Onko tuulimunan kokeneita, joilla olisi alkuraskauden oireena ollut korkeampi ruumiinlämpö?
Itselläni tuulimunat eivät nostaneet lämpöjä, nyt olen uudestaan raskaana ja lämmöt ovat 37 päälle. Tietysti pidin tätä uskottavana raskausoireena, mutta onko joku jolla tuulimunakin on nostanut ruumiinlämmön korkealle useammaksi viikoksi? Vai pitäisikö sen joka tapauksessa noustakin myös tuulimunaraskaudessa?
Tuulimuna + korkeampi ruumiinlämpö
2
588
Vastaukset
- Miina I
vaan johtunee sinulla jostain muusta syystä. Tuulimunan oireita ovat normaalien raskausoireiden kuten pahoinvoinnin, rintojen turpoamisen yms vähäisyys ja niiden katoaminen pian kokonaan. Nainen ajattelee, että olenkohan minä raskaana vai enkö ole. Keskenmeno tapahtuu yleensä viimeistään 13 raskausviikolla, jollei sitä ennen ole tehty lääkkeellistä keskeytystä.
- ap
Mulla on ollut kaks tuulimunaa, molemmat huomattu ultrassa ja lääkkeellisesti tyhjennetty.
Mulla tosin tuulimunissa oli ihan selkeitä raskausoireita, rinnat turposi ja mahakin alkoi heti kasvaa, olin myös vähän pahoinvoiva aamuisin.
Nyt on oikeastaan vain pientä nipistelyä rinnoissa, finnejä joka puolella ja tuo korkeampi ruumiinlämpö...toivossa on hyvä elää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673