Kyynisyyttäkö ?

*saaga*

Kuinka helposti
niin mielellään
rakkaudessa
niin ihanassa

sen sanoo
myös kynällä sen kirjoittaa

moneen niin moneen
asiaan se passelisti
sopii

mutta

kuinka kevyeksi
sen jokainen on havainnut

monesti sammakkona
suusta hyppää

Onko liian kulunut
merkityksensä menettänyt

tuo suuri

sana

Lupaus

12

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syysyöllä

      Kirjoittaminen on helpompaa
      kuin sanominen
      mutta se sana, lupaus
      tarkoittaa sitä että
      se myös pidetään
      tapahtui melkein mitä tahansa
      tai sitä lupausta ei pidä antaa.

      Mukava oli lukea tätäkin runoasi.Kiitos.

      • *saaga*

        Kiitos sinulle käynnistäsi
        Paljon miettii pääni
        ilmoille se tulee
        melkein aina

        Oikeassa olet lupaus on
        oikeasti niinkuin sanot

        mutta,mutta miten tänäpäivänä
        onkaan?????
        Talvipäiviä seesteisiä niin
        sopivaisia sinulle toivon...


    • Elina.S.

      nykypäivän hektinen elämänmeno lähestulkoon vaatii joustamista;
      este, hidaste, suunnitelman yllättävä -jopa itsestä riippumaton - muutos,
      kaikki vaikuttavat lupauksen pitävyyteen. Aina ei vain voi pitää lupausta.
      Itse olen keksinyt keinon: en yleensä lupaa mitään tai lisään sanan ehkä.

      • *saaga*

        Nöyrin mielin sinua
        saan kiittää

        Ajatuksesi on sama kuin
        itselleni..

        Kuitenkin lupaukseni
        toiselle pettänyt olen
        eroni toisesta kertoo
        sen

        Lapselleni opetin lupaus on pyhä
        hänen ensimmäiset sanat
        olivat:mihin uskoa voi hän
        kun äiti sinäkään pystynyt et...
        näin se vain
        elämä meitä kuljettaa


    • Tuuleen huudetut sanat,
      kunhan pääsee hetkestä eroon
      ihan sama mitä lupaa.

      Valitettavasti !

      J.

      • *saaga*

        Juuri näin J.
        Meille urbaani-ihmisille kaikki arvot ovat menneet
        hämäryyteen...

        valitettavasti !!!


    • ei pitäisi antaa lupauksia, ellei varmuudella
      tiedä pystyvänsä olemaan niiden takana.
      Toki on paljon muitakin lupauksia, mutta sama
      periaate pätee kaikkeen muuhunkin.

      Kiitos ajatuksellisesta runostasi Ystäväni.

      • *saaga*

        Olemme niin vieraantuneet
        Äitimaasta ja Isätaivaasta
        että kaikki on mahdollista..

        Kiitos lämmin sinulle
        runo-ystävälleni


    • mies-v57

      Miksi minä mies Nanen sinuun sanoisin
      turruttavia sanoja tunteistani, kaikesta
      vimmasta, kuumuudesta, intohimostani,
      jos ne ovat aitoja, eikö silmäsi avaudu
      ilman sanojakin..

      Ei, ei minun tunteet ole niin vähäiset,
      että minun pitäisdi sanoin juhlistaa niitä,
      kerronnalla koristaa, Runoin Sinua juovutaa,
      minä riitän ja mitä tunnen ja tajuat, että kuin
      riivattu Sinua Rakasta..

      Rakastan päivät päästään, yöt käyn lävitse
      vartaloasi, aamut mietin, miten illalla ilmaisen
      lisää, kuuma sisustani muotoutuu aina uudestaan,
      olen kuin Rakkauteni muotti ja Sinulle valan...
      ja Sinä hehkuni tunnet poltteena..

      En minä tätä kaikkea tahdo köydyttää
      tyhjillä sanoilla, invalidisoida ontoilla lupauksilla,
      saattaa itseäni häpeää edessäsi, manaan silmissäsi,
      tahdon olla mies ja ilmaista ilman sanoja niin,
      että se rakkaudessa Sinussa huutaa..

      ..ja Sinun kehoosi piirtyy jokainen
      säe kuin se huikein Runo olisi..

      http://www.youtube.com/watch?v=z7p6N_5Lcbw&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Ei sanoja, kyniä, yksi kieli,
      ilmaisu riittää niin, että sen
      tuntee..

      Tuntee, kun iho ihon tapaa, povi poven,
      huulet toisensa..Rakkautta..

      Hiljaisuus ja kuitenkin kumiaseva
      vyöry kahdessa sisimmässä, heidän
      kuultavaksi..

      Ei lupaus, vaan ikuisuus.

      Rakkausrunossasi oli hieno
      ajatus ja kokemus..

      Tekstisi oli Sinulle ominaista,
      herkkää, puhdasta ja vakuuttavaa..

      Kun kirjoittaja löytää tyylinsä, itsensä,
      Runo tulee helposti, näissä säkeissäsi
      se tuntui..

      Eheä, koettava ja pudastyylinen,
      kovasti hyvä Runosi.

      Voimia ja jaksamista kauniiseen
      talviseen päivääsi Sinulle.

      • *saaga*

        Rakkauden kuuma huuma juoma
        valui kauttaaltaan
        kehoni jokaiseen soluseen
        niin voimalla olit
        kirjoittanut palautteen

        Jos Vain kerran tuon kokea
        voisin
        tietäisin mitä
        todellinen rakkaus oisi
        olisin sen jälkeen kait
        sanaton
        ei kumpuisi ajatuksia
        olisin niin onnellinen


        Kiitos runo-ystäväni
        sua kunnioitan ja arvostan
        mielettömästi...


    • runo64-1

      ... helposti se suusta ulos pulpahtaa
      vaikka kiireessä sitä siirtää
      hamaan tulevaisuuteen työntää
      kun on kihlannut
      luvannut lupauksellaan
      ikuisesti rakastaa ...

      laadukasta kerrontaa
      vakavalla asialla
      kuinka helposti
      luvataan ... kaikkea ...

      hyvä upea saaga !!!

      • *saaga*

        Näinhän se on
        ollaan ihastuksissa
        ja kuvitellaan
        ollaan kohdattu ainukertainen ja lupauksia
        hätiköiden

        kaikille vain ikävä
        tuli..

        Sama vanhan tuttavan tapaa
        nähdään ,tule käymään
        lupaan "tottakait "
        eikä kuitenkaan täytä lupausta..
        Paljonhan sanaa väärinkäyttää...

        Kiitos sinulle runo64 että viivähdit
        runollani...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe