Gyneltä apua orgasmittomuuteen ja tunnottomuuteen?

lilli19

Suurimmaksi päänvaivakseni on viime aikoina noussut orgasmittomuus. Olen 19v nainen ja en ole saanut orgasmia sitten ala-asteen jälkeen, kun se vain tuli itsetyydytyksellä. Seksikään ei oikein tunnu miltään. Ainoastaan ratsastus-asennossa koen jonkin asteista mielihhyvää seksissä. Tuntuu, että olen kovin väljä, sillä ainoa asento, jossa edes tunnen peniksen sisälläni on ratsastaja (ja takaapäin joskus).

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Olen aivan turta tästä ja mietin orgasmittomuutta ym. edellä mainittua jatkuvasti. Osaisikohan gynekologi auttaa?

19

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 746845695769

      Naiselle seksi on pitkälle myös henkinen juttu.
      Ei yksistään ruumiillista nylpyttämistä.

      Et kertonut, kuink monen miehen kanssa sinulla on kokemusta? Mutta jos ei yhden kanssakaan tunne mitään, saattaa olla ettei ihan helpolla sitten viiden muunkaan kanssa, tai kymmenen muun....

      Onko sinulla jotain traumoja seksin suhteen?
      Jotain negatiivisia kokemuksia? Seksuaalista väkivaltaa?

      Onko sinulla jotain paineita seksin suhteen, pitää tehdä niin ja näin.

      Tuskin gyne asiaan paljon auttaa. Hän katsoo lähinnä ruumiillisesti, että olet normaali.
      Klitoriksissa on eroja paljonkin. Pienikin voi tuntea todella vähällä, kun taas iso voi olla "tunnottomampi"
      Tosin on tullut vastaan se että pieni ei saa kosketusta, kun taas iso klitta saa.
      Mutta naisen nautinto ei yksi ole klitoriksen hyväilyä ja sitä kautta tulevaa nauntintoa.

      Itse lähtisin jostain hierontalinjalta, saada sinut niin täysin syventymään hyvään oloon. Kiireettä, vailla mitään päämäärää. Ei ehkä viiteen ekaan kertaan yhdyntää ollenkaan.
      Sinä olet varmasti ihan normaali nainen, terve, normaalein herkkine pisteinesi.
      Joku vaan mättää ettei se tule esille.

      Keskustelen mielellään asiasta kahdenkin.
      Eli mailia saa laittaa tulemaan: [email protected]

    • Orgamia en saa

      gynekologilta heruu apua orgasmin puuttumiseen. Minä olen jo kolmikymppinen nainen ja en ole valitettavasti ikinä saanut yhdynnässä orgasmia - ja kyllä on yritetty vaikka mitä konsteja ja asentoja, mies on antanut minulle suuseksiä jne. jne. mutta ei vaan tule orgasmia. On rentouduttu ja harrastettu hieromiset sun muut ja yritetty rentotua tavalla ja tosiella mutta ei auta. Saan kyllä orgasmin usein itsetyydyttämällä mutta jos yritän yhdynnän aikana samoja otteita, niin en siltikään saa orgasmia. Aluksi oli turhauttavaakin ja nyt kun olen naimisissa ollut jo pidempään, niin mieheni tokaisi kerran mulle vain tylysti, että ei sua taida kukaan saada tulemaan...no näin se varmasti menee. Nyt olen jo ns. antanut periksi, ehkä kaikilta naisilta ei vain onnistu tämä orgasmijuttu, vaikka kuinka yrittäisi tai olisi yrittämättä. Minulla on ollut ennen miestäni muitakin miehiä ja olen kokeillut seksipuuhia siis useamman kumppanin kanssa ja eipä sekään auttanut. Toivottavasti sulla on parempi tuuri näissä asioissa kuin mulla. Onnea orgasmin etsimiseen!

    • leeliaXX

      Voi voi, kunpa naisille valkenisi tämä asia, joka sukupolvesta toiseen näyttää aiheuttavan päänvaivaa.
      Ap ei tarvitse lääkäriä sen enempää kuin muutkaan. Useimmat naiset eivät saa orgasmia sisään-ulos-yhdynnässä. Se ei johdu siitä, että naisissa olisi jotain vikaa, eikä yleensä siitäkään, että ao. nainen ei osaisi "rentoutua". Kyse on yksinkertaisesti siitä, että klitoris ei saa yhdynnässä riittävästi tai ei ollenkaan stimulaatiota. Vähän vaikea on miehenkään tulla, jos sukuelimiin ei kosketa yhtään mitenkään. Jos nainen saa orgasmin itsetyydytyksellä, kaikki on ok. Ongelma on pohjimmiltaan siinä, miten "oikeanlainen" heteroseksi on määritelty ja normitettu. Se on perinteisesti ajateltu aika yhdyntäkeskeiseksi, ja yhdyntäkin sellaiseksi, että siinä vain nytkytetään vaginaa ja penistä toisiinsa.

      Kaikkeen seksiin voi kaikin mokomin ottaa klitoriksen kiihotuksen mukaan, tavalla tai toisella, vibralla tai sormin. Eihän sellainen ole mitenkään poikkeavaa tai erityistä, vaan mitä luonnollisinta! Voi valita sellaisen yhdyntäasennon, jossa nainen/mies voi sitä kiihottaa. Tai sitten nainen ei ota penistä sisäänsä lainkaan, ja ollaan muissa asennoissa, ja kiihotus mukaan siten kuin hyvältä tuntuu. Mies voi antaa suuseksiä. Koko seksistä kannattaa tehdä vapaampaa, ennakkoluulottomampaa ja luovempaa kuin mitä vanhat kristillis-juutalaiset suvunjatkamismallit opettavat. Kommunikaatio kumppanin kanssa on tietenkin tärkeää.

      Tärkeintä olisi, että naiset vapautuvat tästä huolesta, itsensä epäilemisestä ja stressistä, ja tajuavat olevansa täysin normaaleja! Epänormaalia on vain se normiseksi, jossa ei pahemmin lähdetä naisen tarpeista.

      Jos löydätte kirjastosta esim. Shere Hiten kirjan Hite-raportti naisen seksuaalisuudesta, lukekaa se. (Hän julkaisi vastaavan tutkimuksen myös miesten seksuaalisuudesta.)

      Free your mind!

      • halukas-helena,

        Voi Leelia, miten voit olla noin fiksu ja kirjoittaa erittäin selvästi!

        Jospa tosiaankin naiset päästäisivät irti siitä luulosta, että kaikki muut naiset laukeavat yhdynnässä. Kun niin ei todellakaan asia ole.

        Seksielämähän on täydellistä, jos mies tyydyttää suulla tai käsillä naisensa ensin ja sitten tulee sisään.


      • lilli19
        halukas-helena, kirjoitti:

        Voi Leelia, miten voit olla noin fiksu ja kirjoittaa erittäin selvästi!

        Jospa tosiaankin naiset päästäisivät irti siitä luulosta, että kaikki muut naiset laukeavat yhdynnässä. Kun niin ei todellakaan asia ole.

        Seksielämähän on täydellistä, jos mies tyydyttää suulla tai käsillä naisensa ensin ja sitten tulee sisään.

        Olen ollut kahden miehen kanssa ja kummankaan kanssa en ole saanut orgasmia eikä kummankaan kanssa seksi tuntunut erityiseltä. Melkeinpä tylsältä, sillä halua kyllä olisi, mutta alapään väljyyteni sekä orgamittomuus vaivaavat. Ne eivät ole mitään kuviteltuja juttuja. Pelkään, että en voi koskaan nauttia seksistä täysillä.. enkä itsetyydytyksestäkään, sillä en saa itsekään itselleni orgasmia. Klitorista koskettamallakaan se ei siis tule.

        Hieronta-juttua voisi kokeilla, mutta alkaa olla toivo jo mennyt.

        Negatiivisia kokemuksia ei juuri ole, mutta itsetuntoni on heikko ja kotona seksi on ollut negatiivinen asia, josta ei tulisi puhua tai katsoa telkkarista. "Roskaa, muisk maisk", muistan äitini sanoneen useasti pienistäkin seksuuaaliviritteisistä kohtauksista tv:ssä. Voisiko se olla taustatekijänä?


      • leeliaXX
        lilli19 kirjoitti:

        Olen ollut kahden miehen kanssa ja kummankaan kanssa en ole saanut orgasmia eikä kummankaan kanssa seksi tuntunut erityiseltä. Melkeinpä tylsältä, sillä halua kyllä olisi, mutta alapään väljyyteni sekä orgamittomuus vaivaavat. Ne eivät ole mitään kuviteltuja juttuja. Pelkään, että en voi koskaan nauttia seksistä täysillä.. enkä itsetyydytyksestäkään, sillä en saa itsekään itselleni orgasmia. Klitorista koskettamallakaan se ei siis tule.

        Hieronta-juttua voisi kokeilla, mutta alkaa olla toivo jo mennyt.

        Negatiivisia kokemuksia ei juuri ole, mutta itsetuntoni on heikko ja kotona seksi on ollut negatiivinen asia, josta ei tulisi puhua tai katsoa telkkarista. "Roskaa, muisk maisk", muistan äitini sanoneen useasti pienistäkin seksuuaaliviritteisistä kohtauksista tv:ssä. Voisiko se olla taustatekijänä?

        Saanko kysyä, että oletko aloittanut itsetyydytyksen siinä vaiheessa, kun olet jo ollut selvästi kiihottunut, vai oletko aloittanut pikemmin vähän kylmiltään?


      • lilli19
        leeliaXX kirjoitti:

        Saanko kysyä, että oletko aloittanut itsetyydytyksen siinä vaiheessa, kun olet jo ollut selvästi kiihottunut, vai oletko aloittanut pikemmin vähän kylmiltään?

        Hmm. Enpä ole miettinyt aiemmin. Mutta nyt ajattellessani olen tehnyt molempia: siis aloittanut itsetyydytyksen toisinaan kylmiltään ja toisinaan kiihottuneena. Ei silti ole tapahtunut mitään. Lopulta olen kyllästynyt siihenkin.


      • Nanna22^
        lilli19 kirjoitti:

        Hmm. Enpä ole miettinyt aiemmin. Mutta nyt ajattellessani olen tehnyt molempia: siis aloittanut itsetyydytyksen toisinaan kylmiltään ja toisinaan kiihottuneena. Ei silti ole tapahtunut mitään. Lopulta olen kyllästynyt siihenkin.

        Kuulostaapas tutulta. Sama ongelma nimittäin täällä. En ole ikinä saanut orgasmia ja enkä jaksa sillä enää päätäni vaivatakkaan. Tosin miehillehän se on hirveä juttu.. Yritäppä siinä sitten kertoa että ei se ole ennekään tullut ja että vika ei ole miehessä. Niin monet kerrat sitä on turhautunut tämän asian takia. Ei jaksa enää :D Nautin seksistä ilmankin, enhän tiedä mistä olen paitsi jäänyt!


      • mies aikuinen
        Nanna22^ kirjoitti:

        Kuulostaapas tutulta. Sama ongelma nimittäin täällä. En ole ikinä saanut orgasmia ja enkä jaksa sillä enää päätäni vaivatakkaan. Tosin miehillehän se on hirveä juttu.. Yritäppä siinä sitten kertoa että ei se ole ennekään tullut ja että vika ei ole miehessä. Niin monet kerrat sitä on turhautunut tämän asian takia. Ei jaksa enää :D Nautin seksistä ilmankin, enhän tiedä mistä olen paitsi jäänyt!

        Kyllä sitä voi feikata tai edes huokailla reippaammalla äänellä, mikään muu ei voi olla tylsempää/tyhmempää kuin maata hiljaa ja olla nussittavana, se on miehelle iso asia kun nainen edes huokailee kunnnnolla eikä ole vain hiljaa pantavana.


      • leeliaXX
        lilli19 kirjoitti:

        Hmm. Enpä ole miettinyt aiemmin. Mutta nyt ajattellessani olen tehnyt molempia: siis aloittanut itsetyydytyksen toisinaan kylmiltään ja toisinaan kiihottuneena. Ei silti ole tapahtunut mitään. Lopulta olen kyllästynyt siihenkin.

        Jos on ollut vähän onkelmia orgasmin kanssa, kannattaa mielestäni aloittaa tyydytys vasta kun on kunnolla kiihottunut, siis korvien välistä ja alhaalta. Tiedät varmaan, miltä kiihottunut vulva tuntuu ja näyttää. Tunnetko kiihottuvasi ihan reippaasti? Käytä keinona ihan mitä vaan keksit ja mikä sinua kiinnostaa. Kokeile erilaisia fantasioita, lue kiihottavia tekstejä, hae netistä jotain, katsele itseäsi peilistä ja vaikka keikistele ihan vapaasti. Hyväksy itsesi täsmälleen sellaisena kuin olet, meidät on luotu täydellisiksi. Leiki, leiki iloisesti. Kaikki on sallittua, kyllähän näidenkin palstojen ihmiset harrastavat kaikkea luovaa:) Itsesensuuri ei ole tarpeen. Lapsuudenkodin normit voi heittää ikkunasta ulos, nyt olet aikuinen ja päätät itse.

        Oletko kokeillut eri tapoja vai vain sormilla? Niiden lisäksi kannattaa kokeilla muitakin keinoja klitorikseen. esim. vibraattoria (sen ei tarvitse olla peniksen muotoinen) tai vettä. Vibran kanssa tarvitaan itselle sopiva teho. Liian heikko ei tietenkään riitä, mutta myös liian tehokas ja "kova" vibra voi aiheuttaa sen, että orgasmia ei tule.

        Vesikin on hyvä keino, ja periaatteessa ilmainenkin; sitähän voi esim. kokeilla wc-pytyllä käsisuihkun kanssa tai maata ammeessa/suihkukopin lattialla ja suunnata käsisuihkun oikeaan kohtaan tai sitten antaa veden valua hanasta suoraan klitoriksen päälle. Veden kanssa täytyy siis löytää itselle sopiva lämpötila ja paine. Löytyy vähitellen kun kokeilee. Liian lämmin vesi turruttaa klitan nopeasti. Silloin voi pitää hetken taukoa ja odotella, että paikat herkistyvät taas, ja taputella vaikka hellästi sormilla että joko on tunto palannut.

        Aika monille myös tyydytysasennolla on merkitystä. Oletko tutkaillut tätä? Useimmat ovat kai selällään, mutta eivät kaikki, jotkut ovat esim. mahallaan. Myös jalkojen asento vaikuttaa helposti: kuinka levällään ja kuinka koukussa ovat, ovatko jalkaterät sängyllä vai jalat kokonaan koukussa ja ilmassa. Toisissa asennoissa tuntemukset ovat herkempiä kuin toisissa, ja myös o. tuntuu vähän erilaiselta asennosta riippuen.

        Monilla naisilla klitoriksen vasen puoli (kun itse sinne ylhäältä katsoo) on herkempi kuin oikea, vaikka riippuu tietenkin yksilöstä. Klitorista voi kiihottaa monesta kohtaa, oli väline sormet tai muu. Tutkimalla löytyy itselle paras.

        Minun kokemukseni on, että häpykielen tuntemukset ovat voimakkaammat ja o. tulee tehokkaammin kun jännittää tietoisesti alueen lihaksia. En tiedä, onko kaikilla sama, mutta testaamalla selviää miten itselle vaikuttaa.

        Keskity siihen mitä teet, sekä fyysisiin tuntemuksiin että seksikkäisiin ajatuksiin. Jos ajatus alkaa harhailla ihan muualle, alkaa klitoriskin todennäköisesti pienentyä.

        Tämä on varmaan tuttuakin asiaa, mutta toivottavasti hyödyttää jotenkin. Tärkeintä on, että ymmärrät kuuluvasi enemmistöön ja suhtaudut ihan iisisti ja luontevasti näihin juttuihin. Ota tämä kaikki jännittävänä seikkailuna. Ja anna itsellesi aikaa, eihän tämä ole mikään pakkosuoritus. Ei ole mitään syytä heittää pyyhettä kehään! Ei sellaista klitoriksella varustettua naista olekaan, joka ei millään voisi kokea orgasmia. Trust me, itse aloitin lapsena ja nyt kokemusta on useita vuosikymmeniä.


    • vain minä

      Mulla taitaa olla sama ongelma kuin sulla.... Olen kohta 23 v. nainen enkä ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, ainoastaan itsetyydytyksessä. Olen seurustellu kohta vuoden saman pojan kanssa ja kyllä vähän mietityttää että miks en saa kun ollaan jo jonkin aikaa harrastettu seksiä enkä ole kertaakaan saanut. Olen kyllä ollut monta kertaa lähellä, mutta siihen se sitten on jäänytkin.... Menetin neityyteni aika myöhään myös olin 21 v. silloin ja se sattui todella paljon! Mutta nykyään osaan kyllä nauttia seksistä, mutta en joka kerta.
      Ainoa asento mikä tuntuu hyvältä mulle on ratsastajan asento ja kerran kokeiltiin niin että istuttiin sohvalla, minä päällä mutta sekään ei auttanut yhtään.

      Tämä asia mietityttää mua tosi paljon että onkohan minussa jokin vika... Monet ovat sanoneet että en ehkä osaa rantoutua kunnolla, voihan sekin pitää paikkaansa... Mulla on aikasemmin ollut psyykkisiä ongelmia ja sekin voi varmasti jättää jälkensä tähän asiaan???
      Mikä olisi avuksi tähän pulmaan?

      • banShe

        Vain minälle: no tuossa on hyvä vastaus leeliaXX:ltä, yritä saada ensiapua siitä.
        Juu eikä tarvitse sanoa "vain".


      • vain minä
        banShe kirjoitti:

        Vain minälle: no tuossa on hyvä vastaus leeliaXX:ltä, yritä saada ensiapua siitä.
        Juu eikä tarvitse sanoa "vain".

        Jep olen lukenut sen :D
        Mitä tarkoitat kun kirjoitit että ei tarvitse kirjoittaa "vain"????


      • banShe
        vain minä kirjoitti:

        Jep olen lukenut sen :D
        Mitä tarkoitat kun kirjoitit että ei tarvitse kirjoittaa "vain"????

        Tarkoitin, että et ole "vain minä" vaan MINÄ. Älköön kenkään vähätelkö itseään.


      • lilli19
        banShe kirjoitti:

        Tarkoitin, että et ole "vain minä" vaan MINÄ. Älköön kenkään vähätelkö itseään.

        Olitpa leeliaxx nähnyt vaivaa kirjoittaessasi noin pitkän sepustuksen, arvostan sitä! Ja varmasti muutkin, keillä sama ongelma on.
        Olen koettanut suihkua, vibraa ja eri asentoja, mutta turhaan. Ajatus lähtee usein harhailemaan, sillä kiihottuminen ei kestä kauaa.
        Tuntuu välillä, että olen outo, kun kaikki tuntuu vähän liian tylsältä, tarvitsisin ehkä kunnon otteet ja rajumpaa menoa. Myös itsetyydytksessä, mutta mikään keino ei ole oikein tepsinyt.
        Voisikohan olla mahdollista, että orgasmia ei tulisi jostain biologisesta syystä. Olen lukenut, että osa naisista ei voi koskaan saavutta orgasmia, mutta minä kuitenkin sain (noin 10 vuotta sitten) :D Kuulostaa hassulle, mutta todellisuudessahan se ei sitä ole.


      • vain minä
        lilli19 kirjoitti:

        Olitpa leeliaxx nähnyt vaivaa kirjoittaessasi noin pitkän sepustuksen, arvostan sitä! Ja varmasti muutkin, keillä sama ongelma on.
        Olen koettanut suihkua, vibraa ja eri asentoja, mutta turhaan. Ajatus lähtee usein harhailemaan, sillä kiihottuminen ei kestä kauaa.
        Tuntuu välillä, että olen outo, kun kaikki tuntuu vähän liian tylsältä, tarvitsisin ehkä kunnon otteet ja rajumpaa menoa. Myös itsetyydytksessä, mutta mikään keino ei ole oikein tepsinyt.
        Voisikohan olla mahdollista, että orgasmia ei tulisi jostain biologisesta syystä. Olen lukenut, että osa naisista ei voi koskaan saavutta orgasmia, mutta minä kuitenkin sain (noin 10 vuotta sitten) :D Kuulostaa hassulle, mutta todellisuudessahan se ei sitä ole.

        Jep olen samaa mieltä siitä että Leeliaxx on nänhyt paljon vaivaa hänen kirjoituksestaan. Ja kiitoksia siitä vastauksesta :)
        Mulla on myös sama ongelma siinä että kiihottuminen ei kestä kaua, muutaman minuutin vain jos sitäkään. Joskus vielä lyhyemmän ajan.
        Pitää kai vaan yritää unohtaa koko juttu ja keskittyä siihen että seksi on nautinnollista ja että se on kivaa. Koska mulle ainakin tulee paha mieli kun koko ajan mietin sitä että en saa ja luulen että kaikki muut saavat.


      • icecold?
        vain minä kirjoitti:

        Jep olen samaa mieltä siitä että Leeliaxx on nänhyt paljon vaivaa hänen kirjoituksestaan. Ja kiitoksia siitä vastauksesta :)
        Mulla on myös sama ongelma siinä että kiihottuminen ei kestä kaua, muutaman minuutin vain jos sitäkään. Joskus vielä lyhyemmän ajan.
        Pitää kai vaan yritää unohtaa koko juttu ja keskittyä siihen että seksi on nautinnollista ja että se on kivaa. Koska mulle ainakin tulee paha mieli kun koko ajan mietin sitä että en saa ja luulen että kaikki muut saavat.

        Noniin.
        Minulla samoja, osittain eri ongelmia, mutta orgasmi ja varsinainen nautinto puuttuu, yhdynnästä, ja seksistä toisen osapuolen kanssa.
        Minulla on paljon kysymyksiä... ensinäkin mietin sitä, voiko asiat mennä iän lisääntyessä vaan huonompaan suuntaan vaikka toisin hehkutetaan ? että se ihana seksuaalisuus ja vapaus ei löydykään, vaan tunnot vaan laimenee ja kiinnostus loppuu/ kieroudun ja turhaudun täysin kun en saa enkä nauti. Joskus muistelen sitä miten tuntoherkkä olin esim. teini-iässä... ensimmäinen suudelma, ensimmäinen nännin kosketus ym... nykyään tunnu juuri missään,,,

        Olen ollut lapsesta asti aika ahkera masturbointipuuhissa. nuorena neitsyenä ja joskus seksielämän aloittamisen jälkeenkin, tietyissä tilanteissa riitti vain pieni (OMA) kosketus kun jo sain voimakkaan, mutta nopean(aina nopean, ja aina vain YHDEN) O:n. Seksielämäni alkoi huonosti ja jatkui huonosti ja hyvääkin yritystä on ollut pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Nyt taas sinkku ja 26v. Joskus on vaiheita etten saa O:ta millään vaikka yritän masturboida tuntikausia... ajatuksista mulla on aina kaikki kiihottuineisuus lähtenyt...mutta nykyään on usein hankalaa.

        Suurin toiveeni olisi saada O miehen kanssa yhdessä, vaikka sitten millä tempulla hyvänsä. Usein en yksinkertaisesti nauti, mistään yrityksistä huolimatta, kun en ole yksinkertaisesti tottunut/kokenut sitä todellista nautintoa kuin fantasioissani...

        varmaan kyse on jostain oman kehon häpeämisestä ja oman itsen häpeämisestä yleensä.. vaikka olisin kuinka kaunis, tunnen itseni rumaksi. sen itsetunnonko saavuttaessa tulen vanhempana nauttimaan ? saako keho takaisin herkkyytensä?


      • 46vuatta
        icecold? kirjoitti:

        Noniin.
        Minulla samoja, osittain eri ongelmia, mutta orgasmi ja varsinainen nautinto puuttuu, yhdynnästä, ja seksistä toisen osapuolen kanssa.
        Minulla on paljon kysymyksiä... ensinäkin mietin sitä, voiko asiat mennä iän lisääntyessä vaan huonompaan suuntaan vaikka toisin hehkutetaan ? että se ihana seksuaalisuus ja vapaus ei löydykään, vaan tunnot vaan laimenee ja kiinnostus loppuu/ kieroudun ja turhaudun täysin kun en saa enkä nauti. Joskus muistelen sitä miten tuntoherkkä olin esim. teini-iässä... ensimmäinen suudelma, ensimmäinen nännin kosketus ym... nykyään tunnu juuri missään,,,

        Olen ollut lapsesta asti aika ahkera masturbointipuuhissa. nuorena neitsyenä ja joskus seksielämän aloittamisen jälkeenkin, tietyissä tilanteissa riitti vain pieni (OMA) kosketus kun jo sain voimakkaan, mutta nopean(aina nopean, ja aina vain YHDEN) O:n. Seksielämäni alkoi huonosti ja jatkui huonosti ja hyvääkin yritystä on ollut pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Nyt taas sinkku ja 26v. Joskus on vaiheita etten saa O:ta millään vaikka yritän masturboida tuntikausia... ajatuksista mulla on aina kaikki kiihottuineisuus lähtenyt...mutta nykyään on usein hankalaa.

        Suurin toiveeni olisi saada O miehen kanssa yhdessä, vaikka sitten millä tempulla hyvänsä. Usein en yksinkertaisesti nauti, mistään yrityksistä huolimatta, kun en ole yksinkertaisesti tottunut/kokenut sitä todellista nautintoa kuin fantasioissani...

        varmaan kyse on jostain oman kehon häpeämisestä ja oman itsen häpeämisestä yleensä.. vaikka olisin kuinka kaunis, tunnen itseni rumaksi. sen itsetunnonko saavuttaessa tulen vanhempana nauttimaan ? saako keho takaisin herkkyytensä?

        Neuvoisin ottamaan iisisti, harrastamaan muuta kivaa, vaikkapa joogaa ja kaikenlaista mieluisaa liikkumista. Odota kunnes tapaat miehen, jonka kanssa todella haluaisit lemmiskellä, siis miehen joka sytyttää sinut todella. Älä mieti ja järkeistä liikaa asioita, joita ei voi järjellä selittää. Veikkaan että tuntoherkkyytesi tulee olemaan paras lapsen/lasten saannin jälkeen : )
        Luota vain siihen, että asia järjestyy.


    • Anonyymi

      Naisille opas orgasmin saavuttamiseksi löytyy tästä: https://panokoulu.fi/naisille/saavuta-orgasmi/

      Orgasmia tulisi lähteä rakentamaan itsenäisesti rentoutumalla ja saavuttamalla se "tunne" eli siis sinun tulee voittaa henkiset esteet jotta voit saavuttaa orgasmin. Lue ylläoleva oppaamme jotta sinäkin voit saavuttaa orgasmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe