kävin brassissa - upeaa

sileät pallit

olen 50 v mies ja pitkään on alapään karvat jo inhottaneet. Omat pallin karvani ovat muuttunee harmaiksi, paksuiksi ja harvoiksi, tosi rumiksi. Olen jo pitkään trimmannut karvoitustani mutta nyt uskaltauduin kosmetologille brasilialaiseen karvanpoistoon. Tehtiin myös kainaloihin. Menetelmä oli sokerointi ja kainalot sattuivat vähän ja peniksen tyvi ja pussien yläosa myös, sitten ei juuri kipa muualla tuntunutkaan. Jätin pienehkön tupsun peniksen yläpuolelle että kehtaan mennä saunaan äijien kanssa. Kaikki otettiin muuten pois - pallit paljaaksi ja perävako myös.
Nyt on aivat ihana tunne. Silkinpehmeä iho alapäässä houkuttelee seksiin ja on upeaa tarjota partnerille nuoltavaksi ja imettäväksi karvattomat paikat. Minusta myös tuntuu, että herkkyys on lisääntynyt ja hyvöily tuntuu entistä paremmalta. Voin myös olla varmempi hygieniasta. Partnerini otti heti pyytämättä suihin ja nuoli myös pallit ja vähäsen lipoi peppuvakoakin. Ihan superia ! Tämmöistä en ole aiemmin kokenut.
Karvanpoiston aikana pieni kaluni kyllä jossain vaiheessa rupesi vähän jöpöttämään, mutta hoitaja oli täysin luonteva eikä kommentoinut mitenkään, toivotti vaan tervetulleeksi uudestaan. Tosi ammattilainen. Voin suositella kaikille sukupuolesta riippumatta, menen varmasti uudestaan kun karvat alkavat taas kasvaa. Niin, ja pieni pippelini tulee nyt myös paremmin esille kun ei hautaudu karvapehkoon.

25

5080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

      ja onkin jo kiire varastohommiin Inexillä.

      • Voi voi

        Sä olet nykyään varastohommissa Inexillä.


      • ...sullekin!
        Voi voi kirjoitti:

        Sä olet nykyään varastohommissa Inexillä.

        En mä olekaan, siksi et ole nähnyt. Jos olisin, olisit kyllä nähnyt, siellä kun päivät ja yöt trukkia itse ajelet. Mutta jatka vaan unien näköä...


    • Hienoa

      Laita nyt se paikan nimi ja paikkakunta näkyviin että minäkin voin käydä:)
      Kiitos jo etukäteen.

      • sileät pallit

        paikka on turussa brava - kauneushoitola. Hoito oli todella asiallista ja keskityttiin itse asiaan l karvanpoistoon. edelleenkin nautin karvattomuudesta ja se on tuonut potkua seksielämääni -- aika kummallista oikeastaan... En muuten ymmärrä noita 3 edellistä viestiä ollenkaa - voisiko joku valaista asiaa ?


      • nainen 37
        sileät pallit kirjoitti:

        paikka on turussa brava - kauneushoitola. Hoito oli todella asiallista ja keskityttiin itse asiaan l karvanpoistoon. edelleenkin nautin karvattomuudesta ja se on tuonut potkua seksielämääni -- aika kummallista oikeastaan... En muuten ymmärrä noita 3 edellistä viestiä ollenkaa - voisiko joku valaista asiaa ?

        että mies ja vanhempikin jo, huolehtii itsestään. 10 pistettä sinulle!


      • noita ..

        laita googleen hakusanoiksi vaikka ' miehille brassi ' niin löydät montakin paikkaa joissa tehdään brasilialainen myös miehille. Ihan asiallista toimintta ja aikavarauksen voit tehdä itse netissä. Useamman päivän jono on kuitenkin, sen verrran asiakkaita riittää ainakin Espoossa.


      • karvaton kannattaja
        noita .. kirjoitti:

        laita googleen hakusanoiksi vaikka ' miehille brassi ' niin löydät montakin paikkaa joissa tehdään brasilialainen myös miehille. Ihan asiallista toimintta ja aikavarauksen voit tehdä itse netissä. Useamman päivän jono on kuitenkin, sen verrran asiakkaita riittää ainakin Espoossa.

        Nuo kateelliset impotentit yrittää mollata toisia ja uskotella itselleen ettei normaalit tapahtumat ole mahdollisia. Kait se nyt ottaa pataan kun ei itse voi harrastaa seksiä eikä ole rahaa käydä hoidoissa. Ylläpito voisi poistella noita joutavia "herätyskello soi" ja "laskin kissan ulos" kommentteja. Ja pistää niiden IP soitteen pannaan.


      • Jorgos33
        sileät pallit kirjoitti:

        paikka on turussa brava - kauneushoitola. Hoito oli todella asiallista ja keskityttiin itse asiaan l karvanpoistoon. edelleenkin nautin karvattomuudesta ja se on tuonut potkua seksielämääni -- aika kummallista oikeastaan... En muuten ymmärrä noita 3 edellistä viestiä ollenkaa - voisiko joku valaista asiaa ?

        toimenpide suoritettiin? Oliko joku nuori likka vai vanha ämmä ? Käyttikö kumihanskoja yms.. itselläni lateksi allergia.


    • MM31p

      Itsekkin haluaisin käydä vahauksessa mutta toistaiseksi ei ole tullut mentyä... en kait ole uskaltanut :) Muija käy säännöllisesti ja on yrittänyt saada muakin käymään vahauksessa. Muuten olen kyllä pitänyt itseäni (kumpua) karvattomana nyppimällä ja loppupaikat olen höylännyt paljaaksi.

      Ehkä joku pv uskaltauu :)

      • ha-ne83

        Itse kävin viime viikolla brasilialaisessa sokeroinnissa itseltäni putsattiin alapää kainalot. Kyllä on mahtava tunne kun alapää ja kainalot ovat aivan sileät. taatusti menen uudestaan brasilialaiseen sokeroitiin kun karvat kasvaa takaisin.


      • suunnitteilla
        ha-ne83 kirjoitti:

        Itse kävin viime viikolla brasilialaisessa sokeroinnissa itseltäni putsattiin alapää kainalot. Kyllä on mahtava tunne kun alapää ja kainalot ovat aivan sileät. taatusti menen uudestaan brasilialaiseen sokeroitiin kun karvat kasvaa takaisin.

        Oikein hienoa! Samanlaiset suunnitelmat minullakin. Lähiviikkoina uskallus riittää, varaan ajan ja menen. :)
        Tähän mennessä olen vain höylännyt paikkoja.


    • sisko 47

      Olis aivan kiva saada imeä tuollaista penistä. Hienoa Miehet mistä teitä löytää täältä maalta?

    • Anonyymi

      Kävin myös ekaa kertaa pari viikkoa sitten. Ei ollenkaan paha kokemus. Kosmetologi vielä kysyi alussa että kaikkiko pois, epäilikö että jos tulen toisiin aatoksiin?

      Parin viikon jälkeen alkaa pikkuhiljaa sänki tuleen läpi, kohta saa varata uuden ajan. Menen kyllä samaan paikkaan, oli jotenkin luonteva kokemus itselle ja tekijälle. Siellä käy kuulemma miehiä paljonkin, myös heti perääni oli seuraava tulossa.

      Olen muutaman vuoden sheivannut tai ajanut koneella mut taidan alkaa käydä vaan brassissa, on paljon mukavampi sit kun on toi muutaman viikon väli ettei tarvii ajella ollenkaan.

      • Anonyymi

        Mätisäkki riehaantui buaahaa


      • Anonyymi

        Sehän ei oikeastaan ole sänki, mikä tulee, kun karvoja ei ole katkaistu. Ne vaan alkavat alkavat kasvaa uudestaan aluksi ohuena ja harvana. Sen sijaan partakarvoista tulee sänki. :-)

        Kokemusta on. Kaksi kertaa olen käynyt brassissa. Sanoin, että jännittää, mutta meni se sitten helpommin kuin kuvittelin. Otatin samalla vauhdilla myös kainalot ja koko jalat karvattomiksi. Karvattomissa jaloissa housut tuntuivat oudoilta kun olin tottunut, että on pitkät jalkakarvat.


    • Anonyymi

      Oon 30 v. mies. Brassissa käyny muutamia kertoja, nytkin täysin posliini. Parin viikon päästä olis firman pikkujoulut ja tällä kertaa mennään johonkin vuokramökille missä on sauna. En tiiä miten toiset suhtautuu karvattomaan, taidan jättää väliin tai sit mennä uikkareissa. Toivottavasti olis yhteissauna naisten kans niin sit olis syy pitää uikkarit. En kumminkaan kehtais alasti mennä naisten kanssa näin naimisissa olevana... en tiiä, onko tuo alapään ajelu kumminkaan niin yleistä mitä siitä puhutaan, vaikka telkkarissakin mainostetaan sitä munakarvaleikkuria?

      En ole tuttavapiireissä kuullut kenenkään ajelevan.

      • Anonyymi

        Miten kävi pikkujouluissa?`Olitko alasti ja oliko muitakin posliineja? Jos olit ainoa posliini mies, niin uskoisin että monet uskaltavat seurata esimerkkiäsi ja ensi kerralla on muitakin posliineja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kävi pikkujouluissa?`Olitko alasti ja oliko muitakin posliineja? Jos olit ainoa posliini mies, niin uskoisin että monet uskaltavat seurata esimerkkiäsi ja ensi kerralla on muitakin posliineja.

        Kerran aiemmin näin työkaverille tosi lyhyeksi ajetun, silloin aattelin että en olekaan ainoa joka ajelee tai trimmaa. Ehkä tuosta kerrasta rohkaistuneena menin posliinina saunaan, tämä kaveri oli myös ajanut kaikki pois. Huomasin kyllä vilkuilun. Enää en välitä tai häpeä, oon käynyt uimahallissa monesti tuon jälkeen.


    • Anonyymi

      Oon käyny pari kertaa brassissa, sitä ennen höylännyt pari vuotta eli posliinina jo pitkään. Oon käynyt julkisissa paikoissa ja työkavereiden kanssa saunassa, myös työkavereiden joukossa pari posliinia. Eipä sitä kukaan ole kommentoinut vaikka oon huomannut että toinen on mua vilkaissut alapäästä mutta niin olen minäkin. Ei enää hävetä yhtään, vai ajella alapään samalla kun parrankin. Tähän on niin tottunut että en halua karvoja takas.

      • Höylällä ajelen itse. Eilen viimeksi saunassa pienen alueen jätin senkin ihan lyhyeksi.


    • Anonyymi

      Oon 50 v mies. Pitkään lukenut karvojen ajelusta ja sen yleisyydestä. Ainoa asia mikä estää on että mitä kaverit sanoo saunassa tai mikä on reaktio uimahallissa. Käyn Tampereella Kalevassa viikoittain. Jos höylään posliiniks niin nauretaanko mut pihalle?? Kesällä on saunottu kavereiden mökillä, en ole kyllä seurannut heidän karvoitusta.

      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede kuohii tollasen urpon buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede kuohii tollasen urpon buaahaa

        Niinkö siinä loppujen lopuksi sullekken urpolle kävi. Oot nyt spedelle merkattu pysyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede kuohii tollasen urpon buaahaa

        Siitähän sulla on siellä jo pitkät kokemukset buahaaaaaaa.


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe