Onko missään julkaistu biisilistaa Tampereen keikalle?
Biisilista Ratinan keikalle?
11
1214
Vastaukset
- asse dasse
Haloo valopää! Ei kai ny settiä julkasta etukäteen. 1.6 keikan jälkeen voin sen sulle tänne postata :-D
- KSKSKSKKSK
KAIKKI BÄNDIT JULKASEE VARMAAN BIISILISTAN ENNEN KEIKKAA???? BUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
- jormakovana
Eijeijei.. tuo on vajaan vuoden takaa saksasta!
- --
jormakovana kirjoitti:
Eijeijei.. tuo on vajaan vuoden takaa saksasta!
eivät ne sitä vuoden sisällä paljoa ole ehtineet muuttaa ikävä kyllä
- high voltage
-- kirjoitti:
eivät ne sitä vuoden sisällä paljoa ole ehtineet muuttaa ikävä kyllä
Totta et vain muutama biisi vaihtunu koko kiertueen aikana mut kyl muutoksia tulee enemmän kun euroopan keikat alkaa.
- big balls
high voltage kirjoitti:
Totta et vain muutama biisi vaihtunu koko kiertueen aikana mut kyl muutoksia tulee enemmän kun euroopan keikat alkaa.
oli jo eilen uuden seelannin keikalla tiputettu dog eat dog pois ja high voltage tilalle, jes, sitä en ookaan aiemmmin livenä tainnu kuulla. Jos jollain on ylimääräista kenttälippua niin ostan, jäin ilman kahen tunnin jonotuksesta huolimatta, jonon edellinen sai klo 9.20, pikkasen vitutti. No rahalla saa ja hevosella pääsee. Tulos viel myyntiin kyl lunastamattomia tikettejä
- retyuioesdtryruy
high voltage kirjoitti:
tietääkseni euroopassa :)
- jarpppe
retyuioesdtryruy kirjoitti:
tietääkseni euroopassa :)
Mahtavatko äijät soittaa The moneytalksin, se on lemppari biisini, ja ei ainakaan viime vuonna tullut, ja ymmärtääkseni se on viimeksi soitettu -91-92 kiertueel.
- Rokker.
jarpppe kirjoitti:
Mahtavatko äijät soittaa The moneytalksin, se on lemppari biisini, ja ei ainakaan viime vuonna tullut, ja ymmärtääkseni se on viimeksi soitettu -91-92 kiertueel.
Uuden singlen Fuckin`talks soittavat varmasti.
- -jack-
jarpppe kirjoitti:
Lupaan etteivät soita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272024
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841629Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611484Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331172- 1101093
- 761077
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511073Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003