Mitä nettikauppoja olette käyttäneet? Ja onko niistä hyviä kokemuksia?
Listataan yhdessä omia suosikkeja:
Finnish Design Shop http://www.finnishdesignshop.com/
Suomalainen kirjakauppa http://www.suomalainen.com/
Luottavia neittikauppoja
10
1264
Vastaukset
- jksddsfhksj
Mä olen käyttänyt
H&M
Anttila
Hobby Hall
Ellos
CDon.com
Discshop
Verkkokauppa.com
Lensway
Noissa ainakin minun kokemuksen perusteella toimii ihan jees. Palautuksia olen ehnyt CDoniin, H&M:lle, Ellokselle ja verkkokauppaan. Että ihan hyvin toimii.- Partur
johon ei voi luottaa. Kokemusta on varmasti yhdellä jos toisellakin. En osta lapsityövoimalla tehtyjä vaatteita tai tavaroita joita mainitsemasi yritykset myyvät. Tuskin kauppiaat edes tietää myymiensä tavaroiden alkuperää ja onko käytetty lapsityivoimaa tai onko tuotteissa ftalaatteja tms. Tv:stä on tullut muutamia dokumentteja yrityksistä joiden toiminta on häikäilemätöntä ja tuossa niitä todellakin on. Kiitos ei!
tuli jo monta nimettyä joita olen käyttänyt..
Valokuvauskamaa:
Digitarvike
Cyberphoto (ruotsalainen)
Kyllä mä suomessa aika hyvin luotan nettikauppoihin.
Ja sitten olen ostanut muista maista aika paljon, hyvin menee, kun vähän tutkailee ja googlettaa..
ja vanha sääntö pitää paikkaansa, jos jotain luvataan ihan uskomattoman halvalla, niin siihen harvoin kannattaa uskoa..
Jenkeistäkin on helppo ostaa, jos toimitus on kuriirifirman kautta (fedex, UPS ym), koska silloin tulli, alvi ym hässäkät hoituu helpommin.- Kokemusta on
Älkää luottako liikaa.Tutustukaapa tältä sivustolata löytyvään kuluttajansuoja linkkiin.
- Oikeuden puolesta
Kokemusta on kirjoitti:
Älkää luottako liikaa.Tutustukaapa tältä sivustolata löytyvään kuluttajansuoja linkkiin.
ELEKTRONI.FI
Kannattaa ottaa selkoo. - TIEDOKSI
Oikeuden puolesta kirjoitti:
ELEKTRONI.FI
Kannattaa ottaa selkoo.SIIS ,,VAROITAN TUOSTA LIIKKESTÄ,,SE ON HUIJANNUT PITMMÄN AIKAA JO,,,.UUSI FIRMA PYSTYSSÄ,,ERI NIMELLÄ JO MONTA.KETJUKONKURSSIYRITYS..KATSOKAA KAUPPAREKISTERISTÄ.ELEKTRONI.FI.SILTI OTTAVAT VAAN RAHAT,,MUTTEIVÄT LÄHETÄ TAVARAA.MIKSI NOITA SIVUJA EI SULJETA.
- Waser
Luottavia neittikauppoja. VOISIT IHAN ENSIKSI OPETELLA OIKEINKIRJOITUSTA!!
- Äitee Kangasalta
Tämä on luotettava nettikauppa. Vaikka oli kännyn akusta vain kyse, ja itse katsonut väärin kännyni numeron, toimitus oli nopea ja ystävällisesti vaihtoivat hyvityksen kera minun kännyyni sopivan akun.
Erinomaista asiakaspalvelua !- Seurannut
Asiallisesta kommentista.Niitä on hyvin harvoin täällä.
- Finnishdesignshop
EN ENÄÄ KÄYTÄ FINNISHDESIGNSHOP IA !!
Huijareita finnishdesignshop :ista!!
Tilasin yhden kalliin tuotteen 2 viikkoa sitten eikä se vielä ole saapunut. Viikon jälkeen lähetin viestin ja sitten vielä yhden, ja vain sen jälkeen ne lähetti sen. Mutta taas viikko on kulunut ja sottaessa UPC:hen sain tiedon, että finnishdesignshop ei toimittanut mitään tullin tavallisesti vaatimia dokumentteja. Taas muutama päivää ja ei mikään on tapahtunut. Tähän asti näyttää siltä, ettei ne on taas tehneet mitään mun ja UPC:n viestien huolimatta.
Ilmoitettu toimutusaika 3 arkipäivää - nyt siitä on tullut 3 viikkoa!!
I AM NEVER GONNA USE FINNISHDESIGNSHOP AGAIN !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808