Näin tänään

päivällä

kaksi erittäin kirkasta tähteä lounaan suunnassa, ihmettelen että mitä ne on koska olivat todella kirkkaita ja vielä päivänvalossa? asun eteläisssä suomessa

13

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vielä päivällä

      Aurinko on ainoa normaali tähti joka näkyy päivänvalossa, joten selitystä täytyy hakea jostakin muualta. Kirkkaimmat planeetatkaan eivät _päivänvalossa_ ole huomiota herättävän kirkkaita.

      • Mark and Mork.

        Päivää ennen Haitin katastrofia heillä oli ufo taivaalla, se video on haettavissa netissä. Meillä on erityisen vaikea vuosi edessämme, ystävämme avaruudesta voivat käydä meitä tervehtimässä.
        Suomussalmella on raportoitu enkelijoukko taivaalla, lehden nimeä en muista, joku Christian Gardien tapainen lehti, se on myös netissä.


      • siitä lienee kysymys

        Kaukoputkellahan kyllä pystyy tähtiä näkemään päivälläkin käyttäen suurta suurennusta joka "laimentaa" taivaan valoisuutta niin että tähdet näkyvät "sinitaivaan" läpi. Tähden valo ei samalla tavalla "laimene" koska suurennettunakin tähti on käytännössä pistemäinen ihmissilmien erotuskyvyn kannalta.

        Planeetoista kirkkaimman eli Venuksen jotkut kertovat nähneensä päivällä paljain silmin esim. katsomalla mustatun putken läpi juuri oikeaan suuntaan. Itse en ole koskaan nähnyt Venusta auringon ollessa horisontin yläpuolella vaikka olen yrittänyt, joten ei sitä ainakaan huomiotaherättävän kirkkaaksi niissä oloissa voi nimittää.

        Havainnon syyksi veikkaisin ilmakehän valoilmiötä, halo-ilmiötä, joka on talvella aika yleinen. Ne voivat olla hyvinkin hämmästyttävän monimuotoisia ja hämääviä.


      • Stardust *
        siitä lienee kysymys kirjoitti:

        Kaukoputkellahan kyllä pystyy tähtiä näkemään päivälläkin käyttäen suurta suurennusta joka "laimentaa" taivaan valoisuutta niin että tähdet näkyvät "sinitaivaan" läpi. Tähden valo ei samalla tavalla "laimene" koska suurennettunakin tähti on käytännössä pistemäinen ihmissilmien erotuskyvyn kannalta.

        Planeetoista kirkkaimman eli Venuksen jotkut kertovat nähneensä päivällä paljain silmin esim. katsomalla mustatun putken läpi juuri oikeaan suuntaan. Itse en ole koskaan nähnyt Venusta auringon ollessa horisontin yläpuolella vaikka olen yrittänyt, joten ei sitä ainakaan huomiotaherättävän kirkkaaksi niissä oloissa voi nimittää.

        Havainnon syyksi veikkaisin ilmakehän valoilmiötä, halo-ilmiötä, joka on talvella aika yleinen. Ne voivat olla hyvinkin hämmästyttävän monimuotoisia ja hämääviä.

        Netissä on videoita, kuinka suuri liikenne yöllä on kuun pintaa lähellä. Se on hyvin kiehtovaa katseltavaa. Voi vain ihmetellä, mitä ne lentävät ovat.


      • Lähempänä Maata
        Stardust * kirjoitti:

        Netissä on videoita, kuinka suuri liikenne yöllä on kuun pintaa lähellä. Se on hyvin kiehtovaa katseltavaa. Voi vain ihmetellä, mitä ne lentävät ovat.

        Ne on satelliitteja. Lentokone ja lintu(parvi)kin voi tietysti osua Kuun eteen.


    • olen hämmilläni

      kyllä nämä näyttivät aivan tähdiltä noin kello 11 ja 12 välillä. olin tyttäreni kanssa juuri ulkoilemassa kun huomasin nämä, katsoin laskeutuvaa lentokonetta ja huomasin nämä "tähdet" luulin niitä ensn ilmapalloiksi jotka joku oli pästänyt irti mutta pitempään seurattuani ne eivät olleet palloja vaan oikeita tähtiä, en tiedä mitä mutta se jäi mietityttämään. Joo ja olen täysijärkinen normaali-ihminen.

      • Toiset tasot.

        Sinulla voi olla erityinen henkinen ja sielullinen kyky. Neptunuksen yhtymä Uranukseen voi olla yksi sellainen. On myöhä en jaksa nyt katsella koneelta mahdollisa kuvioita, mutta yhtäkaikki, voit olla yksi niistä ihmisistä, jotka omaavat kyvyn olla yhteydessä toisiin tasioihin. Onko sinussa Vesimiestä, esimerkiksi Kuu/Mars Vesimiehessä?


    • ``hallelujah"!"

      JEESUS TULEE !

      • Iloinen.

        Mars huone 5, mäkeä laskemaan... Jeesus siunaa sinua.


      • idiootti porukaa
        Iloinen. kirjoitti:

        Mars huone 5, mäkeä laskemaan... Jeesus siunaa sinua.

        jos asiallisia vastusia olisi saanut mutta vitut täällä ole yhtän järkevää ihmistä! Ja te jesuksesta puheliat imekää parsaa!


      • Transiitti/luonne?
        idiootti porukaa kirjoitti:

        jos asiallisia vastusia olisi saanut mutta vitut täällä ole yhtän järkevää ihmistä! Ja te jesuksesta puheliat imekää parsaa!

        Oppitunti numero 1 : Kirjoittajan tavoittaa menemällä kirjoittajan tasolle. Lapselle vastataan kyykistymällä alas, jotta silmät saavat kosketuksen toisiinsa. Kuinka alas sinun kohdallasi tulee kyykistyä?


      • niiiiin
        Transiitti/luonne? kirjoitti:

        Oppitunti numero 1 : Kirjoittajan tavoittaa menemällä kirjoittajan tasolle. Lapselle vastataan kyykistymällä alas, jotta silmät saavat kosketuksen toisiinsa. Kuinka alas sinun kohdallasi tulee kyykistyä?

        verran alas että parsa yltää suuhus


      • Ohut tikku.
        niiiiin kirjoitti:

        verran alas että parsa yltää suuhus

        Venus Skorpionissa huone 1, aurinko Kaksonen, Kuu huoneessa 1, Mc Leijonssa. Kun sinulla on vain parsa, kenelle se kelpaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe