Ihmisulostetta...

tiedän jo

En usko uniin kovinkaan paljon, mutta itselleni on nyt selvinnyt, jos näen unta ulosteista, niin se merkitsee riitaa.

Eläinten ulosteet ovat riitoja läheisten kanssa, mutta ihmisen "sellainen" puolison.

Olin joskus kuullut kertomuksia, että "paska" unessa tietää riitoja. Tästä on nyt vuosia, kun näin unessa paljon eläinten ulostetta, johon jotenkin likaannuin. Kerroin aamulla veljeni vaimolle unestani ja naureskelin, että mikähän riita voisi meille tulla, koska aina olimme erittäin sopuisia. Ja, kas´vain, jo illalla tilasin taxin ja jouduin lähtemään heiltä pois.

Ihmisen ulosteet taas tiesi minulle eroa ja edellisen yön ihmis ulosteen pientä hiukkasta poistaessani, mietin aamulla, että mitä voi tapahtua, kun asun yksin ja minua ei kukaan häiritse......paitsi päivällä puolisoni soitti erittäin vihaisen puhelun vaatien minulta 100,-€, koska olin mukamas hänelle maksanut liian vähän eräästä laskusta. Minulla oli ko. lasku, mutta hän ei uskonut, että sitä on ollutkaan koskaan!

Toivottavasti tuo riita jää lyhyeksi, sillä se "paskakikkarekkin" oli niin pieni ja sain sen puhdistettua unessani.

6

5866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 48

riitaa vaan rahaa. Mitä "haisevampi" sen enemmän:)

• qw49tv

Minä näin kerran sellaista unta jossa oli niin paljon paskaa että jos sen mukaan olisi saanut rahaa, niin 7 miljoonan euron lottopotti olisi ollut taskurahaa. Paskaa oli kokonainen vuori jolla kiipeilin.

Eli se siitä paska = rahaa näkemyksestä.

• winQeä

No tuotaaa. En tiiä tuohon ekaan eläintenulosteeseen vastausta, mutta jälkimmäisseen veikkaisin;
      jos jouduit puhdistamaan ihmisulosteen, tarkoitti kai että joudut puhdistaa "luottotietosi" puolisollesi...
      Maksamalla 100€

• ILTATIENOO

näin unta että keräsin ihmisten paskakasoja, mitä se merkkaa?

• Mystinen uni

Itse näin unta että paskansin housuun ja aamulla kun heräsin olin paskonut oikeasti housuun, mitä tämä tarkoittaa. Isäni voitti seuraavana päivänä kinkkubingossa ilmaiskierroksen.

• Anonyymi

Näin unta Uuden Vuoden aattona, autoni konepelti oli auki ja minä kaivoin paska ja sitä tuli, niin paljon et en meinannut loppua tulla, mitähän tietää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      114
      2357
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      39
      1951
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      30
      1887
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1877
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      48
      1876
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1159
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1056
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      933
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      890
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      857
    Aihe