TAITAA OLLA HARVASSA

PETETTY

LUOTETTAVAT NETTIKAUPAT

8

813

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rituliisa54

      ja etenkin ulkomailla. Olen itse tilannut mm. vaatteita sekä Englannista että muualtakin ja hyvin ovat tulleet perille ja jopa kotiin saakka kannettu.. Vaatteet olivat juuri sopivan kokoisia ja aivan ihania.. viimeksi tilasin nyt joulun aikaan ale-vaatteita Englannista.. Olen tosi tosi tyytyväinen. Esim.elloksen vaatteet Suomessa eivät ole lähellekään sitä laatua mitä siellä ja hinta Englannissa oli huomattavasti edullisempi. Ja lisäksi sain sellaisia vaatteita, mitä ei Suomessa aivan ehti tulekaan vastaan samanlaisia.

    • hömppään

      olisit kertonut, miten on petetty ja missä osoitteesa,

      meitä ei koskan ja kauppoja on suomessa parikymmentä ja ostoksia parisataa tehty.

      ulkomailla olen tehnyt vain 5 kaupan kanssa, ja todella hyvin on toiminut.

      viimeinen oli
      kun sunnuntaina Koneboxista tilasin, juuri tuli tekstiviesti että saisin postista noutaa.

      • IHMETTELEN VAAN

        ELEKTRONI.FI...LUE KULTTAJANSUOJA SIVUSTOLA MYÖS.SIELTÄ NÄÄT LISÄÄ JUTTJA.MITEN NIIN HÖMPPÄÄN.


      • 2
        IHMETTELEN VAAN kirjoitti:

        ELEKTRONI.FI...LUE KULTTAJANSUOJA SIVUSTOLA MYÖS.SIELTÄ NÄÄT LISÄÄ JUTTJA.MITEN NIIN HÖMPPÄÄN.

        on rumaa huutaa,
        varsinkin jos et luule olevasi maailman viisain ja tietävin,
        ehkä luulet olevasi sitä omasta mielestäsi


      • HEEHH
        2 kirjoitti:

        on rumaa huutaa,
        varsinkin jos et luule olevasi maailman viisain ja tietävin,
        ehkä luulet olevasi sitä omasta mielestäsi

        Osta vaan tuolta sutki liikkeeltä jos haluut....en KEHTAA enää vastata muuta tuollaisille,,,,,ootko sukuu heille,,,kun noin ottaa pattiin...SUOSITKO ROSVOUSTA.HERÄÄ KYSYMYS VAAN.?????????Nää on ketjukonkurssiyrittjiä.JOS EI MUUTEN MEE KAALIIN.EN ALA ENÄÄ KUSTANTAAN RIKOLLISII,,,JA VALEHTELIJOITA.TIENATKOON REHELLISESTI NIINKUIN MUUTKIN.RYYPÄTKÖÖN OMII,,MUN RAHOILLA EI ENÄÄ ONNISTU...


      • huh huh
        HEEHH kirjoitti:

        Osta vaan tuolta sutki liikkeeltä jos haluut....en KEHTAA enää vastata muuta tuollaisille,,,,,ootko sukuu heille,,,kun noin ottaa pattiin...SUOSITKO ROSVOUSTA.HERÄÄ KYSYMYS VAAN.?????????Nää on ketjukonkurssiyrittjiä.JOS EI MUUTEN MEE KAALIIN.EN ALA ENÄÄ KUSTANTAAN RIKOLLISII,,,JA VALEHTELIJOITA.TIENATKOON REHELLISESTI NIINKUIN MUUTKIN.RYYPÄTKÖÖN OMII,,MUN RAHOILLA EI ENÄÄ ONNISTU...

        "SUOSITKO ROSVOUSTA.HERÄÄ KYSYMYS VAAN."

        huutaa jaksat, mutta et asiaa selvittää,
        vai selvitätkö asiat nyrkillä


      • kusetettu

        Konebox on viilannut oikein urakalla jo aika montaa asiakasta silmään. Jos rahoistasi eroon haluatte päästä ilman että saatte tavaraa, valitse Konebox. Toinen on Elektroni.fi jota kannattaa myös varoa.


      • Olipas suoraa puhett
        kusetettu kirjoitti:

        Konebox on viilannut oikein urakalla jo aika montaa asiakasta silmään. Jos rahoistasi eroon haluatte päästä ilman että saatte tavaraa, valitse Konebox. Toinen on Elektroni.fi jota kannattaa myös varoa.

        "Konebox on viilannut oikein urakalla jo aika montaa asiakasta silmään."

        mahtaakohan tuollainen kirjoitus sopia lain sallimiin rajoihin, pitää lähettää linkki koneboxiin.

        tuo olisi vaatinut useamman selvän esimerkin uja ainakin yhden omaltsl kohdalta..
        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe