Saako suomesta mistään tilattua netin kautta totally ferret baby formulaa, - ja activea?? Olenko tosiaan niin huono selaamaan sivustoja vai eikö sitä saa netin kautta tilattua:D zooplussalla olen yrittänyt mutta siihen luultavasti tavitsee luottokortin ja kun sellaista ei ole niin en ole pystynyt sieltäkään tilaamaan.
Olen todella kiitollinen vastaajille!
Totally ferret
6
713
Vastaukset
- täältä saa
- ee-ve
sulkadesignilta tosiaan saa tilattua. Itse olen tilannut muutamaan otteeseen, ja hyvin luotettava yritys on. :) Voin suositella!
- mk
Jos asut pääkaupunkiseudulla Sulkadesigniniltä voi käydä Myyrmäessä ostamassa ruokia ihan henkilökohtaisesti, myös leluja ym ym, halvemmalla kuin monesta muusta paikasta. Samoin ferrettiä löytyy usein myös eläinkaupasta Megaeläimestä Itiksestä ja Vantaan Tammistosta. Itse ostan vuoroin molemmista paikoista. Sit olen saanut Faunatarinkin tilaamaan ferrettiä ainakin tuohon Kannelmäen Prisman yhteydessä olevaan liikkeeseen, pussin hinta 26 e.
- hinta
Itse ostin Turun Zoojattaresta äsken totally ferret activea 7,5kg säkin ja maksoi 44,90. Oletan että 26e oli 1,75kg säkki? Se maksaa Zoojattaressa 18.90e.
- Totally ferret
Täältäkin näyttäisi saavan Totally ferrettiä: http://www.tampereenseudunfretit.com/tuotteet.html
- wirme
Tilattiin tota TF formulaa sulalta, kannattaapi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2048333Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.84342Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1063829"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373712Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892991Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1562646Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1512200
- 741686
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a671482