Katselin tänään Poliisikoira Rexiä alkoi tuntumaan että katsoin mainoksia joiden välissä tuli ohjelma.
Sub lisännyt mainoksia
5
915
Vastaukset
- suuubtv
muutenkin koko kanava menny alaspäin,ostos tv :tä liikaa,pyöris vaikka sub chatti niittenkin tilalla sais lukee ihmisten viestei,..no kohta alkaa american idols ja syksyl bb jutut, ainoot mitä tolta kanavalta viittii kattoo.En kato subin sarjoja joten mua ei ne mainokset juuri häiritse tällä hetkellä,ostos tv sitäkin enemmän.
- kyllästuin täysin
Olen tullout siihen tulokseen, että en viitsi katsoa enää noita mainoskanavia liiallisen mainostamisen vuoksi. Onneksi on sellaisia kanavia joista tulee ohjelmia. joissa ei pakoteta katsomaan vaippamainoksia. Pitäköön kanavansa.
- hihasta vetästyä
Pikaseen laskin entisen mainos suhteen joka on n. 1:11 ja nyt suhde on 1:10. Siis 10 minsaa ohjelmaa vaarii 1 min mainoksia. Tulos on karkeaakin karkeampi ja virhemarginelli yli 50%. Mainoksista pitää poistaa sellaiset osuudet, joissa mainostetaan kanavan omaa ohjelmaa, koska YLE saa niin myös tehdä. Laskenta olis pitäsnyt tehdä viikon otannasta, mut nyt ei ollut materiaalia siihen. Noist numeroista voi arvioida miten paljon "ohjelma" maksaa ja ja mikä mainos tuottaa parheiten. Hinnat voi vaikka vetästä hatusta.
- Realismin kannattaja
Parina viikkona peräkkäin tuli mm. myöhäisillassa maanmainio Bones, ja molemmissa jaksoissa sama juttu :
sarjasta tulee viimeinen kohtaus, sen jälkeen tulee mainoskatko, ja sen jälkeen lopputekstit ! Ei suurta järkeä.....
- Hyvä näin...
mutta Itaklialais-versiossa naisen raiskaus ja pano ja huorittelu klo 13.35 ei haitannut sunnuntaipäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505