mistä johtuu tyhjän nauraminen

olenkohullu?

nauran usein mielikuvilleni ja koen olevani jotenkin "hysteerinen", onko tämä jonkin sortin hulluutta? Pystyn pitämään pokkani tarvittaessa työelämässä yms. mutta kun olen kotona, usein naureskelen ihan joutaville, tyhjille asioille. En toisaalta kärsi tästä omastakivasta mitenkään, muuten kuin vähän vaan huolestuttaa, josko tarvisin jonkin sortin hoitoa.

18

2081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exx-kofeinisti

      Höpöhöpö, tuohan on mitä paras luonteenominaisuus, sinulla on oma huvikeskus mukana minne menetkin. Olen ollut itse samanlainen 55 vuotta ja nauttinut tuosta ominaisuudesta täysin rinnoin. Ei erilaisuus ole sairaus, ellei se ole vaaraksi ja vahingoksi kenellekään. Nykyään yritetään tehdä kaikista luonteenpiirteistä sairauksia vain, että saataisiin myydä lisää lääkkeitä.

      • olenkohullu

        kiitos vastauksesta. välistä tuntuu vaan niin tyhmältä itsekin nauraa esim. joillekin älyttömille suomi24:n provoviesteille, esim. alapää-jutuille. tiedän itsekin ettei se ole ns. hyvää huumoria, mutta minkäs voin kun naurattaa. tuntuu, että työpäivänkin aikana sitä jotenkin "kiristyy" ja sitten illalla alkaa hauskuus ja yksin käkättäminen milloin millekin. no, kaippa sitä vakavampiakin on ihmisillä.


      • Erilaisuus

        ei ole sairaus vaikka olisi vaaraksi ja vahingoksi jollekin.


      • exx-kofeinisti
        olenkohullu kirjoitti:

        kiitos vastauksesta. välistä tuntuu vaan niin tyhmältä itsekin nauraa esim. joillekin älyttömille suomi24:n provoviesteille, esim. alapää-jutuille. tiedän itsekin ettei se ole ns. hyvää huumoria, mutta minkäs voin kun naurattaa. tuntuu, että työpäivänkin aikana sitä jotenkin "kiristyy" ja sitten illalla alkaa hauskuus ja yksin käkättäminen milloin millekin. no, kaippa sitä vakavampiakin on ihmisillä.

        Niinpä niin, hyvää huumoria on kaikki, mikä pelittää, ns. hyvä huumori on vain ns. hyvää huumoria. Nauti tuosta lahjastasi täysillä, elämässä ei voi olla liian paljon naurua ja hyvää mieltä.


      • sdfsdfdfsdfs
        Erilaisuus kirjoitti:

        ei ole sairaus vaikka olisi vaaraksi ja vahingoksi jollekin.

        Nauran joskus samalla tavalla melkein mille vaan. Maitopurkillekin, kun kuvittelen että sen takia on kaadettu karvasten työmiesten toimesta puita ja sekoiteltu litkuja mustetta varten...


      • Jos et
        sdfsdfdfsdfs kirjoitti:

        Nauran joskus samalla tavalla melkein mille vaan. Maitopurkillekin, kun kuvittelen että sen takia on kaadettu karvasten työmiesten toimesta puita ja sekoiteltu litkuja mustetta varten...

        pysty nauramaan itsellesi, niin silloin muiden on aika nauraa sinulle.


      • Petterti

        Tyhjännauru on täysin iloinen mieli.Jotkut ei katso,eikä hymyile ja ei paljon puhu.Hiljainen miettii höpöttäjän puheita.


    • Duha

      Kasvaa se mies räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.

    • Tyhjä nauru

      Jos vaikkapa kuvittelet mielessäsi jotain huvittavaa ja alat nauraa, niin ethän sinä silloin naura tyhjää?

    • Death.to.stalkers

      Tuo olisi yksineläville hyvä elimistön suojautumiskeino, yksi niistä.
      Nauraa rehottaa urku auki vaikka sitten mille asialle mikä vaan sille sattuu sillä hetkellä tuntumaan. Tosin täällä nettimätäläjä urkkija kriminaalien maailmassa, jos teet sitä tämän paskateknolgian ääressä netti auki - tai ei välttämättä tarvitse gangstalkattuna olla edes netti päällä - niin nämä nettiräkäläjä paskasittiäiset yrittää alkaa käyttää sitäkin hyökkäyskeinona. Kuolema kaikille nettiräkäläjä kriminaaleille.
      En ole sen kummemmin hullu, mutta olen vain vahvasti sitä mieltä.

      • Huvitti jostain syystä tämä :D


    • nauruhyväksi

      tämähän on mitä parhainta huumoria, ei pahoita edes toisen mieltä! naura pois vaan!
      minäkin toisinaan röhönauran näille jutuille.

    • dfas

      Huumori ja nauraminen on yksi tapa purkaa ahdistusta. Jos nauraa hysteerisesti aivan järjettömillekin asioille, niin se voi kertoa siitä, että on jotenkin ahdistunut. Ei se hulluuden oire ole varmastikaan eikä sinänsä pahaksi.

      • Hah-hah

        Ajattelin esim. hautajaisia. Nuoret voivat helposti nauraa tyrskähdellä
        epävarmuuttaan, paineitaan. Tiedättehän tyttö.kikatuksenkin mistä vain.
        Minä olin kerran tehnyt voileipiä seminaariin, jossa oli omat eväät mukana.
        Onneton tarjosin myös illalla tehtyjä leipiäni ystävilleni.
        Sitruuna, jota ripautin oli moninkertaistunut yön aikana jääkaapissa.
        Ensimmäinen suupala oli mahtava ilotulitus suulkeen!
        Seisoin seurueessa suu kiinni, vettä silmistä valuen, hartiat naurusta hytkyen.
        Toiset puhuivat asiallista asiaa, mutta nähdessään minut koko sali räjähti nauruun :-D Eikä siitä ollut tullut loppua! Kukaan ei tiennyt edes syytä!
        Sama junassa, jos luen hyvää kirjaa ja unohdan missä olen.
        Koko osasto pääsee mukaan "vatsahierontaan".
        Huumori auttoi Suomen sodista kärsineet selviytymään.


    • anus.Domini

      Tyhjälle nauraminen on epänormaalia, vain täydelle saa nauraa.

      - anus Domini -

    • Bbjack

      Äsken otin maitopurkin pöydältä käteen ja se jotenkin lipesi otteesta joten puristin vaistomaisestiniin että maitoa lensi pitkin lattialle ja ikkunaankin. Minua nauratti mutta toiset ihmettelivät mitä nauran. Kommentteja?

    • anon689846

      Mäki oon joskus niin hilpeällä tuulella, että saatan esim. bussiin tullessa alkaa melkein nauraa jollekkin jutulle, joka on tullut mieleen. Sitten tajuan kuinka tyhmältä se näyttää muille, jos alkaa yhtäkkiä nauramaan jollekkin tyhjälle asialle. Sitten pidättelen naurua ja tilanteen huvittavuus vaan ruokkii nauruhermoja, vaikka ei saisi nauraa. Sit jos alan nauraa niin samaan aikaan nolottaa ja naurattaa. Kaikki varmaan luulee että oon pilvessä tai muuta vastaavaa.

      No toisaalta joskus taas vituttaa niin paljon, että sen sijaan, että nousis bussiin, niin tekisi mieli hypätä sen alle. Mulla taitaakin olla kaksisuuntainen. Ei mulla muuta...

    • Reikäinen

      Eihän tyhjälle naureta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe