Rakkauden Murusia !

Minä rakkauden maljoja nostin
vaikka tiennyt en tunteistasi,
minä kultaisen sormuksen ostin
uskoin aina oot rinnallani.
Sinä hymyillen suudelmat annoit
oli vala kuin rakkauden,
silti valheen verkkoa kannoit
sitä huomannut silloin en.

Vaikka Luoja loi Naisen ja Miehen
antoi rakkauden myös pettävän,
kuivui tunteet ne jo puolitiehen
minä suuren vain sain ikävän.
Silti tahtoon en tuskankaan taivu
mua tunteet vain on siirrelleet,
tunnetaakkojen alle en vaivu
rintaan ruusuja vain piirrelleet.

Näin mä uskon elämä antaa
vielä oikean rakkauden maan,
tunnevammaista sylissään kantaa
läpi kyynelten kuiskata saan.
olen käynnyt polulle tälle
minä liiaksi kai luottaen ?
Annan anteeksi sen elämälle
kuivuu kyynelkin murheiden.

Silti uskon rakkauden voimaan
uskon suudelmaankin polttavaan,
tullessaan käyvätkin soimaan
siksi rakastaa minäkin saan.
Annan sydämein siis tuomarille
joka määrää tunteeni sen,
oli kuulunut se petturille
siksi kuljenkin etsien.

Miksi elämä onnea antaa ?
Kohta murtaa sen kokonaan pois,
vaikka haaveitaan mukanaan kantaa
eikö kanteleet tuulessa sois ?
Minä etsiä jaksan siis vielä
vaikka rakkauden muruset sain,
tunne polttava rinnassa siellä
eteenpäin vie mun askeltain .

8

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääsydän >

      Ja kovin ylevät.

      Kangastusko vain
      se olikin
      min
      rakkautta luulin
      olevan.

      • Rakkaudesta ei aina
        etukäteen tiedä.
        Arvaamaton tunne.


    • täytyy sanoa, että liikutuin lukiessani runoasi.
      Olet saanut sisällytettyä siihen niin paljon
      elämän karikkoa, mutta myös eliksiiriä ja
      kyyneleitä. Haaveista ei pitäisi milloinkaan
      luopua, niissä on meitä kantavaa voimaa.

      Kiitos runostasi Sinulle runojen Suuri R.

      • Kyllähän haavemaa on kuitenkin
        jollain lailla myös kantava voima,
        jolla on helppo rakentaa tulevaa
        eikä koe suuria pettymyksiä.

        Valoa päiviisi ystäväni. J.


    • punaposkinen

      tunnen
      avannut olet varpaan
      kynnetkin

      niin sydäntuskaa
      mutta
      myös niin toiveikasta
      runossasi
      kuvaat tunteitasi..

      Oli tämä totta tai kuvittelua
      niin otti mukaansa
      lukijansa....

      Olet oman luokkasi ykkönen...

      • Osin fiktiota osin faktaa.
        Rakkaudesta on helppo kirjoittaa
        silloin kun se satuttaa tai silloin
        kun kaikki on vaaleanpunaista.

        Kiva kun tykkäsit.
        kevättä kohti mennään
        ja valoa päin. J.


    • Kuiskien humisee.
      Puun latvukset vastaa.
      Et yksin matkaa.
      On monta meitä.
      Yhtä eksyneitä.
      Maailman turuilla.
      Rakkauden poluilla.

      Kun tuuli käy.
      Ole rannalla.
      Sillä aallon harjalla.
      Ratsastaa kulkija.
      Toinen yksinäinen.

      Vilkuta silloin.

      • Kauniista vastarunostasi.

        Vilkutan varmasti.

        Valoa päiviisi. J.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe