¤ Kuvakulmia ¤

¤-¤-♥♥-¤-¤

Katseet kuvakulmista
kulman takaa
edestä, sivulta

Seison edessäsi
katso
näetkö lävitseni

Kierrytkö takaa eteeni
käännytkö taakseni
käännätkö selkäsi

Mittaatko matkaasi
matkasi päätä

Päätä

¤-¤-♥♥-¤-¤

http://www.youtube.com/watch?v=DjnbpVR7mtc

7

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nojaaleukaan

      tässä päätä eikä häntää vai miten se oli..

      Vähän vaikea runosi jonka voi ehkä ymmärtää monellakin tavalla
      mutta ihan mielenkiintoinen ja hyvä musiikki myös :)) Tykkäsin siitä :)

      • kivasta palautteesta :)

        Kivaa päivää

        Terkuin (*J*)


    • heittosi m

      kyllä myöntää tämänkin
      olevan mahdollista
      kohtaamisen pelko
      taustalla ääretön rakkaus
      mieletön ristiriita
      ainut hyvä on rakkaus

      Katson silmiisi ja Kiitän Runostasi !
      No en arvostele itseäni katselen vaan.

      • usein kissa kuumaa puuroa kiertää...
        Haluaisi syödä mutta jokin pidättää...

        Kiitos palautteestasi ja kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    • Jääsydän >

      Että paljastut ?

      Että näen lävitsesi
      senkin
      mitä niin kovasti yrität
      piilottaa ?

      Ettäkö
      käännän selkäni
      kun
      en pidä näkemästäni ?

      Ja

      Jätän sinut yksin
      kipuinesi
      niiden rujojen asioiden takia
      joita
      et
      toivoisi olevan
      mutta jotka
      ovat.

      Sitäkö?

      • ei ole rakkautta, sillä " joka on tullut täydelliseksi
        rakkaudessa, se ei pelkää "...

        Pelossa on tuomiota... Rakkaudessa ei...
        Rakkaus hävittää pelon ! :)

        Se onko rakkautta.. se on eri asia ...

        Kiitos ajatuksia herättävästä vastarunostasi "Jääsydän" ja kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


      • Jääsydän >
        Kopittelija007 kirjoitti:

        ei ole rakkautta, sillä " joka on tullut täydelliseksi
        rakkaudessa, se ei pelkää "...

        Pelossa on tuomiota... Rakkaudessa ei...
        Rakkaus hävittää pelon ! :)

        Se onko rakkautta.. se on eri asia ...

        Kiitos ajatuksia herättävästä vastarunostasi "Jääsydän" ja kivaa päivää sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)

        Kirjojen kirjaa. Silloin Rakkaus on täydelliseksi tullut.
        No meidän ihmisten välinen Rakkaus on aika epätäydellistä parhaimillaankin.

        Tuommonen tuli vain mielleen runostasi...Pullantuksuista ehtoon jatkoa sinulle sinne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      574
    5. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    6. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      32
      498
    7. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    8. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      82
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe