Huoh

Luulin jo et nyt vihdoin kaikki on paremmin, pystyin jopa syömään muutamana päivänä pieniä määriä ruokaa, erehdyin katsomaan peiliin, pystyin hetken jopa hymyilemään ja sit sain tehä taas hirveen työn etten yritä saada itteeni hautaan. Ärsyttää, kun tuntuu ettei kukaan haluu auttaa, mut ehkäpä joku haluis auttaa mut se ei vaan tiedä miten tai mitä uskaltaa sanoa tai tehdä.
Ja jotenkin kun oon aikasemmin kirjottanu tänne ja olo on helpottunu sillä mut nyt en tiiä mitä pitäis krjottaa, oon miljoonia ajatuksia päässä, en pysy niitten perässä. Koulussakiin pitäis käydä IHAN oikeesti, tuntuu vaan etten jaksa en halua, haluun vaan kuolla. Tiiän pitäis mennä sairaalaan mut en vaan jaksa, pitäis käydä koulussa, haluun sen suoritetuks mut en vaan jaksa... Jotenkin ei vaan oo voimii enää mihinkään. Ettiny netistä jotain ohjeita, tuntuu et teen kaiken väärin, tuntuu etten laihdu kilookaan, oon edelleen se sama läski mitä oon aina ollu, vihaan itteeni. Yritän jaksaa hymyillä, yritän kovasti esittää että kakki on ihan hyvin mut silti haluun vaan olla yksin. En kaipaa ketään, en jaksa keksiä mitään puhuttavaa. Ja on kavereita joilta täytyy aina kysyä et koska nähtäis ja mitä tehtäis ja se vastaus on aina sama; en mä tiiä, keksi sä jotain. Miks mun täytyy kun en jaksa?!? Ai nii... mun piti rauhottuu. Ehkäpä mä tästä poistun ja kirjottelen ens kerralla lisää, mikäli nyt ees jotain kiinnostaa...

2

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmelaade_

      Hm, on sekin jo paljon että olet edes yrittänyt. Se on jo TODELLA paljon ! ;) Nyt kun vielä jaksaisit ajatella elämääsi pidemmälle ja olla positiivinen niin kyllä se siitä lähtee kulkemaan paremmin. Itselläni oli noin puoli vuotta sitten paha anoreksia mutta parannuin siitä.
      Kuin kauan oot jo sairastanu ?

      Mut hei, tsemppiä hirveesti parantumiseen ja hyviä jatkoja

      • Kärsiny jo syömisongelmista pienestä asti, ja nyt oon uudestaan siinä samassa tilanteessa missä olin jo 11 vuotiaana... Haluun vaan laihtuu, oon väsyny oleen se sama läski mitä oon aina ollu. Ja tosiaan vamaan se et oon taistellu tän kanssa yli 10 vuotta saa mut hakeen apua, tiiän etten kuitenkaan ota sitä vapaa ehtosesti, en ees tiiä mitä haen lääkäreiltä, kai kaipaan vaan sitä huomioo ja sitä et edes yks ihminen sanois et oot laiha. Mut ei kukaan sano, joten jatkan itteni vihaamista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe