Miksi ei voi kirjoittaaa?

voi miksi

Yritin monta kertaa mutta ei onnistu... eikä ollu törkeystekstejä.

11

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi voi miksi

      No nytpä onnistuu näköjään. Mielestäni oli kaikki kunnossa edellisilläkin kerroilla?

      Eli kyselen jos on juonut jotain 200 pulloo keskaria ja välillä sen sijaan vahvempaa kuukaudessa neljän vuoden ajan, 1 kesä taukoa pitäen (muut 2 kesää meni kyllä kännätessä ja pahemminkin) niin voiko maksa/munuaiset jo jotenkin kärsiä tällaisesta vai olenko vaan huomionkipeä idiootti kun laverran tällästä? Mulla on huonompi olo kuin ennen, kipuja on tuhannessa eri paikassa enkä saa hengitettyä kunnolla.

      Terkkari sanoi pari vuotta sitten että ongelmia ei tule kun kymmeniä vuosia jatkuneesta käytöstä. Onko se niin? En jaksaisi lopettaa ns. ilman syytä, (siis haluaisin joka tapauksessa että voin ruveta keskittymään tärkeämpiin juttuihin mutta motivaatio ei riitä!) mutten haluu kuolla jotain kolmikymppisenä. Olen parikymppinen ja lähinnä masentunut.

      • Taavi Hiiri

        dokaat liikaa, ihan selkeetähän toi on. Ja kun kerran masiskin jne. Painu A-klinikalle, lähimmän osoite löytyy kyllä netistä.

        Siitä on täälläkin aina ikuinen riita, kumpi oli ensin, masis vai alkoholismi. Net on kuitenkin kaksi eri tautia, jotka tukevat kivasti toisiaan. Kummastakin pitäisi päästä eroon ja kummankin helpottamien helpottaa toista.

        Painu sinne A-klinikalle, se on nimenoman erikoistunut näihin asioihin.


      • pro.etanol

        200 pulloa kuukaudessa ei ole kovin paljon, jos joisit 200 keppanaa viikossa, niin sitten voisi jo puhua juomisesta.


      • -----------+

        Määräsi vastaavat suunnilleen puolta pulloa kossua joka päivä neljän vuoden aikana. (Sixpack = puoli pulloa kossua) Pl. tauot.
        Kipiäksihän siitä tulee.
        Ja masennus syvenee ja pahenee takuuvarmasti.
        Eikös nämä pitäisi olla päivänselviä asioita?
        Sääli lukea parikymppisestä, joka on viinanpaskalla tuhoamassa itseään.


      • ristikuolema

        ajattelit olevan tarpeeksi syytä lopettaa ?
        katsos kun "huomenna" on melko helppo lopettaa mutta tänään se ei onnistu.sama juttu jokaisena tulevana päivänä ja aina se vaan käy hankalammaksi.

        sinä itse teet päätöksen. niin,mitäpä luulet,koska on se vuosi,kuukausi ja päivä jolloin juominen on sinun kohdaltasi ohi ?onko se sama päivä kuin kuolinpäiväsi ?

        jos sellainen raitistumisen hetki koittaa joskus niin jotain apua siihen on saatavilla mutta helvetin luja oma päätös siihen on oltava pohjina.

        on se mahdollista mutta yleensä ei.


      • paras päivä
        ristikuolema kirjoitti:

        ajattelit olevan tarpeeksi syytä lopettaa ?
        katsos kun "huomenna" on melko helppo lopettaa mutta tänään se ei onnistu.sama juttu jokaisena tulevana päivänä ja aina se vaan käy hankalammaksi.

        sinä itse teet päätöksen. niin,mitäpä luulet,koska on se vuosi,kuukausi ja päivä jolloin juominen on sinun kohdaltasi ohi ?onko se sama päivä kuin kuolinpäiväsi ?

        jos sellainen raitistumisen hetki koittaa joskus niin jotain apua siihen on saatavilla mutta helvetin luja oma päätös siihen on oltava pohjina.

        on se mahdollista mutta yleensä ei.

        lopettamiselle on se huomenna tai ensi viikolla, ensi kuussakin on aika hyvä. ehkä harvimmin kuitenkin se on tänään.


      • Pottuviini
        ristikuolema kirjoitti:

        ajattelit olevan tarpeeksi syytä lopettaa ?
        katsos kun "huomenna" on melko helppo lopettaa mutta tänään se ei onnistu.sama juttu jokaisena tulevana päivänä ja aina se vaan käy hankalammaksi.

        sinä itse teet päätöksen. niin,mitäpä luulet,koska on se vuosi,kuukausi ja päivä jolloin juominen on sinun kohdaltasi ohi ?onko se sama päivä kuin kuolinpäiväsi ?

        jos sellainen raitistumisen hetki koittaa joskus niin jotain apua siihen on saatavilla mutta helvetin luja oma päätös siihen on oltava pohjina.

        on se mahdollista mutta yleensä ei.

        Nyt selkiskin. Puliukko on ristiinnaulinnut itsensä ja on sen takia muitten yläpuolella. Just joo.


      • miksi oi miksi
        Pottuviini kirjoitti:

        Nyt selkiskin. Puliukko on ristiinnaulinnut itsensä ja on sen takia muitten yläpuolella. Just joo.

        Aha. Voisitko selittää kun en tykkää noista viesteistä missä tulee loukkaus muttei mitään vinkkiä miten voisi olla olematta niin tyhmä kun ilmeisesti ajattelet että olen! thänk you veri meni (siis olen se puliakka joka laittoi ekan viestin)


      • miksi oi miksi
        pro.etanol kirjoitti:

        200 pulloa kuukaudessa ei ole kovin paljon, jos joisit 200 keppanaa viikossa, niin sitten voisi jo puhua juomisesta.

        tiedetään että tästä tulee tissuttelu-diagnoosi mutta turhauttavaa sekin on.


      • lskdjklfsjdlfksldkfjsldf
        miksi oi miksi kirjoitti:

        Aha. Voisitko selittää kun en tykkää noista viesteistä missä tulee loukkaus muttei mitään vinkkiä miten voisi olla olematta niin tyhmä kun ilmeisesti ajattelet että olen! thänk you veri meni (siis olen se puliakka joka laittoi ekan viestin)

        Aha tarkoittaa palstan shefua, joka on naulannut oman ketjunsa kärkeen, jotta voi olla sillä tavalla muiden yläpuolella. En minä muuksit tuota viestiä voi tulkita.


    • naulapää

      minäkin yritin kysyä shefulta, miksi helmikuussa raittiina-ketju on edelleenkin naulattuna ja aina ketjun kärjess. no shefu poisti kysymykseni. minäkään en käsittänyt kirjoitustani törkyviestiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe