Kysymyksiä 3D:stä!

Moi!

Olen miettinyt näitä kysymyksiä 3D:stä, joten olisi mukavaa jos vastaisitte! :)

1. Tuleeko 3D korvaamaan 2D elokuvateattereissa?

2. Mahtaako 3D tulla niin suosituksi että pian voi ostaa 3D television? Tai nähdäänkö 3D vaan elokuvateattereissa?

3. Sitten kun nuo elokuvat, jotka on nähty 3D:nä, tullevat DVD:ksi jne, niin nähdäänkö ne 2D:nä? Tai julkaiseeko ne 3D DVD:n erillisenä DVD:nä, kun ehkä 3D TV tullee?? :) ;)

4. Tuleeko 3D olemaan suosittu? Mitä luulet ?

Kiitos jos vastaatte:)

4

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krixis

3D ei tule korvaamaan 2D elokuvia , vaan niiden rinnalle. Kaikille katsojille 3D elokuvat eivät sovi fyysisesti. Voi esiintyä huonovointisuutta joillakin katsojilla. 3D televisiota on saatavilla ainakin Mitsubishillä , mutta en tiedä milloin samanlaisia on Suomessa myynnissä. Myynnissä olevissa pakkauksissa on tiettävästi molemmat versiot.Tulee olemaan suosittu joissakin lajityypeissä kuten komedia ,seikkailu ,toiminta,animaatio,kauhu mutten usko että draama elokuvissa olisi käyttöä laajemmalti.

• Jeppppe

En ole koskaan käynyt katsomassa 3D-elokuvaa ja minua askarruttaa 3D-esityksissä käytettäviä silmälaseja koskeva kysymys. Minä nimittäin käytän itse vahvoja silmälaseja ja mietin nyt, onko niitä 3D-rillejä mahdollista pitää omien silmälasiensa päällä? Onko epämukavaa? Pysyvätkö lasit hyvin paikoillaan? Likinäköisiä on runsaasti, joten kertokaahan kokemuksistanne :)!

• XXYYZ

Tuttava, joka käyttää silmälaseja vuorotellen piilolinssien kanssa, kävi katsomassa 3D-elokuvan ja sanoi, että onneksi tuli panneeksi piilolinssit päähän, koska omia laseja ei voinut käyttää, joten hän ei olisi elokuvaa pystynyt katsomaan. Sanoi saaneensa inhottavan päänsäryn katsomisesta. Kuulin sittemmin, että varsinkin elokuvan tekstitys aiheuttaa mm. pääsärkyä, koska se on väärässä suhteessa kuvaan. On kai kehitteillä tai kehitetty tekstitystä, jonka ei pitäisi olla noin haittaava.
        Itse en voisi mennä katsomana, koska olen vahvasti likinäköinen ja lisäksi on hajataitteisuutta siinä määrin, etteivät piilolinssit sitä pysty tarpeeksi korjaamaan, joten kyllä 3D-elokuva on minulle saavuttamaton "huvi". Ihmetteln vain, ettei tästä lasien käytön rajoituksesta ole missään puhuttu, vaahdotaan vaan 3D-elokuvien hienoutta.

• ElluEllu

On ne aika epämukavat omien lasien päällä, täytyisi olla pitempi ja suorempi nenä, että kahdet lasit pysyisivät nenällä. Koko ajan joutuu korjailemaan, kun 3d-lasit meinaa luisua pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      143
      3196
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3002
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      110
      1463
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      145
      1207
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1087
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1057
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      1017
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      979
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      827
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      23
      823
    Aihe