Ratsastusleirejä?

Emmppuus

Hei! olen 15 v ja olisin kiinnostunut lähtemään ratsastusleirille ensi kesänä. Asun etelä suomessa niin olisi hyvä jos talli olisi lähistöllä :) Voisitteko auttaa minua löytämään kivan ratsastus tallin? :)

13

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sassu92

      Heippa! tiedän Salon Vaskiolla yhden tosi hyvän tallin(ainakin omasta mielestäni). Itse käyn kyseisellä tallilla valmennustunneilla ja kesäleireillä olen käynyt jo kuutena eri kesänä ja hyväksi paikaksi olen todennut :) tallin nimi on Onnenperän talli ja voit käydä tutustumassa talliin paremmin täällä; www.onnenperantalli.fi
      Kannattaa tosiaan kokeilla, suosittelen! :)

      • ....

        Mä oon käynyt aika usealla tallilla leireillä, joista lähes jokaisesta on jäänyt vähän paha maku suuhun.. Mutta suosittelisin todella lämpimästi Millitallia, sivut www.millitalli.fi.

        Tosi kiva talli jossa on hyvä henki, leireille tulee yleensä noin 4-6 henkeä, eli tunneillakin saa paljon yksilöllistä opetusta, eikä kukaan koskaan jää pois porukasta. Tosi hyvät hevoset ja ponit, kaikki on osaavia ja vähintään HeC tasoisia. Käydään maastossa, esteitä hypitään leiriläisten tason mukaan, lisäksi myös leikki ja koulutunteja. Tekemistä on paljon iltaisin, esim näyttelyharjoittelut, irtohypytys, varusteiden putsaaminen, hevosten syöttely, leirikaste.. Paras paikka missä olen tähän mennessä käynyt, miinuksina vain se ettei ole maneesia, mutta se ei ole yhtään haitannut: reilun opettajan ja ihanien hevosten kanssa ratsastetaan vaikka kaatosateessa!


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        Mä oon käynyt aika usealla tallilla leireillä, joista lähes jokaisesta on jäänyt vähän paha maku suuhun.. Mutta suosittelisin todella lämpimästi Millitallia, sivut www.millitalli.fi.

        Tosi kiva talli jossa on hyvä henki, leireille tulee yleensä noin 4-6 henkeä, eli tunneillakin saa paljon yksilöllistä opetusta, eikä kukaan koskaan jää pois porukasta. Tosi hyvät hevoset ja ponit, kaikki on osaavia ja vähintään HeC tasoisia. Käydään maastossa, esteitä hypitään leiriläisten tason mukaan, lisäksi myös leikki ja koulutunteja. Tekemistä on paljon iltaisin, esim näyttelyharjoittelut, irtohypytys, varusteiden putsaaminen, hevosten syöttely, leirikaste.. Paras paikka missä olen tähän mennessä käynyt, miinuksina vain se ettei ole maneesia, mutta se ei ole yhtään haitannut: reilun opettajan ja ihanien hevosten kanssa ratsastetaan vaikka kaatosateessa!

        Kaikki tuo on totta ja nyt siellä on maneesi❤️Kannataa mennä millitallille🥰🥰


    • Ansku97"

      Korpikylän Kartanon ratsastuskeskus on mahtava paikka.... Ihanat hevoset ja huippuesteratsastaja Mikael Walman...

    • suositten!!!!!!!!!!!

      Suosittelen tallia Luomajärven hevoskievari. Itse olen ollut leirillä ja aion mennä toistekin. Turvalliset ja kiltit suomenhevoset. Kannattaa tutustua. (googlesta voi katsoo sivut) Kaikkea hauskaa. Myös kylpypaljuun pääsee ja leireillä on hauskaa. Pääosin maastoleirejä :)

    • tietty meet sinne

      lämpimästi millitallia suosittelen!!

    • moi12345555555555555

      Pykälämäen hevostilan leirit ovat ihan kivoja, esteitä hypätään paljon! ♥

    • moiiiiiittufb

      Xvxvjfhdjd

      • fjvhi

        Oho


    • mouhdjdvf

      Palmun ratsutila Kylmälässä ,Jaakkolan islanninhevostalli Mynänäessä,Vironmäen ponitalli Orimattilassa, Harvialan Hevostila Hämeenlinnan Harvialassa ja puolimatkantalli Järvenpää Tuusulassa

    • optt

      Onnenperän tallia suosittelen! Itse käyn siellä estevalmennuksessa, ja "tavallisilla" tunneilla. Hyvä paikka, opettajat osaavat opettaa ja ovat mukavia :) hevosia löytyy joka makuun ja eritasoisille. Hinnat ovat myös sopivan hintaiset ;)

    • djjdjd

      Palmun ratsutallia suosittelen :) itse olin viime vuonna ja aion mennä tänäkin vuonna (7. leiri)

    • stallsandbackeninleiri

      Suosittelen stall sandbackenia:) Oon käyny pari kertaa ja ihan paras paikka. Kaikki saa valita omat hoitsut, mulla oli ekalla kerralla sanni ja tokalla russponi minttu joka oli lainassa tallilla. Hypättiin suurimmaks osaks esteitä mutta käytiin maastossakin pari kertaa ja parhaat maastot jotka oon nähny missään. Leikkituntikin oli hauska ja sen jälkeen saatiin mennä ilman satulaa, ite menin Sannilla kamun kanssa(siis silleen että oltiin samaan aikaan selässä). Leirikastekin jäi mieleen ja isoimpana siitä kun "melottiin" styroksi lautoilla pienen lammen poikki. Siellä vikellettiinkin ja seki oli ihan parasta.
      Leirille kannattaa ottaa mukaan tietenkin ratsastuskamat, ehkä vähän evästä, jotku vaatteet jotka saa mennä likaseks, juomapullo jne. Ei ole siis yöleiri mutta sen arvonen kun oli niin mahtava.
      Hepoiks suosittelen Paavoa, Minttua(jos on siellä), Giganttia ja Voltaki on kiva:)
      Kannattaa siis ehdottomasti mennä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe