Alavatsakipu abortin jälkeen.

tietää haluais

Kuinka kauan teillä jatkui alavatsakipuilu lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen? Kuinka kauan kipuilu ja kouristuksen tunteet saa jatkua ennenkuin kannattaa huolestua?

11

10912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1977

Ei tietoa miten pitkään jatkuvista kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Ota yhteys lääkäriin ja kysy siltä.

Muistan, että huolestua piti jos alkaa tuntumaan kuumotusta ja tykytystä, eli tulehduskipua ja kaikesta pahan hajuisesta eritteestä piti huolestua, että ottaa yhteyttä ennen jälkitarkastusta.

Nyt mitä olen lukenut, niin viikonkin voi vielä synnytyksen jälkeen olla normaaleja jälkisupistuksia, mutta ne liittyvät kohdun supistumiseen normaaliin kokoonsa. Aborttia tekevällä kohtuhan ei ole kerennyt kasvaa kai kovin paljoa, että siitä ei kipua pitäisi olla. Supistelun (eli kivun) pitäisi loppua, kun kohtu on tyhjentynyt raskausmateriaalista...

• -la-

..kolmisen viikkoo.. Mulle tehtiin lääkkeellinen niin et yks pilleri polilla ja loput neljä laitettiin kotona itse.

Sen päivän jälkeen kun tuli se suurin vuoto eli siis sillon ku lääkkeet kotona otin niin viikon ajan nipisteli välillä aika paljonkin. Sitten seuraavat pari viikkoo nipistelyjä oli sillon tällön, ei ihan joka päivä, mut väheni ajan kuluessa. Sillon kolmannen viikon aikana tuskin oli ollenkaan paitsi kerran kipuja jokka oli hetken kestävät voimakkaat menkkakivut mutta sen jälkeen loppu kokonaan. Verta vuosi kans ton 3 viikon ajan..

• -la-

.. piti sanoo et jos kivut ei mitkään ihan kauheet oo niin tuskin mitään..mulla oli siis kun pitkittyneet menkkakivut. Mutta kun verenvuotokaan ei ollu runsasta kun ne pari päivää niin ajattelin et tuskin mitään hälyyttävää on.. mut jos nyt huolettaa niin ainahan voi soitella lääkärille. Mut aika yksilöllisiä nääkin on..et jollain kestää kivut päivän ja jollain viikkoja..

• eräsvain

Pari ekaa päivää keskeytyksen jälkeen olivat kivuttomia mutta kolmannen päivän iltana alkoi voimakkaat kouristukset ja vuoto oli todella runsasta. Yöllä sitten menin vessaan ja pönttöön tuli vielä n. mandariinin kokoinen kudosmöykky. Tämän jälkeen kivut katosivat ja vuotokin tyrehtyi tiputteluksi. Kävin kuitenkin seuraavana päivänä sairaalassa, jossa todettiin kaiken olevan ok.

Eli jos kivut ja vuoto selvästi lisääntyvät, niin suosittelen ottamaan yhteyttä sairaalaan.

• ...

oli!!! Sehän tässä se tarkoitus on.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6769
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      158
      1975
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      54
      1185
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      44
      1059
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1017
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe