Mistä mahtais löytyä umpiot tollaseen 440 vm. - 91 Volvoon? Motonetissä oli jotain H4-lyhtyjä 194e mut tuskin ne niin kalliita voi olla??
Etuvalojen umpiot Volvo 440:een
5
714
Vastaukset
- frangrabba
jaa miksei muka vois noin kalliit olla,volvohan on tunnetusti kallis pidettävä,kysy varaosaliikkeistä,tai romuttamoilta,tai vahinko varikolta
- miullekin
on niiden hinta sen mulla on umpiot ylimääräiset
- miullekin
volvolla mahsaa noin 250e kpl
- ja aika heikosti
niitä näin vanhoihin löytyy, yleisesti katsottuna, romuttamolta saanee halvimmalla jos vain löytyy. Keskusautohallin kautta saa tietääkseni tilattua joten itse kääntyisin sen puoleen. Onhan se hintavampi, mutta siellä tiedetään ja ei ole pelkoa etteikö löytyisi oikeanlaisia. Itsellä on -92 Volvo 440.
- töööt
heijastuspinnan pitäs saada n100e kappale alkuperäsenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976