Luottavia neittikauppoja

nettishoppailu

10

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jksddsfhksj

      Mä olen käyttänyt
      H&M
      Anttila
      Hobby Hall
      Ellos
      CDon.com
      Discshop
      Verkkokauppa.com
      Lensway
      Noissa ainakin minun kokemuksen perusteella toimii ihan jees. Palautuksia olen ehnyt CDoniin, H&M:lle, Ellokselle ja verkkokauppaan. Että ihan hyvin toimii.

      • Partur

        johon ei voi luottaa. Kokemusta on varmasti yhdellä jos toisellakin. En osta lapsityövoimalla tehtyjä vaatteita tai tavaroita joita mainitsemasi yritykset myyvät. Tuskin kauppiaat edes tietää myymiensä tavaroiden alkuperää ja onko käytetty lapsityivoimaa tai onko tuotteissa ftalaatteja tms. Tv:stä on tullut muutamia dokumentteja yrityksistä joiden toiminta on häikäilemätöntä ja tuossa niitä todellakin on. Kiitos ei!


    • tuli jo monta nimettyä joita olen käyttänyt..
      Valokuvauskamaa:
      Digitarvike
      Cyberphoto (ruotsalainen)

      Kyllä mä suomessa aika hyvin luotan nettikauppoihin.

      Ja sitten olen ostanut muista maista aika paljon, hyvin menee, kun vähän tutkailee ja googlettaa..
      ja vanha sääntö pitää paikkaansa, jos jotain luvataan ihan uskomattoman halvalla, niin siihen harvoin kannattaa uskoa..
      Jenkeistäkin on helppo ostaa, jos toimitus on kuriirifirman kautta (fedex, UPS ym), koska silloin tulli, alvi ym hässäkät hoituu helpommin.

      • Kokemusta on

        Älkää luottako liikaa.Tutustukaapa tältä sivustolata löytyvään kuluttajansuoja linkkiin.


      • Oikeuden puolesta
        Kokemusta on kirjoitti:

        Älkää luottako liikaa.Tutustukaapa tältä sivustolata löytyvään kuluttajansuoja linkkiin.

        ELEKTRONI.FI

        Kannattaa ottaa selkoo.


      • TIEDOKSI
        Oikeuden puolesta kirjoitti:

        ELEKTRONI.FI

        Kannattaa ottaa selkoo.

        SIIS ,,VAROITAN TUOSTA LIIKKESTÄ,,SE ON HUIJANNUT PITMMÄN AIKAA JO,,,.UUSI FIRMA PYSTYSSÄ,,ERI NIMELLÄ JO MONTA.KETJUKONKURSSIYRITYS..KATSOKAA KAUPPAREKISTERISTÄ.ELEKTRONI.FI.SILTI OTTAVAT VAAN RAHAT,,MUTTEIVÄT LÄHETÄ TAVARAA.MIKSI NOITA SIVUJA EI SULJETA.


    • Waser

      Luottavia neittikauppoja. VOISIT IHAN ENSIKSI OPETELLA OIKEINKIRJOITUSTA!!

    • Äitee Kangasalta

      Tämä on luotettava nettikauppa. Vaikka oli kännyn akusta vain kyse, ja itse katsonut väärin kännyni numeron, toimitus oli nopea ja ystävällisesti vaihtoivat hyvityksen kera minun kännyyni sopivan akun.
      Erinomaista asiakaspalvelua !

      • Seurannut

        Asiallisesta kommentista.Niitä on hyvin harvoin täällä.


    • Finnishdesignshop

      EN ENÄÄ KÄYTÄ FINNISHDESIGNSHOP IA !!

      Huijareita finnishdesignshop :ista!!

      Tilasin yhden kalliin tuotteen 2 viikkoa sitten eikä se vielä ole saapunut. Viikon jälkeen lähetin viestin ja sitten vielä yhden, ja vain sen jälkeen ne lähetti sen. Mutta taas viikko on kulunut ja sottaessa UPC:hen sain tiedon, että finnishdesignshop ei toimittanut mitään tullin tavallisesti vaatimia dokumentteja. Taas muutama päivää ja ei mikään on tapahtunut. Tähän asti näyttää siltä, ettei ne on taas tehneet mitään mun ja UPC:n viestien huolimatta.

      Ilmoitettu toimutusaika 3 arkipäivää - nyt siitä on tullut 3 viikkoa!!

      I AM NEVER GONNA USE FINNISHDESIGNSHOP AGAIN !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe