Kimi Räikkönen

Ilveksenmiäs

Lue Iltasanomat huomenna..on yrittänyt ostaa Ilvestä ja yrittää vieläkin.

4

382

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittua se ilvestä

auttaa vaikka yhdysvallat ostais ilveksen.ymmärtäkää jo että rahasta se menestys ei ole kiini.onhan teillä nytkin jo miljonääri.räikkönen varmaan hommaa ilveksen pedro de la rosan ykkös kenttää ja damon hillin scoutiks.herää vittu säkin ILVEKSENMIES

• Ilveksenmiäs

kiinni on. Olkoot miljonääri Manngard, mutta kun ei sijoita Ilvekseen. Juuri tänään Jokerit osti itselleen varman mitalin. Sanoppa minulle, mikä ja milloin on se seura, joka on menestynyt sillä, että myy parhaat pelaajansa rahanpuutteen takia pois ? Toki Ilveksessä on muukin pielessä ja sitä rahaa ei itseasiassa edes tarvittaisi niin paljon, mitä muut seurat, onhan Ilves ainoana seurana Pohjoismaissa palkittu juniorityöstä. Meillä vaan ei ole ollut rahaa/taitoa jalostaa/pitää noita junioreita Ilveksessä.

• Hjalli
        Ilveksenmiäs kirjoitti:

kiinni on. Olkoot miljonääri Manngard, mutta kun ei sijoita Ilvekseen. Juuri tänään Jokerit osti itselleen varman mitalin. Sanoppa minulle, mikä ja milloin on se seura, joka on menestynyt sillä, että myy parhaat pelaajansa rahanpuutteen takia pois ? Toki Ilveksessä on muukin pielessä ja sitä rahaa ei itseasiassa edes tarvittaisi niin paljon, mitä muut seurat, onhan Ilves ainoana seurana Pohjoismaissa palkittu juniorityöstä. Meillä vaan ei ole ollut rahaa/taitoa jalostaa/pitää noita junioreita Ilveksessä.

Mahtoiko Hjallis ostaa Kimin rahoilla?

• vanhaparta

Raipe ja Oka reenaa jo! Ja Oton kanssakin neuvotellaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1369
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      56
      673
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      85
      661
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    9. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      133
      587
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      557
    Aihe