen, huolettomia kilsoja sinulla on edessä.

    • i20 1.2

      Autot ovat hyviä ja toimivat, mitä ei kaikista merkeistä voi tosiaankaan sanoa.

    • nuuskamasa

      Minulla oli i20.Olihan se jollain tapaa kaunis.Mittaristo i20 mallissa on erittäin onnistunut.Eikä hintaa nyt niin hirveesti edes ole.Saitko paljonkin alennusta?Vai annoitko citikan vaihdossa.Ite ostin suoralla kaupalla,alennusta tuli met.väri ja toimituskulut.Jälestä myun omin nokkineni -93 toitsun 800e hintaan.

      • monivamma

        meni vaihdossa uuteen. Paljonhan siitä ei saanut, mutta helppo vaihtoehto voitti sen, että olisi yksityiseltä ruvennut etsimään ostajaa hieman suuremman myyntihinnan toivossa. Alennusta nuo kierot autokauppiaat eivät mielellään anna, mutta moottorilämmitin tuli sentään kaupanpäälliseksi. Toki heti rahat tiskiin lyömällä varmasti saisi enemmän alennusta, mutta se ei opiskelijana ole vaihtoehto :)

        ps. valitsin auton väriksi mustan, comfort varusteltu vehje näyttää oikeesti jopa tyylikkäältä omaan silmään, voittaa monet kilpailijat mennen tullen.


      • nuuskamasa
        monivamma kirjoitti:

        meni vaihdossa uuteen. Paljonhan siitä ei saanut, mutta helppo vaihtoehto voitti sen, että olisi yksityiseltä ruvennut etsimään ostajaa hieman suuremman myyntihinnan toivossa. Alennusta nuo kierot autokauppiaat eivät mielellään anna, mutta moottorilämmitin tuli sentään kaupanpäälliseksi. Toki heti rahat tiskiin lyömällä varmasti saisi enemmän alennusta, mutta se ei opiskelijana ole vaihtoehto :)

        ps. valitsin auton väriksi mustan, comfort varusteltu vehje näyttää oikeesti jopa tyylikkäältä omaan silmään, voittaa monet kilpailijat mennen tullen.

        Omalla kohdalla oli huono tuuri.Autoon tuli heti vika.Sain odottaa korjausta.Kypsyin 4 kuukaudessa koko 120 autoon.Jälkiviisaana voisi sanoa että kannattaa koitaa saada varaosan varastossa olevasta i20 stä.Kuin että alkaa osaa odottaa ,4kk, niin kuin minä tein.Paria päivää ennen i20 myyntiä pyysin että ottavat merkkikorjaamolla varaosan varaston autosta.Ehdotus hyväksyttiin.Niin sain autoni kuntoon ja myyntiin.14 000 sai kesän ajetusta.


      • nipponisti
        nuuskamasa kirjoitti:

        Omalla kohdalla oli huono tuuri.Autoon tuli heti vika.Sain odottaa korjausta.Kypsyin 4 kuukaudessa koko 120 autoon.Jälkiviisaana voisi sanoa että kannattaa koitaa saada varaosan varastossa olevasta i20 stä.Kuin että alkaa osaa odottaa ,4kk, niin kuin minä tein.Paria päivää ennen i20 myyntiä pyysin että ottavat merkkikorjaamolla varaosan varaston autosta.Ehdotus hyväksyttiin.Niin sain autoni kuntoon ja myyntiin.14 000 sai kesän ajetusta.

        mikä osa hajosi, ja miksi ei intiasta toimiteta varaosia?


      • nuuskamasa
        nipponisti kirjoitti:

        mikä osa hajosi, ja miksi ei intiasta toimiteta varaosia?

        Joku airgageihin kuuluva osa se oli.En tunne noita mutta jos sanon penkin nalli niin menee varmaan aika lähelle oikeaa.Osan tulosta sanoivat ettei sitä pysty jäljittämään missä osa milloinkin on.Minusta sen täytyi tulla Kiinasta.Kai se jo on tullu...


      • qqb--
        nuuskamasa kirjoitti:

        Joku airgageihin kuuluva osa se oli.En tunne noita mutta jos sanon penkin nalli niin menee varmaan aika lähelle oikeaa.Osan tulosta sanoivat ettei sitä pysty jäljittämään missä osa milloinkin on.Minusta sen täytyi tulla Kiinasta.Kai se jo on tullu...

        Jos joudutaan tilaamaan Hyundaihin varaosa jota ei ole edes maahantuojalla niin ne tulevat yleisesti Belgian välivarastosta.Kokemusta on.


    • L...
    • 1.4 comfort

      Hyundai i20 on osoittautunut luotettavaksi välineeksi, voi suositella lämpimäsi. Itse ajoin Yariksella ennen ja ei i20 ainaskaan huonompi ole sitä paitsi edullisempi kuin Toyota.

    • JL

      i20 comfort ollut käytössä 10 kk. Mittarissa 11700. Ei valittamista. On toiminut kuin kello.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe