Haiti-konsertti kirkossa

se jokin

Katsoin juuri Yle1 areenalta, taltioinnin Haiti-konsertista, kylläpä oli upea esiintyjä kaarti ja laulu valinnat.
Karilta, Myrskyn jälkeen, Olen kuullut on kaupunki tuolla ja Enkeleitä* seitsemän. Olisi ollut mahtavaa olla itse paikalla, mutta...:(
Olen kuullut on kaupunki tuolla, oli Karilta "kymppi" valinta tilanteeseen, laitoin merkille että Tajaltakin kirposi kyynel silmäkulmaan, niin kuin itseltänikin ;D, on se Karin laulamana tosi kaunista kuunneltavaa, koska tämä biisi Olen kuullut.. on myös sydäntäni lähellä ja siihen liittyy muistoja :).
Kauniita olivat tietenkin, Katri Helenan; Kuudenikäinen ja Jarin; Päivä vain...

9

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se....

      Korjaan: ...ei Tajalta vaan Tarja Haloseltakin kostui silmä kulma.

    • Annu.

      Oli Karilta aika vaisu esitys. Olisin odottanut enemmän.

      • Eteli

        Kuulin myrskyn jälkeen kappaleen. Karin ääni ei oikein kulkenut siinä. Mentiin aika tempolla läpi ja läpilauletulta kuulosti.


      • AnttiR

        Paras esitys ehdottomasti oli Mikon ja sen naisen yhteisesitys Hiljainen Helsinki? en tiedä oliko nimi oikein.
        Lauloivat muistaakseni toisenkin kauniin kappaleen.


      • suntio n.n

        Kari on jo vanha ,joko 70 on?


    • Aina sen täytyy laulaa se iänikuin Myrskyn jälkeen ja Enkeleitä seitsämän veisuunsa joka tilanteessa. Miten joku sotaveteraani laulukin sopii johonkin Haitin katastrofin hyväksi järjestettyyn konserttiin ? Eihän siellä Haitissa mitään sotaa ollut vaan maanjäristys.
      Kai sen taas täytyi saada ahneuttaan vaan teostomaksut taskuunsa kun nuo omat loppuunkalutut biisinsä lauloi.

      • Katri-fani

        on se, että tuollainen konsertti ylipäätään tehtiin ja että rahaa tuli hyvään tarkoitukseen!! Kaikki esiintyjät olivat koko sydämellään mukana ja kappalevalinnat olivat kaikki mielestäni hyviä. KIITOS kaikille mukana olleille...


      • klappi fani

        mites justiinax se sun tapsukkas laulaa joka keikalla aina samat biisit???


      • Annu.

        Mitäs se Tapsukka siellä vetäisisi. Varmaan Äidin pikkupojan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe