Tähtini on Jeesus

Jumalan armosta

Muinoin katsottiin tulevaisuutta tähdistä, mutta sitten Jumala antoi profeetat, jotka Pyhän Hengen voimalla julistivat kansaa pois pahoista teoista palvelemaan elävää Jumalaa, ja ennustivat tulevasta Messiaasta joka vapauttaa ihmisen synnin orjuudesta. Mm.Jes.53 joka toteutui 700v. myöhemmin, eikä ole koko taivaan kannen alla muuta pelastusta, kuin että uskoo Jeesuksen ristin sovintovereen, ja että hän on kuolleista noussut ainutsyntyinen Jumala.
Ennustaminen tähdistä ja siihen uskominen on osallisuus valhehenkiin, jotka sitovat ihmisen uskomaan lopulta niihin, johtaen siten pimeyteen, ja vaikka hieman "tietävätkin" tulevaisuutta sen takana on valheen isä eli Saatana. Jeesuksen tullessa riivatun tykö, alkoivat demonihenget puhua riivatussa sanoen oletko tullut vaivaamaan meitä ennen aikaa.

11

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunaus.

      Vain Jeesuksen veressä ja sanassa olemme pelastuneet. Olet siunaus kauniin synnyinmaamme astrologialle. Ylistän ja rukoilen kiitosta taivaan Isällemme sinusta. Aamen.

    • ttgst

      Tämä on valitettavasti epäoleellinen ja ärsyttävä huomautus, mutta otsikossa kuuluisi lukea "tähteni", ei "tähtini".

      • Uskonnollisuus.

        Herra on myös astrologille hänen tähtensä enkeleiden myötä. Astrologia seuraa uskonnollisuus lapsuudesta asti sen ollessa hänen karttansa johtava voima.


    • enkelin varjossa suo

      Sinulla on oikea tähti, mihin luotat, joka on Jeesus Kristus, sillä jokainen horoskoopin tutkija on pimeydessä, missä he olettavat olevan sitä taivaallista kirkkautta, mutta sen vain voi antaa ainosyntyinen Poika Jeesus, joka on syntynyt Jumalasta.
      Ole rohkea ja astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, sillä Herra on luvanut suusi täyttää juuri niillä sanoilla, mitä kulloinkin sanottavaksi saat. Sinua siunaten

      • Pyhä Henki

        Herra on minun paimeneni, ketä minä pelkäisin? Viheriäisille niityille Hän vie minut lepäämään siellä saan levätä.
        Pyhällä Hengellään Hän estää Paholaisen kätyrit minua lähestymästä, he kaatuvat Herra vie voiman heidän jaloistaan. Astrologia poistuu Suomen kartalta vuonna 2011 profetiat sanovat niin. Aamen.


    • 2012 :))

      jos ajattelet, että ihmisen ylipäätänsäkin pitä palvella ketään tai mitään, sanojesi mukaan elävää Jumalaa.
      Etkö tiedä, että kirjoitettuun sanaan ei voi luottaa, koskee kuule raamattuakin :))

      • Kirjoitettu sana.

        Entä kirjoitettu historia, kuinka uskoa historiankirjoituksiin? Oliko Rooman valtakunta totta sittenkään, ulottuiko se nykyisen Englannin pohjoisosaan? Onko historia tarua? Entä astrologia, onko myös se tarua?


      • Coctailz

        Kuka tahansa voi uskoa Jumalaan ja Jeesukseen sekä enkeleihin. Se on kaikkien oma valinta uskooko siihen vai ei. Ja minä uskon. Rakastan Jumalaa. Hän auttaa, ja on aina paikalla. Ja Jeesus on varmasti ollut mies tässä maailmassa. Jossei se olisi totta miten nämä kaikki on säilynyt 2010 vuotta?...


      • Chiron49
        Coctailz kirjoitti:

        Kuka tahansa voi uskoa Jumalaan ja Jeesukseen sekä enkeleihin. Se on kaikkien oma valinta uskooko siihen vai ei. Ja minä uskon. Rakastan Jumalaa. Hän auttaa, ja on aina paikalla. Ja Jeesus on varmasti ollut mies tässä maailmassa. Jossei se olisi totta miten nämä kaikki on säilynyt 2010 vuotta?...

        on olemassa ammattiastrologi juuri sinun kaltaisesi, hän uskoo astrologiaan ja Herraansa sekä enkeleihin en ymmärrä, mihin hän tarvitsee segsysivuja, kymmenittäin naisia surussaan vaimonsa kuoleman jälkeen. On olemassa ateistiastrologi, joka esittää hyvää kirjoittaa pahansielulla. Maailma on täynnä kaikenlaisia olentoja. Ihmettelen missä hyvä asuu, osaatko kertoa sen minulle olen eksyksissä?


      • Koetappa
        Chiron49 kirjoitti:

        on olemassa ammattiastrologi juuri sinun kaltaisesi, hän uskoo astrologiaan ja Herraansa sekä enkeleihin en ymmärrä, mihin hän tarvitsee segsysivuja, kymmenittäin naisia surussaan vaimonsa kuoleman jälkeen. On olemassa ateistiastrologi, joka esittää hyvää kirjoittaa pahansielulla. Maailma on täynnä kaikenlaisia olentoja. Ihmettelen missä hyvä asuu, osaatko kertoa sen minulle olen eksyksissä?

        Sulla on hyviä kysymyksiä, ja halusin vastata, että hyvä haluaa asua sinun sydämessäsi,- Pyydä sitä tulemaan, ja pidä siitä hyvää huolta, niin se auttaa sinua ja pitää sinusta huolta joka tilanteessa, ja haluaa, että sinulla on hyvä olla, vaikka ympärilläsi olisi tuskaa ja pelkoa.

        Jeesus lupasi lähettää Pyhän Hengen niille, jotka sitä Häneltä anovat, ja SANOI, että älkää mistään murehtiko,- se on kova pyyntö sureville, mutta se kuitenkin on lohdutus, kun sen oivaltaa.

        Ole tarkkana, että se on aito Pyhä henki, jonka otat vastaan, sillä eksyttäjä on pirullisen ovela matkimaan,eksyttääkseen, mutta häviää kyllä "6-0" aidolle ajan mittaan.


      • Chiron49*
        Koetappa kirjoitti:

        Sulla on hyviä kysymyksiä, ja halusin vastata, että hyvä haluaa asua sinun sydämessäsi,- Pyydä sitä tulemaan, ja pidä siitä hyvää huolta, niin se auttaa sinua ja pitää sinusta huolta joka tilanteessa, ja haluaa, että sinulla on hyvä olla, vaikka ympärilläsi olisi tuskaa ja pelkoa.

        Jeesus lupasi lähettää Pyhän Hengen niille, jotka sitä Häneltä anovat, ja SANOI, että älkää mistään murehtiko,- se on kova pyyntö sureville, mutta se kuitenkin on lohdutus, kun sen oivaltaa.

        Ole tarkkana, että se on aito Pyhä henki, jonka otat vastaan, sillä eksyttäjä on pirullisen ovela matkimaan,eksyttääkseen, mutta häviää kyllä "6-0" aidolle ajan mittaan.

        Mitä vanhemmaksi tulen, sitä paremmin tunnen Hyvän. On hiljaa keskittyvä itseensä, astrologit, jotka haavoittivat minut, eivät ole millään muotoa lohduttaneet minua. Vastarinta musertaa minut, mutta ohjaa kuitenkin oikealle tielle. Pyhä Henki antoi minulle älykkyyden, joka on eri asia, kuin viisaus. Kiitän sinua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe