Nuo kuunneltavat pätkät levyn biiseistä riittivät jo todistamaan sen , että en osta huomenna ilmestyvää levyä. Ihan järkyttävän kuuloista honotusta ! Ja tuota ääntä joku vielä kehuu kauniiksi !!! HUH! :o
http://download.mtv3.fi/album/Amadeus/Amadeus/4AB49043-E2AD-4E92-9582-F7C3B025FE38/
Amadeuksen levy
19
635
Vastaukset
- jaskan kaveri
Ostin levyn enkä kadu. Amadeukselle ei ole oikein vertailukohtaa suomi-iskelmässä, niin persoonallinen ja omanlaisensa hänen äänensä on. Mutta kappaleet, ne vasta jotain uutta ja positiivista ovatkin. Tulee latino- ja lattari-meiningit mieleen. Sovitukset ovat uusia ilmavia ja mielikuvitusta ruokkivia; siis hyvää musiikkia. Itse tykkäsin yli puolesta kappaleita, åparista hitaammasta en tykännyt, ovat enemmän tätä olavivirta-osastoa joka ei ole minun makuuni. Kannattaa tutustua.
- Mirella_
Niin olen pahoillani jos vastaukseni ei miellyttänyt sinua, mutta minulla lienee oikeus sanoa oma rehellinen mielipiteeni myös. Ja musiikin kuuntelua en aio lopettaa sillä kaunis musiikki on se sitten instrumentaalimusiikkia tai kauniisti laulettua musiikkia myös auttaa migreeniini, kun sitä kuunnellessa pystyy nauttimaan ja rentoutumaan. Amadeuksen laulaminen ei vaan valitettavasti ole sellaista musiikkia.
- Mirelle_
Mirella_ kirjoitti:
Niin olen pahoillani jos vastaukseni ei miellyttänyt sinua, mutta minulla lienee oikeus sanoa oma rehellinen mielipiteeni myös. Ja musiikin kuuntelua en aio lopettaa sillä kaunis musiikki on se sitten instrumentaalimusiikkia tai kauniisti laulettua musiikkia myös auttaa migreeniini, kun sitä kuunnellessa pystyy nauttimaan ja rentoutumaan. Amadeuksen laulaminen ei vaan valitettavasti ole sellaista musiikkia.
Niin siis tuon edellisen kirjoitukseni oli vastaus kirjoittajalle joka kehoitti minua menemään lääkärille ja lopettamaan musiikin kuuntelun.
- Mirelle_
En kestäisi kuunnella tuollaista laulamista koko levyllistä yhtä putkea. 1-2 laulua ehkä juuri ja juuri menettelisi. Meikäläiselle kun tulee migreeni niin helposti ja tuontyylinen laulaminen on sen just omiaan laukaisemaan. Nasaalia laulamista määkivällä vibraatolla. Ei kiitos. Kuulostaa monin paikoin liikaa toiselta inhokiltani Markku Laamaselta
- lääkäriin
tuollaisten vaivojen takia kannattaa lopettaa kaiken musiikin kuuntelu. kannattaa myös eristäytyä muista, olla ihan issekseen vaan. lääkäriin!
Amadeuksen laulussa on tuollaiset aika vahvat romanilaulajan maneerit. Ääneensoundi voimakkaine vibraatoineen on sellaienen ,että se varmasti jakaa hyvin vahvasti mielipiteitä. Hiukan tulee Markus Allan mieleen.
Romanilaulajista puheenollen Itse pidän enemmän Taisto Tammen ja Saska Helmikallion tyylisistä pehmeistä ja tunteellisimmista äänistä. - Annu.
Kuuntelin tuon. Valitettavasti täytyy sanoa että todella surkea esitys. Olisi edes laulanut tuon ihanan voittotangonsa kunnon tangona eikä tuollaisena ujelluksena.
Muutkin kappaleet surkeita. Hänellä tuntui olevan ongelmia pysyä musiikissa mukana. Ja tuo vibraatto vain tuntuu lisääntyvän tangokisoista.- Elina75
Minun odotuksiani et kyllä ainakaan ole pettänyt!!!!!Suurensuuret kiitokset Sinulle esikoisalbumistasi ja sylillinen ruusuja Sinulle!!!!!Onnittelut tärkeän etapin saavuttamisesta ja roppakaupalla onnea lauantaiseen viisukoitokseesi!!!!!Huolehdihan jumalaisesta äänestäsi ja koetakin pysyä terveenä!!!!!Kaikkea hyvää Sinulle nuoreen elämääsi,Amppu!!!!!
P.S.Koeta olla välittämättä tällä palstalla mellastavista junteista!!!!!
P.P.S. Kiitokset taas nimimerkille Jaskan kaveri!!!!! - veljen kaveri
Elina75 kirjoitti:
Minun odotuksiani et kyllä ainakaan ole pettänyt!!!!!Suurensuuret kiitokset Sinulle esikoisalbumistasi ja sylillinen ruusuja Sinulle!!!!!Onnittelut tärkeän etapin saavuttamisesta ja roppakaupalla onnea lauantaiseen viisukoitokseesi!!!!!Huolehdihan jumalaisesta äänestäsi ja koetakin pysyä terveenä!!!!!Kaikkea hyvää Sinulle nuoreen elämääsi,Amppu!!!!!
P.S.Koeta olla välittämättä tällä palstalla mellastavista junteista!!!!!
P.P.S. Kiitokset taas nimimerkille Jaskan kaveri!!!!!Onnittelut Amadeus minunkin puolestani! Pidän laulutyylistäsi ja äänestäsi. En vielä ole päässyt keikoillesi livenä kuulemaan, vaikka jo ollessasi parivuotias poikanen olemme ensi kerran tavanneet kotonasi. Onhan veljesi yksi kavereistani! Levyäkään minulla ei vielä ole, mutta hankin sen kyllä jahka ennätän!
- Manteli,
Samaa mieltä. Aika kamalan kuuloista. Meidän kissa ihan oikeasti hermostui ja meni luimistellen sängyn alle kun kuuntelin noita pätkiä koneelta ja sieltä alkoi tuota Amadeuksen " mouruamista" kuulumaan.
Ei pysty. Siis ei vaan pysty kuuntelemaan tälläistä. Anteeksi vaan fanit.
Täytyy sanoo , ettei ole mun korvaa miellyttävää laulamista. Hyvää on se , että ääni on kuitenkin ihan persoonallinen. Viime vuosien tangokuninkaallisia kun ei oikein lauluäänen perusteella tahdo toisistaan erottaa, mut tän kyllä tunnistaa.
- Elä tuukaan
Niin eihän sua sytytäkään Justu kuin ainoastaan särkyneellä äänellä koriseva Tapani kansa. Miksi ihmeessä sä vaivaudut tulemaankaan muille palstoille. Parasta sun olis pysyä vaan Tapsuliinisi palstoilla ihailemassa tuota entistä laulajaa!
- Hemuli Immelman
Elä tuukaan kirjoitti:
Niin eihän sua sytytäkään Justu kuin ainoastaan särkyneellä äänellä koriseva Tapani kansa. Miksi ihmeessä sä vaivaudut tulemaankaan muille palstoille. Parasta sun olis pysyä vaan Tapsuliinisi palstoilla ihailemassa tuota entistä laulajaa!
Kyllä Amadeuksella ääni kuulostaa huomattavasti vanhemmalta, kuin Tapani Kansan ääni. Tapsa kuulostaa viiskymppiseltä LAULAJALTA ja mestaritulkitsijalta, mutta Amadeus yli seitsämänkymppiseltä mäkättävä ja honottovaääniseltä karaokelaulajalta.
Tapani on todellineen LAULAJA ja MESTARI Amadeukseen verrattuna. Joku vielä kehtasi verrata amadeusta ja Olavi Virtaan. Eihän Olavi Virran ääni ole koskaan kuulostanut noin karsealta kuin Amadeus. Ei edes sairaana ja huonokuntoisena. Elä tuukaan kirjoitti:
Sä voit kuunnella Amadeuksen särkyvää ääntä ihan rauhassa en ole sitä sulta kieltämässä. Esim. Viime kesänä yhdelläkin keikalla Amadeus yritti laulaa Hopeisen kuun loppuvenytyksen mutta yritykseksi se jäi, kun ääni petti alkuunsa. Uusintayritys oli vielä surkeampi. Tapsa sensijaan kajauttaa sen upeesti ja helposti, kuin vettä vaan. Eikä tarvitse pelätä ääneen särkymistä ja pettämistä.
Mä pidän siis sentään tasoa laulajien suhteen, ihan kaikki ei kelpaa mulle. Sorry vaan.
- miki-66
Naapurin mummon lampaillakin on parempi ääni! Kaveri menestyy vain ulkonäkönsä takia!
- pettynyt fani
Olen yksi Amadeuksen faneista, joka olen tangomarkkinoiden alusta asti todennut, että onpas poikkeuksellisen lahjakas nuorimies, olen sitä mieltä edelleen. Odotin myös kovasti uutta levyä, mutta petyin. Jyrki Niskanen on alusta asti ohjannut Amadeusta äänen käytössä mm. siinä että "ei keinotekoisesti väristetä". Amadeus sen jopa oppi, mutta nyt on vauhti kai sen unohduttanut. Amadeuksella on laaja ihailijajoukko meissä yli 45 vuotiaissa, ei suuressa mitassa nuoremmissa. Levy kosiskelee nuorempia, saa nähdä osuuko sinne, toivottavasti, meihin vanhempiin se ei ihan osunut, sääli. Ihailen edelleen Amadeusta ihmisenä ja taiteilijana ja uskon hänen löytävän vielä oman laulullisestikin kehittyneemmän tyylinsä, sillä siihen hänellä on mitä parhaimmat mahdollisuudet, kunhan hän vain jaksaa kuunnella Jyrki Niskasen oppeja. Kaikkea hyvää Amadeukselle!
- meikä.
Jyrki Niskanen ei enää opeta Amadeusta.
- pettynyt fani
meikä. kirjoitti:
Jyrki Niskanen ei enää opeta Amadeusta.
Sääli, jos sukset ovat menneet ristiin, toivottavasti asiat selviävät.
- Durrrr
pettynyt fani kirjoitti:
Sääli, jos sukset ovat menneet ristiin, toivottavasti asiat selviävät.
Amadeuksen levy jää kyllä minun osalta ostamatta noiden näytteiden perusteella!
Ootin kyllä paljon parempaa levyä ja tulkintaa, mutta huonolta näyttää :(
Jopa "Pyyhi tuuli kyyneleet" kappale oli pilattu ja paljon huonommin laulettu, kuin tangomarkkinoilla!
Levystä päätellen laulaminen on kyllä muuttunut/kehittynyt huonompaan suuntaan..
Ja tämä Amadeuksen uusi albumi oli Kuukauden levy äänestyksessä vasta viides, joten aika vaisusti valitettavasti alkoi Tangokuninkaamme lento muiden laululintujen joukossa..
Tästä pitää Amadeuksen kyllä parantaa paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1935633- 1691671
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661487- 691038
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6867Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124847- 66847
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192798En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66769- 76761