Rinkkavalikoima Hki

alppi3

Onko Jumbon Partiokaupassa hyvä rinkkavalikoima vai mistä kannattaa kattella? Hakusassa ehkä Deuter.. Olen kauempaa tulossa Helsinkiin ja rinkan meinasin samalla hakea:)

4

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+19

Heips,

Jumbon Partiokaupassa en ole asioinut, mutta valikoiman pitäisi olla vastaava Ideaparkin ja Tampereen Partiokauppojen kanssa ja niissä on Deuter hyvin edustettuna.

Jostain syystä esittelevät Partiokaupoissa hyvin innokkaasti Ospreytä, eikä siinä mitään pahaa ole. Hyvä rinkka sekin, mutta pidä pääsi, jos toteat Deuterin, tai jonkin muun paremmin sinulle sopivaksi.

Partiokauppojen eduksi on todettava se, että niistä löytyy painoja rinkkaan, joten reilusti vaan eri vaihtoehtojen kanssa kävelemään kauppakeskusta ympäri.

• alppi3

Kiitos tiedosta! Voihan se olla että joku muukin rinkka tuntuu hyvältä, olen vaan niin paljon kehuja kuullut Deuterista.. Katsotaan mitä löytyy.

• jabbooob
        alppi3 kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Voihan se olla että joku muukin rinkka tuntuu hyvältä, olen vaan niin paljon kehuja kuullut Deuterista.. Katsotaan mitä löytyy.

Kehä 1:n varresta löytyy varuste.net:n kauppa, siellä kannattaa poiketa, paljon erivalmistajien rinkkoja kokeiltavana, itse päädyin savotan putkirinkkaan, se on todella tukeva ja kestää kovaa käyttöä, ostin siis tuon savotan 50v juhlamallin, ei ole ihan niin järkälemäinen kuin tuo 906.

• retketärtär
        jabbooob kirjoitti:

Kehä 1:n varresta löytyy varuste.net:n kauppa, siellä kannattaa poiketa, paljon erivalmistajien rinkkoja kokeiltavana, itse päädyin savotan putkirinkkaan, se on todella tukeva ja kestää kovaa käyttöä, ostin siis tuon savotan 50v juhlamallin, ei ole ihan niin järkälemäinen kuin tuo 906.

...kyl sanoa et Savotta on kestävä,sitä on vaikea saada rikki yhden retkeilijän elinaikana...
        Eli vaikka maksaa,niin myös todella kestää. ja saat tilaa kamoillesi,sillä anatomiciin on vaikea saada esim telttaa hyvin pakettiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2738
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1074
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      210
      1043
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      937
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72