tosa on linkki http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=10470
taitaa
3
241
Vastaukset
- Ilveksenmiäs
Nyt esim. otettaisiin vaihdossa se Grand - Pierre, kun kerran kaupan on..ja vaikka toi KooVeen vanha molari, niin voidaan ulkoistaa niin Korhonen kuin Pitkämäkikin..molemmille hankinnoille 1 1 soppari...ei tämän nyt luulisi ihan näin vaikeaa olevan..Tepsin hylkimä Hannus tänne..vaihdossa Salonen, tai Snellman. Aittokalliolle vastuuta ja maaliin..nopeasti jatkosopimukset Pellinen, V. Korhonen, Kuukka, Geno ja Näppilä..ehkä Anttilakin...
- hannuksen
hommaaminen olevan kovin vaikeeta.kun vaan sieltä suunnasta joku tajuisi soittaa.
- luulisin
hannuksen kirjoitti:
hommaaminen olevan kovin vaikeeta.kun vaan sieltä suunnasta joku tajuisi soittaa.
puhelimia on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849