Onko Jumbon Partiokaupassa hyvä rinkkavalikoima vai mistä kannattaa kattella? Hakusassa ehkä Deuter.. Olen kauempaa tulossa Helsinkiin ja rinkan meinasin samalla hakea:)
Rinkkavalikoima Hki
4
1109
Vastaukset
- 11+19
Heips,
Jumbon Partiokaupassa en ole asioinut, mutta valikoiman pitäisi olla vastaava Ideaparkin ja Tampereen Partiokauppojen kanssa ja niissä on Deuter hyvin edustettuna.
Jostain syystä esittelevät Partiokaupoissa hyvin innokkaasti Ospreytä, eikä siinä mitään pahaa ole. Hyvä rinkka sekin, mutta pidä pääsi, jos toteat Deuterin, tai jonkin muun paremmin sinulle sopivaksi.
Partiokauppojen eduksi on todettava se, että niistä löytyy painoja rinkkaan, joten reilusti vaan eri vaihtoehtojen kanssa kävelemään kauppakeskusta ympäri.- alppi3
Kiitos tiedosta! Voihan se olla että joku muukin rinkka tuntuu hyvältä, olen vaan niin paljon kehuja kuullut Deuterista.. Katsotaan mitä löytyy.
- jabbooob
alppi3 kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Voihan se olla että joku muukin rinkka tuntuu hyvältä, olen vaan niin paljon kehuja kuullut Deuterista.. Katsotaan mitä löytyy.
Kehä 1:n varresta löytyy varuste.net:n kauppa, siellä kannattaa poiketa, paljon erivalmistajien rinkkoja kokeiltavana, itse päädyin savotan putkirinkkaan, se on todella tukeva ja kestää kovaa käyttöä, ostin siis tuon savotan 50v juhlamallin, ei ole ihan niin järkälemäinen kuin tuo 906.
- retketärtär
jabbooob kirjoitti:
Kehä 1:n varresta löytyy varuste.net:n kauppa, siellä kannattaa poiketa, paljon erivalmistajien rinkkoja kokeiltavana, itse päädyin savotan putkirinkkaan, se on todella tukeva ja kestää kovaa käyttöä, ostin siis tuon savotan 50v juhlamallin, ei ole ihan niin järkälemäinen kuin tuo 906.
...kyl sanoa et Savotta on kestävä,sitä on vaikea saada rikki yhden retkeilijän elinaikana...
Eli vaikka maksaa,niin myös todella kestää. ja saat tilaa kamoillesi,sillä anatomiciin on vaikea saada esim telttaa hyvin pakettiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586