Saako suomesta mistään tilattua netin kautta totally ferret baby formulaa, - ja activea?? Olenko tosiaan niin huono selaamaan sivustoja vai eikö sitä saa netin kautta tilattua:D zooplussalla olen yrittänyt mutta siihen luultavasti tavitsee luottokortin ja kun sellaista ei ole niin en ole pystynyt sieltäkään tilaamaan.
Olen todella kiitollinen vastaajille!
Totally ferret
6
739
Vastaukset
- täältä saa
- ee-ve
sulkadesignilta tosiaan saa tilattua. Itse olen tilannut muutamaan otteeseen, ja hyvin luotettava yritys on. :) Voin suositella!
- mk
Jos asut pääkaupunkiseudulla Sulkadesigniniltä voi käydä Myyrmäessä ostamassa ruokia ihan henkilökohtaisesti, myös leluja ym ym, halvemmalla kuin monesta muusta paikasta. Samoin ferrettiä löytyy usein myös eläinkaupasta Megaeläimestä Itiksestä ja Vantaan Tammistosta. Itse ostan vuoroin molemmista paikoista. Sit olen saanut Faunatarinkin tilaamaan ferrettiä ainakin tuohon Kannelmäen Prisman yhteydessä olevaan liikkeeseen, pussin hinta 26 e.
- hinta
Itse ostin Turun Zoojattaresta äsken totally ferret activea 7,5kg säkin ja maksoi 44,90. Oletan että 26e oli 1,75kg säkki? Se maksaa Zoojattaressa 18.90e.
- Totally ferret
Täältäkin näyttäisi saavan Totally ferrettiä: http://www.tampereenseudunfretit.com/tuotteet.html
- wirme
Tilattiin tota TF formulaa sulalta, kannattaapi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2423075Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 1041238
- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952