syöpä ja veriarvot

testamenttia pykäävä

kertokaapas syövän kokeneet, voiko olla mahdollista että minulla on syöpä.
Jo alkusyksystä saakka verikokeet ovat muuttuneet ennen niin erinomaisista aivan kaoottisiksi!
Verenpaine huitelee melkein kahtasataa koko ajan(ennen oli liiankin alhainen), on kolesterolia ja huonot maksa-arvot, tulehdus arvot koholla..
Kaikki muut on aivan pielessä paitsi sokerit.
Ja kyse ei todellakaan ole huonoista elintavoista, silloin kun arvot oli vielä erinomaisen hyvät, elinkin melko epäterveellisesti.
Mutta heti kun arvot näytti huonoa, aloin popsia pelkkiä rehuja ja muutenkin elää terveellisemmin, mutta arvot ovat vaan huonontuneet!
Lääkäri sanoi että kuuluisin jo sairaalaan pelkästään verenpaineen puolesta, mutta toistaiseksi vielä seurataan ja tuntuu ettei hän usko minua, mutta ihan oikeasti pelkkiä salaatteja puperran, lihaa en ole syönytkään 15 vuoteen. Ja olen 32 vuotias nainen.
Muita oireita on että olen ollut jo pari vuotta aivan kamalan väsynyt.
Joten en kyllä liiku enää metriäkään, sen myönnän.
Hieman pullukka olen, mutten mikään jumbo jet.
Lisäksi minulla on rintakipuja ja hikoilua, mutta oletan että karmean korkea verenpaine tekee sen.
Voiko olla kyseessä syöpä?
Lääkäri ei tunnu tietävän mitä tekisi, uusia verikokeita vaan otetaan koko ajan ja hokee että pitää syödä terveellisemmin, mutta minähän syön! Olen jopa perunan jättänyt pois ja syön pelkkiä vihersalaatteja.
Lisäksi syön omegaa ja spirulinaa jo toista vuotta, äidillä loppui kolesteroli ja verenpaine niistä tuotteista mutta mulla nousee vaan!
Jos sanon lääkärilleni epäileväni syöpää, niin mistä lähdetään tutkimaan kun ei mitään näy päälle?
Kolesteroli on se mitä kaikkein eniten ihmettelen, miten VOI vain salaatteja syömällä olla muka kolesteroliarvot tapissa?!

6

3323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28012010

Minulla oli rintasyöpä 5 vuotta sitten. Kaikki veriarvot oli tosi hyviä, lukuunottamatta kolesterolia. Verenpaine on aina ollut melko matala, usein liiankin matala. En ollut väsynyt, enkä muutenkaan huonokuntoinen. Olen liikkunut aina paljon. Tuosta kolesteroliarvosta; minulla kolesteroli nousee, kun pudotan painoa, kun painoa on 10- 20 kg liikaa kolesteroli laskee alle neljän, normaalipainoisena se on n.7-8

• jurpolukki

saanen kertoa. notta kolesteroleilla on tehtävä kehossamme. ne pitävät tulehdukset loitolla. eli on pahasta mennä niitä lääkemyrkyillä alentamaan. syöpäpotilailla on alhaiset kolesteroli tasot..no ainaskin loppuvaiheessa. mutta katsotaanpa mitä uffe kirjoitti.

http://www.rasalas.fi/RavnskovinLisaluku.pdf

"Korkea kolesteroli suojaa tulehduksilta
      Monissa tutkimuksissa on käynyt ilmi, että veren alhainen kolesterolipitoisuus on
      tietyissä suhteissa korkeaa kolesterolipitoisuutta pahempi. Esimerkiksi Minnesotan
      yliopiston epidemiologian professori David R. Jacobs on kartoittanut yhdeksässätoista
      tutkimuksessa yhteensä 68 000 kuolematapausta ja todennut saamiensa tulosten
      perusteella, että veren vähäinen kolesterolipitoisuus ennakoi riskiä kuolla vatsa- ja
      ruoansulatuselinten tai hengityselinten sairauksiin.3"

ai pahus senhän.. tässä ei ollutkaan aivan selvästi syövästä kertovaa. mutta kuitenkin

• lysu

Olen ikäni ollut normaalipainoinen, liikkunut paljon ja muutenkin elänyt suht. terveellisesti. Terveystarkastuksessa veriarvot olivat normaalit, paitsi kolesteroli 7,6. Suolistostani kuitenkin löytyi syöpäkasvain. Kolesterolia ei ole kontrolloitu sen jälkeen, enkä ainakaan mitään lääkitystä siihen aloittaisikaan.

• jurpolukki
        lysu kirjoitti:

Olen ikäni ollut normaalipainoinen, liikkunut paljon ja muutenkin elänyt suht. terveellisesti. Terveystarkastuksessa veriarvot olivat normaalit, paitsi kolesteroli 7,6. Suolistostani kuitenkin löytyi syöpäkasvain. Kolesterolia ei ole kontrolloitu sen jälkeen, enkä ainakaan mitään lääkitystä siihen aloittaisikaan.

uskoisin notta syöpälääkärit eivät statiineita syötä potilailleen. enpä muista nytten mistä löytyisi kolesteroli ja syöpä...kuinka ne yhteen sopii.
        mutta käsitykset terveellisestä sapuskasta ovat hyvin ristiriitaisia. kuumin juttu sunkun tulkitsemana.

http://sundqvist.blogspot.com/2010/01/tyydyttyneet-rasvat-eivat-ole.html

• ekana_ei_vitosena

• Kolesteroli yli 7
        ekana_ei_vitosena kirjoitti:

http://www.uk.cision.com/templates/page.aspx?id=1315_12299&epslanguage=EN&PreviewURL=True

Tämä on nyt vain kolesterolista. Kyllä se nousee vaikka syö vain rehuja!
        Mulla on aina ollut korkea, yli 7. Vuosia sitten lääkäri patisti, että pitää syödä terveellisemmin.
        Rasvaton maito, vihanneksia, hedelmiä, ei makkaraa vaan ihan oikeaa leikkelettä, ei voita.
        MUTTA NIIN SE VAAN NOUSI! Ja kun taas aloin syömään normaalisti (johon kuuluu myös hedelmiä ja kasviksia), niin arvo laski. Että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe