Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vista aktivointi!

vistaman

täälä olis tarvetta vista aktivointikoodille....löytyiskö keltään koodia.....mun koodilla kun ei saa kuin 30 päivää käyttää ja nyt pitäs aktivoida....asennuksessa käytin koodia (YFKBB-PQJJV-G996G-VWGXY-2V3X8)
KIITOS JO ETUKÄTEEN!

12

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vistaman

        oisko muuta apua kuin soitteleminen microsoftille...vai onko kaikki lain kuuliasia tässä asiassa...


      • vistaman kirjoitti:

        oisko muuta apua kuin soitteleminen microsoftille...vai onko kaikki lain kuuliasia tässä asiassa...

        Palstan säännöt kieltää rikokseen yllyttämisen.. Ei sitä asiaa voi muuten tehdä kuin kysymällä Microsoftilta tai ostamalla. Tai sitten vaan pitää olla ilman, ei sitä ole pakko käyttää.


      • vistaman
        M-Kar kirjoitti:

        Palstan säännöt kieltää rikokseen yllyttämisen.. Ei sitä asiaa voi muuten tehdä kuin kysymällä Microsoftilta tai ostamalla. Tai sitten vaan pitää olla ilman, ei sitä ole pakko käyttää.

        okei....ymmärretään....eli soittoja...


      • tttgj9988
        vistaman kirjoitti:

        okei....ymmärretään....eli soittoja...

        selvitä ilman aktivointikooduia on hankkia ns. "pakettikone", jossa systeemistä tehdään itse varmuuskopiolevyt, jotka voi "palauttaa" kuinka monta kertaa tahansa - ilman aktivointikyselyjä. Muutoin: en ymmärrä mikä estää hankkimasta ihan laillisesti asennuslevyä, sillä jos olen niin köyhä, ettei moiseen ole varaa, niin parempi opetella elämään ilman tietokonetta, ta sitten siirtyä linux-rintamaan. Silloin sitä vasta tietokonetaitoja tarvitaankin...


      • tttgj9988 kirjoitti:

        selvitä ilman aktivointikooduia on hankkia ns. "pakettikone", jossa systeemistä tehdään itse varmuuskopiolevyt, jotka voi "palauttaa" kuinka monta kertaa tahansa - ilman aktivointikyselyjä. Muutoin: en ymmärrä mikä estää hankkimasta ihan laillisesti asennuslevyä, sillä jos olen niin köyhä, ettei moiseen ole varaa, niin parempi opetella elämään ilman tietokonetta, ta sitten siirtyä linux-rintamaan. Silloin sitä vasta tietokonetaitoja tarvitaankin...

        Niin, linuxeilla tarvitaan vähemmän taitoja kun ei tarvitse arpoa lisenssisotkujen, trialversioiden, eheytysten, vaikean käyttöliittymän, puuttuvien ominaisuuksien yms. kanssa. Toki kannattaa pakettikone ostaa silloinkin niin on sitten valmista.


      • pirate!
        M-Kar kirjoitti:

        Palstan säännöt kieltää rikokseen yllyttämisen.. Ei sitä asiaa voi muuten tehdä kuin kysymällä Microsoftilta tai ostamalla. Tai sitten vaan pitää olla ilman, ei sitä ole pakko käyttää.

        lopeta ny tollanen jeesustelu! piratismiä harrastat ihan varmaan ittekkin ja kuitenkin täälä tuomitset sen..naurettavaa...


    • mkarr

      piratebaysta haulla "vista activation" ja virusskannaa ennen kuin ajat ohjelman, toimii hyvin.

      • rohkeasti

        ohjauspaneli/järjestelmä/ klikkaa/aktivoi nyt/ EI PURE JOS EI SILITÄKKÄÄ


      • ffgghhja

        Menkää ja varastakaa jostakin kuorma-auto, ja ajakaa se sitten tietokonekaupan eteen, ja lastatkaa kaupassa olevat tavarat auton lavalle. Näin te saatte ehkä useitakin asennusromppuka, ja tietokoneita pitkäksi aikaa eteenpän. Ai ettäkö yllytystä rikokseen? Aivan samoin kuin ke3hotus kääntyä Piratebayn puoleen.


      • aktivointi..
        ffgghhja kirjoitti:

        Menkää ja varastakaa jostakin kuorma-auto, ja ajakaa se sitten tietokonekaupan eteen, ja lastatkaa kaupassa olevat tavarat auton lavalle. Näin te saatte ehkä useitakin asennusromppuka, ja tietokoneita pitkäksi aikaa eteenpän. Ai ettäkö yllytystä rikokseen? Aivan samoin kuin ke3hotus kääntyä Piratebayn puoleen.

        juttuun on hyvin simppeli,tosin laiton konsti.


    • katkatkatkatkat

      TIETOTEKNIIKKA-PIRATISMIA ON NIIIIN PALJON LIIKKEELLÄ ..... voin sanoa että ei voi M-kar olla oikeesti niin pyhä ettei mitään rikollista tee koneellaan/koneelleen :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe