¨Hei vain, olemme kuusihenkinen perhe. Lapsia on teini-ja pikkulapsisarjaa. Kissojakin on pari kappaletta. Mutta kisuliinoksia ei muffinssit kuitenkaan nappaa. Leivon noin kerran viikossa, ainakin sämpylöitä, mokkapaloja, pullaa tai piirakoita. Korvapuustini näyttävät siltä, kuin atomipommi olisi jysähtänyt puustien uumenissa aiheuttaen merkillisen paisumisreaktion.
En tee kaunista, mutta maistuvaa. Siksipä näistä muffinssikokeiluista en tohdi fotoa laittaa. Tein taas perusmokan eli ängin liikaa taikinaa yhden muffinssivuoan sisään. Kaikkihan tietää mitä siitä seuraa. :)
Jokatapauksessa muffinssit upposivat lapsille kuin häkä. Lapset maistelivat niitä jo ihan ilman kuorrutuksia ja vikkelät sormet kävivät ahkeraan vadilla. Kuorruttamisen jälkeenkin mahtui vielä kerta kiellon päällemuffinssit, ne makeimmat.
Noudatin muffinssipaketin ohjeita, mutta salainen suussasulava sattumasisältöni oli puolikas Fazunsininen levy pilkottuna pikkupaloiksi. Toiseen muffinssitaikinaan laitoin Fazerin mariannesuklaalevyä puolet hakkeluksina. Fazerin sininen toimi paremmin.
Fazerin sininen muffinssit kuorrutin perinteisellä mokkapalakuorrutteella:
1 paketti
tomusokeria
50 g
voisulaa
5 rkl
vahvaa kahvia
1 rkl
kaakaojauhetta
2 tl
vaniliinisokeria
Kuorrutetta tuli hieman liikaa. Päälle suklaaströsseleitä. Nämä muffinssit ovat paheiden pahe. :)
Marianenmuffinssit kuorrutin Fazerin Blogvalkosuklaalla, sulatus ja hitusen kermaa ja desi tomusokeria sekamelskaan. Päälle hopeisia nonparelleja. Tuli kauniita, vaikkakin olivat uunissa hieman levähtäneitä kasoja.
Aion myös kokeilla tehdä täytekakun kyseisellä muffinssimixillä, väliin murskattuja kirsikoita ja kermavaahtoa.
Lisäksi perusvaaleamuffinssimixillä leipinot kakun, jonka väliin kaupan valmista kinuskikastiketta ja päälle puolukoita. Nami, nami.
Fazerin sininenmuffinssit ja valkosuklaamuffinsit.
2
240
Vastaukset
on muuten hyvää suklaata ja voisin myös itse käyttää samaista suklaata täytteessä nam ;D
- helminiemi
Fazerin sininen on suklaiden aatelia. Paljon on elämäni aikana tullut maisteltua, mutta silti se Fazerin sininen on kaikkien uudenkokeilujensyrjähyppyjen jälkeen ykkönen. Ja tosiaan olen mutakakkuun kokeillut monenmoista. Valkosuklaapaploja, Fazerin pähkinärouhetta, jotain halpismaitosuklaata Lidlistä ja tietenkin Fazerin sinisen pahinta kilpailijaa Maraboun maitosuklaata.
Tulos: Fazerin sininen toimii parhaiten ja totisesti näistä muffinseistakin tuli jenkkityylisiä jytkäleitä kiitos sinisen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984