lapsellinen Kiira korpi

Sallaskari

Kiira Korpi itkeä vollotti hävittyään viime lauantaina. Iktki kuin pieni lapsi. Niin säälittävää niin lapsellista. Miksi hän ei luistellut kisojen aikana vaan ryhtyi luistelemaan kisojen jälkeen. Missi hän ei ole. Mannekiini hän ei ole. Naisena ihan tavallinen suomalainen. Mitä tämä tarpeeton korostus ja mainostus oikein on? taitoluistelijanakin vaatimaton. Häviäjä. Noloksi neloksi. Mitalisijojen ulkopuolella. heko heko.

74

3002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

kaunis ja ainakin lähipiirini miehet tykkää tosi paljon. Erään pariskunnan perheessä vaimo menee aina telkkarin eteen, kun mies katsoo luistelua ja tulee Kiiran vuoro.
      Ilmeisesti sinä kuulut samaan kastiin, että Kiira ei saisi näkyä ja häntä täytyy mitätöidä.
      Tiesitkö muuten, että itkeminen on terveempää kuin muiden haukkuminen? Osaatkohan sinä ollenkaan itkeä, vai oletko jääny sille asteelle vaan, että parempiaan haukutaan. Näköjään.

• vanha naikkonen

on hyvin yleistä että paine (pettymys) purkautuu suorituksen jälkeen esim. itkuna. not a big deal. k.korpi on äärettömän kaunis ja taitava nuori nainen.

• HaHaHaHaaaa
        vanha naikkonen kirjoitti:

on hyvin yleistä että paine (pettymys) purkautuu suorituksen jälkeen esim. itkuna. not a big deal. k.korpi on äärettömän kaunis ja taitava nuori nainen.

Korpi näytti selkeästi että on huono häviäjä. Eikö isiltä tippunutkaan viikkorahaa kun ei ollut kotiin tuomisiksi mitään. Surkeaa hyh hyh

• aaaadadf
        vanha naikkonen kirjoitti:

"paine purkautaa suorituksen jälkeen".. hahahaha paineen pitäisi purkautua itse suoritukseen eikä sen jälkeen. Kiira Korvella on aivan vääri käsitys taitoluistelusta.

• JH
        aaaadadf kirjoitti:

"paine purkautaa suorituksen jälkeen".. hahahaha paineen pitäisi purkautua itse suoritukseen eikä sen jälkeen. Kiira Korvella on aivan vääri käsitys taitoluistelusta.

Oletkohan itse koskaan ollut niin latautunut suoritukseen kuin huippu-urheilijat ovat? Helppohan se on sohvalla maata ja naureskella urheilijoille, joilla adrenaliinin purkautuminen näkyy itkuna. Itse suorituksen aikana ns. paine (siis keskittyminen) pysyy koko ajan päällä. Vasta sen jälkeen on varaa antaa sen purkautua.

• so what

Mitä muuta voi ajatella; kaikkea on pimu saanut kun isi on maksanut.. vähän osaa luistella ja pimulla on liian suuri ego - kaikkeen - maailmassa on monta kaunista ja kauniimpaa joiden käytös on empaattisempi..

• ....................

Siltikin miehet ihastelee häntä.
        Tuskin ne ihailijat välittävät minkälaisesta kodista on tullut. Kateelliset haukkuu, jos on hyvistä oloista. Ja sitten, jos on huonoista oloista.
        Eikä Kiira kilpaile maailman kauneimman naisen tittelistä, joskin hänen kauneutensa on monasti pistetty merkille. Tee hyvä ihminen itsellesi jotain, et ainakaan sieltä empaattisemmasta päästä ole.

• kateellinen kiiralle

kiiran empaattisuuden puute ilmenee mielestäsi? liian kaunis empaattiseksi tai hyväksi ihmiseksi? onko muuta? ;D

• Arski tarski

Mainoksen makuun päässyt pikku pissis ei muuta

• kaunis kiira

mutta ei kuitenkaan niin lapsellinen kuin joku nevöhööd sallaskari. sinäkö olet näiden kaikkien kiiraa mollaavien katkerien ja typerien vuodatusten takana?

oletko kateellinen kiiralle siksi, että olet ruma laarditynnyri vai onko hän vienyt sinulta jotain, poikaystävän tai poikaystävän t. miehen huomion. fanittaako miehesi kiiraa?;D

• niiinini

kenenkään mies tai kukaan nainenkaan ei ole niin pinnallinen ja typerä että fanittaa ihmistä vain tämän ulkonäön vuoksi :)

• k13 ei jo ei

Muutenkin tuollset lapset pitäs jättää POIS kisoista aina!

• tuota.....

kateuden määrää, kun toisella on jotain enemmän, kuin itsellä.
        Nää ovat juuri niitä, jotka ovat kiusanneet päiväkodissa, koulussa ja aikuisena työpaikalla.
        Sairaus se onkin ja paha sellainen, sillä se vaikuttaa moneen ihmiseen. Ei muuta, kuin pakkohoitoon.

• Ihailen
        tuota..... kirjoitti:

kateuden määrää, kun toisella on jotain enemmän, kuin itsellä.
        Nää ovat juuri niitä, jotka ovat kiusanneet päiväkodissa, koulussa ja aikuisena työpaikalla.
        Sairaus se onkin ja paha sellainen, sillä se vaikuttaa moneen ihmiseen. Ei muuta, kuin pakkohoitoon.

Kateellisella ei oo asiat hyvin.
        Olet niin pettynyt elämääsi kun olet ruma, etkä osaa luistella edes alkeita, etkä päässy kauppakorkeaan, et edes yliopistoon!

• Minä tykkäsen

on nätti ja hieno urrheilia.

• lörps

Totta Kiira Korpi on kaunis, taitava luistelija.Voi, kun joitakin risoo, kun itse ei ole mitään ja sitten on tälläinen täydellinen Kiira. Voimia ja onnea Kiiralle.

• Kauniit taiturimme
        lörps kirjoitti:

Totta Kiira Korpi on kaunis, taitava luistelija.Voi, kun joitakin risoo, kun itse ei ole mitään ja sitten on tälläinen täydellinen Kiira. Voimia ja onnea Kiiralle.

Kaikki kolme ovat kauniita ja taitavia jääprinsessojamme! He ovat suomalaista naiskauneutta parhaimmillaan ja jokainen heistä on tehnyt valtavan kovaa työtä päästäkseen taitoluistelun huipulle! Ja, kuulepa hyvä viestin avaaja; sponsorit suorastaan kilpailevat saadakseen nämä tytöt mainoksiensa keulakuviin. - Ainakin yksi kauneimmista mainospätkistä on Kiiran Valio-jäätelömainokset - on parhaimpia mainoksia!

Ja avaaja hoi, senkin ajan mitä mollaat täällä netissä, voisit vaikka mennä jäälle ja hypellä kaikki kolmois- ja neloishypyt ja pyöriä piruettia mielin määrin. Liikkeet ovat mielestäsi heppoisia, joten tee perässä!

• kiiranpeppu
        Kauniit taiturimme kirjoitti:

Kaikki kolme ovat kauniita ja taitavia jääprinsessojamme! He ovat suomalaista naiskauneutta parhaimmillaan ja jokainen heistä on tehnyt valtavan kovaa työtä päästäkseen taitoluistelun huipulle! Ja, kuulepa hyvä viestin avaaja; sponsorit suorastaan kilpailevat saadakseen nämä tytöt mainoksiensa keulakuviin. - Ainakin yksi kauneimmista mainospätkistä on Kiiran Valio-jäätelömainokset - on parhaimpia mainoksia!

Ja avaaja hoi, senkin ajan mitä mollaat täällä netissä, voisit vaikka mennä jäälle ja hypellä kaikki kolmois- ja neloishypyt ja pyöriä piruettia mielin määrin. Liikkeet ovat mielestäsi heppoisia, joten tee perässä!

Kyllä ne nuorten urheilijatyttösten perseet ja nännit vielä leviää,pari vuotta ja joku rokkari puskemaa ja
        pari kakaraa ja Matin kanssa lööppeihin ja siitä se Kiirankin todellinen julkisuus alkaa.
        Ex- luistelijan takalisto, katso kuvat ennen Riku Rokkaria ja jälkeen kokaiinikokeilujen

• alkflöklöaslf
        lörps kirjoitti:

Kiira Korpi ei ole urheilija. Hän on ainoastaan taitoluistelua harrastava opiskelija. Tosin nyt hallitsevasti vaatimattomin tuloksin. Mainoksen makuun päässyt pikku kusipää kuvittelee olevansa miss suomi. Ainakin tällä palstalla

• tyttö ehtii
        alkflöklöaslf kirjoitti:

Kiira Korpi ei ole urheilija. Hän on ainoastaan taitoluistelua harrastava opiskelija. Tosin nyt hallitsevasti vaatimattomin tuloksin. Mainoksen makuun päässyt pikku kusipää kuvittelee olevansa miss suomi. Ainakin tällä palstalla

roikkua tällä palstalla puolustautumassa kaltaisiasi paskahousuja ja-päitä vastaan. Tunnen kun kihiset luuserina kateudesta näitä nuoria menestyjiä kohtaan.

• Kusiluistin
        tyttö ehtii kirjoitti:

roikkua tällä palstalla puolustautumassa kaltaisiasi paskahousuja ja-päitä vastaan. Tunnen kun kihiset luuserina kateudesta näitä nuoria menestyjiä kohtaan.

antaa pakit joillekki finninaamalle tai ekonooomipojuille.
        Ja aivan oikein, sellanen ole kuin riippakivenä ikänsä, näkeehän sen tästäkin ketjusta.

• Jussi-75-
        alkflöklöaslf kirjoitti:

Just. Suomen toiseksi paras ja Euroopan neljänneksi paras naistaitoluistelija ei siis ole urheilija. Ei sinulle ainakaan todellisuudentajua ole suotu. Taidat elää jossakin ihan omassa harhaisessa maailmassasi.

• läski kristiina
        Jussi-75- kirjoitti:

Just. Suomen toiseksi paras ja Euroopan neljänneksi paras naistaitoluistelija ei siis ole urheilija. Ei sinulle ainakaan todellisuudentajua ole suotu. Taidat elää jossakin ihan omassa harhaisessa maailmassasi.

Siihen paperimäärään verrattuna mitä neitokaista on suitsutettu mediassa ymmärtäisi että hän on maailman paras mutta kun ei niin ei. Kerta kerran jälkeen hän antaa näyttöjä epäurheilijamaisesta käytöksestä ja ruokkii antiurheilullisuutta mainoksen makuun päässeenä ihan tavallisena taitoluistelua harrastavana luuserina. Urheilu on urheilua. Mainosmedia on ihan eri osastossa.
        Kiira Korpi on käsittänyt täysin väärin mitä urheilu on.

• Pöh ja pah

Olipas säälittävän lapsellinen kirjoitus. Todella epäkypsän ihmisen tuotos.

• Voi voi

Voi, Kiira on syyllistynyt raikkauden, turmeltumattomuuden, iloisuuden, ahkeruuden ja taitavuuden syntiin! Sitä eivät vihaiset, kateelliset, itseään inhoavat, laiskat pelkurisuomalaiset kestä.

Ja niin tyhmiä ne ovat, etteivät edes tajua kertovansa reaktioillaan itsestään tosi noloja juttuja kaikelle kansalle. Ei, te ette pääse siitä millään. Ajatelkaa. Miten kauheaa. Se vain luistelee iloisena ettekä te voi sitä iloa estää. Joko alkoi pullo houkuttaa mitä? Kiemurtele kiemurtele.

Miettikää mikä kauhea kierre. Kateelliset panettelijat panettelevat, tekevät itsestään narrin, vihaavat itseään yhä enemmän, ovat yhä kateellisempia, ovat yhä enemmän solmussa...

Joten eiköhän se riitä että tiedetään Kiiran hoitavan omaa osuuttaan hyvin. Muilla nimittäin ei ole siihen osaa eikä arpaa, ja juuri se heitä kismittää.

• Pöh ja pah
        Voi voi kirjoitti:

Voi, Kiira on syyllistynyt raikkauden, turmeltumattomuuden, iloisuuden, ahkeruuden ja taitavuuden syntiin! Sitä eivät vihaiset, kateelliset, itseään inhoavat, laiskat pelkurisuomalaiset kestä.

Ja niin tyhmiä ne ovat, etteivät edes tajua kertovansa reaktioillaan itsestään tosi noloja juttuja kaikelle kansalle. Ei, te ette pääse siitä millään. Ajatelkaa. Miten kauheaa. Se vain luistelee iloisena ettekä te voi sitä iloa estää. Joko alkoi pullo houkuttaa mitä? Kiemurtele kiemurtele.

Miettikää mikä kauhea kierre. Kateelliset panettelijat panettelevat, tekevät itsestään narrin, vihaavat itseään yhä enemmän, ovat yhä kateellisempia, ovat yhä enemmän solmussa...

Joten eiköhän se riitä että tiedetään Kiiran hoitavan omaa osuuttaan hyvin. Muilla nimittäin ei ole siihen osaa eikä arpaa, ja juuri se heitä kismittää.

Miksi kopioit tuon tekstin toisesta ketjusta tänne ja vielä minun kirjoituksen perään, etkä alkuperäisen?

• kf
        Pöh ja pah kirjoitti:

Miksi kopioit tuon tekstin toisesta ketjusta tänne ja vielä minun kirjoituksen perään, etkä alkuperäisen?

lol ootko ite vähän lapsellinen ku laitat tänne tämmösiä keskusteluja? taitoluistelu on herkkä laji ja kyllä muaki harmittais tosi paljon tossa kiiran tilassa ja en olisi itte pystyny ees sanoo niille haastattelijoille mitään ETKÄ KYLLÄ VARMASTI SÄKÄÄN, sä et vissiin ymmärrä taitoluistelun päälle mitään. epäonnistumisia tulee jokaiselle mutta vetihän kiira PALJON PAREMMIN perjantaina lyhytohjelmassa kun se oma hyvänen laura! vaikka kyllä lauraakin kannustan niin ärsyttää vaan sen kauhee luonne. GOGO KIIRA

• Vöyvöy

Tökkäskö Kiira sun finniin? No ei hätää kuule pelleluuseri. Nyt on tarjolla peenispumppu kaikille pienimmillekin kikkeleille. Joku lottarikaale on jo mannekiini mutta syö sinä vielä makkarapotut että kasvat yli 150 cm:ksi. Homopoika eli hinttilooman.
      Sitten voit vinguttaa itteäs pitkin amisväylää saparo ylhäällä. Mitäs ku kuulin että setä oli kuivaksi jo imeny kesken päivän amiksesen parkilla taas välillä ku raikas buumboom ja tzäktzäk. Vouvaanu ny vähän sen kunniaksi ja vaadi aanusta lissää hinuri.

• Luistelun ystävä

Kiira Korpi on miellyttävä ja kaunis nuori nainen joka on myös taitava luistelija. Hän on tehnyt lujasti töitä ja kyllähän se epäonnistuminen harmittaa. Se on niin peinestä kiinni se onnistuminen, maailmanmestaritkin lentävät välillä pyllylleen. Tsemppiä Kiira. Ise en pysty kunnolla luistelemaan tavallista suoraan eteenpäin luistelua. Parjaajat koittakaapa itse.

• koiralla on hauskaa
        Luistelun ystävä kirjoitti:

Kiira Korpi on miellyttävä ja kaunis nuori nainen joka on myös taitava luistelija. Hän on tehnyt lujasti töitä ja kyllähän se epäonnistuminen harmittaa. Se on niin peinestä kiinni se onnistuminen, maailmanmestaritkin lentävät välillä pyllylleen. Tsemppiä Kiira. Ise en pysty kunnolla luistelemaan tavallista suoraan eteenpäin luistelua. Parjaajat koittakaapa itse.

Miellyttävä ja kaunis? ehkä kylläkin kilo pakkelia naamassa. Mutta ei kaunis luonnollisena. Sellaisena luonnollisena mitä Miss Suomelta vaaditaan? Miksi Korppi ei sitten ole miss suomi? ei edes Pirkanmaan alueellisten kauneuskilpailuitten voittaja? no kun hän on ihan tavallinen suomalainen nainen. Ei ainesta missiksi, ei eväitä mannekiiniksi. Kuvankäsittelyohjelmilla ja puuterilla saadaan porsaskin näyttämään siideriltä. Fakta on kuitenkin se että Korpin tulokset ovat laskeneet viimeisten vuosien aikana. Jäädään odottamaan suurella naurulla Korpin mokailua Vancouverissa. Varaan siihen päivään vaparin ja korin kaljaa koska sellaista komediaa saa harvoin nähdä televisiiniustia.

• bruahaha aasaad
        koiralla on hauskaa kirjoitti:

Miellyttävä ja kaunis? ehkä kylläkin kilo pakkelia naamassa. Mutta ei kaunis luonnollisena. Sellaisena luonnollisena mitä Miss Suomelta vaaditaan? Miksi Korppi ei sitten ole miss suomi? ei edes Pirkanmaan alueellisten kauneuskilpailuitten voittaja? no kun hän on ihan tavallinen suomalainen nainen. Ei ainesta missiksi, ei eväitä mannekiiniksi. Kuvankäsittelyohjelmilla ja puuterilla saadaan porsaskin näyttämään siideriltä. Fakta on kuitenkin se että Korpin tulokset ovat laskeneet viimeisten vuosien aikana. Jäädään odottamaan suurella naurulla Korpin mokailua Vancouverissa. Varaan siihen päivään vaparin ja korin kaljaa koska sellaista komediaa saa harvoin nähdä televisiiniustia.

snifhhh hehehe http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Kiira Korpi putosi apurahalistalta/1135243329947

• kivat tulot

• outoa?
        kivat tulot kirjoitti:

Nykyinen tuloraja on 100.000 euroa. Jos vuositulot ylittää tuon, niin apurahaa ei enää saa. Tuloraja on vielä niin asetettu, että verottomat tulot pitää olla yli 100.000 euroa vuodessa.

Miss Suometko olleet luonnollisia mielestäsi? Hahhah, heillä sitä pakkelia vasta naamassa onkin.

Uskomatonta, että jotkut näin ottavat Kiira Korven sydämenasiakseen. Täytyy oman elämän olla harvinaisen tylsää!

Oman elämääkin saa elää. Myös ilman pakkelia, jos sitä niin kovasti inhoaa.

• nainen...
        outoa? kirjoitti:

Miss Suometko olleet luonnollisia mielestäsi? Hahhah, heillä sitä pakkelia vasta naamassa onkin.

Uskomatonta, että jotkut näin ottavat Kiira Korven sydämenasiakseen. Täytyy oman elämän olla harvinaisen tylsää!

Oman elämääkin saa elää. Myös ilman pakkelia, jos sitä niin kovasti inhoaa.

Kiira on hyvä luistelija ja mitä väliä jos hän itkee? On ihan luonnollista itkeä epäonnistumisen jälkeen. Mielestäni Kiira on taitava, edustava ja herkkyys tekee hänestä inhimillisen. Taitaa aloittaja olla vain kateellinen. Itse naisena voin sanoa Kiiraa kauniiksi ja hän vaikuttaa myös sisäisesti kauniilta.

• Kateellinen Kiiralle

Vielä tänäänkin mä oon niin kateellinen. Aatelkaa, tänään, eilen ja huomenna. Joka päivä. Mun jalat on nyt juuttunu mun niskan taakse, mutta mä pystyn vielä kirjottamaan. Mä liikun sillä tavalla pyörimällä sivuttain. Sit kun mä oon ihan kokonaan solmussa mä en enää pysty liikkumaan ollenkaan. Mutta ainakin mä oon saanu olla kateellinen Kiiralle.

• ,on.

hyvä luistelija ja ihastuttava nuori nainen: Mitä sitten jos itki kisojen jälkeen kuin lapsi? Harmitti "pieni" epäonnistuminen tietenkin. Itkihän se Häkkisen Mikakin jossain puskan takana, kun formulakisat meni persiilleen. Ja pitäis olla sentään MIES. Olet kateellinen vanha kääkkä.

• vaan-

kateellinen ja rumakin vielä.

• jahas...

Kaikki jotka ovat sitä mieltä, että Kiira EI satu olemaan käsittämättömän kaunis, vaan täysin normaali nuori nainen, ovat kateellisia hänelle? Enpä usko. Itse en hänelle kateellinen mistään, mutta en iloitsekaan hänen menestyksestään. Aivan sama. Tulin vain jakamaan mielipiteeni muillekkin, ja kertomaan, että ei todellakaan ole iso asia, jos itkee. Paitsi jos vollottaa kuin lapsi (niinkuin Kiira teki)...
        Ja ei, en lähde itse luistelemaan ulos ja tekemään piruetteja, koska sattumoisin en osaa. Mutta koska Kiiraa juuri luistelutaidon takia ylistetään, soisi olettaa, että hän osaa luistellakkin, eikä kaatuilisi. Väite: "Mene itse tekemään perässä", osoittaa kirjoittajan omaa lapsellisuutta. Se on täysin absurdia. Sama kuin se, ettet voisi arvostella esim. muiden laulusuorituksia, jos et itse osaa laulaa..
        Jospa vaan kaikki mennään hankkimaan se elämä, ja annetaan Kiiran harjoitella jos hän haluaa.

• näin on
        jahas... kirjoitti:

Kaikki jotka ovat sitä mieltä, että Kiira EI satu olemaan käsittämättömän kaunis, vaan täysin normaali nuori nainen, ovat kateellisia hänelle? Enpä usko. Itse en hänelle kateellinen mistään, mutta en iloitsekaan hänen menestyksestään. Aivan sama. Tulin vain jakamaan mielipiteeni muillekkin, ja kertomaan, että ei todellakaan ole iso asia, jos itkee. Paitsi jos vollottaa kuin lapsi (niinkuin Kiira teki)...
        Ja ei, en lähde itse luistelemaan ulos ja tekemään piruetteja, koska sattumoisin en osaa. Mutta koska Kiiraa juuri luistelutaidon takia ylistetään, soisi olettaa, että hän osaa luistellakkin, eikä kaatuilisi. Väite: "Mene itse tekemään perässä", osoittaa kirjoittajan omaa lapsellisuutta. Se on täysin absurdia. Sama kuin se, ettet voisi arvostella esim. muiden laulusuorituksia, jos et itse osaa laulaa..
        Jospa vaan kaikki mennään hankkimaan se elämä, ja annetaan Kiiran harjoitella jos hän haluaa.

Hyvä Kiira. Kukaan ei puhu taviksesta .eikä hän aiheuta tälläistä viestien tulvaa .ei kiinnosta. Kiira kinnostaa. Kateus se on ansaittava,säälin saa ilmaiseksi.

• ymm.ärtämätön
        jahas... kirjoitti:

Mä ainakin arvostelen tässä just sitä että ihmisiä ylipäätänsä kiinnostaa tässä määrin. En ole nähnyt yhtään Kiiran suoritusta ja tiedän vain että hän on aika menestynyt ja ilmeisesti taitoluistelija. Tämä keskustelu on fanaattista, ikään kun maailmassa olisi tosiaan olemassa vain Kiira. En vaan ymmärrä.

• voikkaan
        jahas... kirjoitti:

arvostella muiden laulusuorituksia jos et ole musikaallinen ihminen. Ethän voi tietää missä kohtaa laulaja laulaa väärin, kun sinulta puuttuu "musiikkikorva".

• hienosti menee
        voikkaan kirjoitti:

arvostella muiden laulusuorituksia jos et ole musikaallinen ihminen. Ethän voi tietää missä kohtaa laulaja laulaa väärin, kun sinulta puuttuu "musiikkikorva".

Paitsi etten arvostellut voikkaa.

"Mä ainakin arvostelen tässä just sitä että ihmisiä ylipäätänsä kiinnostaa tässä määrin."

Arvostelen siis fanaattisuutta Kiiraa kohtaan ja sitä, miten tämä fanaattisuus ilmenee. Mikäli on olemassa fanaattisuuskorva, joka voi puuttua, minulta on jäänyt ykologiassa jokin juttu väliin. Jatka hienoa lukuharrastustasi.

• jepsss2
        voikkaan kirjoitti:

musikaalisuus ja hyvä lauluääni eivät kulje käsi kädessä. Musikaalinen voi olla ilman hyvää lauluääntäkin ja päinvastoin.

• ja--
        jepsss2 kirjoitti:

musikaalisuus ja hyvä lauluääni eivät kulje käsi kädessä. Musikaalinen voi olla ilman hyvää lauluääntäkin ja päinvastoin.

hyvä lauluääni kulkevat taatusti käsi kädessä. Mutta ainahan voi laulaa nuotin vierestä siellähän on enemmän tilaa. Samoin tanssiminen vaatii musikaallisuutta (sävelkorvaa) , tuolla näkee parketilla niitä puupökkelöitä joilta on sävelkorva jäätynyt, ei siitä tanssimisesta mitään tule.

• Kiiraako päästä
        ja-- kirjoitti:

hyvä lauluääni kulkevat taatusti käsi kädessä. Mutta ainahan voi laulaa nuotin vierestä siellähän on enemmän tilaa. Samoin tanssiminen vaatii musikaallisuutta (sävelkorvaa) , tuolla näkee parketilla niitä puupökkelöitä joilta on sävelkorva jäätynyt, ei siitä tanssimisesta mitään tule.

Kiva tää Kiira Korpi -ketju.

• HelenaAn

panettelua... Näköjään joku haluaa sanoa taas ihan periaatteesta ja omaa pahuuttaan ilkeämielisen kommentin. Mitä joku voi tuntea voittavansa kun onnistuu pahoittamaan ehkä jonkun mielen?! Tässä näkee miten säälittäviäihmisiä jotkut osaavat olla... Purkavat omaa pahaa oloaan ilkeytenä, niin saavat itse hyvän mielen itselleen. Minusta (ja onneksi useimpien suomalaisten mielestä) Kiira Korpi on yksi kauneimmista ja sitäkautta mieleenpainuvimmista urheilijoista. Ja siksi ehkä myös niin käytetty mainosmimmi julkisuudessa ja mainoksissa. Kyllä minäkin katson hänen kuvaansa pitkään. Vaikka nainen olenkin. Ja tunnen vilpitöntä iloa ja myötämielisyyttä häntä kohtaan.

• näinollen

"Purkavat omaa pahaa oloaan ilkeytenä, niin saavat itse hyvän mielen itselleen. Minusta (ja onneksi useimpien suomalaisten mielestä) Kiira Korpi on yksi kauneimmista ja sitäkautta mieleenpainuvimmista urheilijoista."

noh, tuskin tunnet suurinta osaa suomalaisista (meitä kun on täällä aika paljon) joten tuo, että kiira olisi suurimman osan mielestä yksi kauneimmista, on ihan päästäsi temmattu. Ja toisekseen on aika sääli, jos urheilija muistetaan enemmän kauneudestaan kuin taidoistaan..

• beauty vs talent

Kiira on taitoluistelijana ihan ok, ei vielä maailman huipputasolla, eikä varmaan tule koskaan olemaankaan. Esim. USA:lla, Kiinalla ja Japanilla on paljon enemmän luistelijoita paljon suuremmalla potentiaalilla ja resursseilla ja heidän kehittämisekseen tehdään todella paljon työtä jo heidän ollessaan hyvin nuoria.

Mutta hänen Kiiran kauneuden ylistystä mediassa ja muualla en ymmärrä. Hän on ihan tavallisen näköinen, ehkä jopa hiukan kovan ja koppavan näköinen (en tarkoita, että hänen luonteensa olisi tällainen), ei todellakaan mikään huippukaunotar. Ei edes mitenkään suloisesti kaunis, toisin kuin väitetään.
      Se, että pääsee johonkin Valion tms. mainokseen Suomen kokoisessa maassa, ei ole mikään saavutus tai niin iso asia, että sitä pitäisi juhlia.
      En ymmärrä Korven ylihehkutusta mediassa ja keskustelupalstoilla. Se, että miehet pitävät hänen ulkonäöstään ei kerro todellisesta kauneudesta mitään.

• 10-5

Käytännössä Korpi ei tule olemaan koskaan maailman huippua. Kun katsoo nyt pistemääriä ja vertaa siihen miten oikeat maailman huiput kehittyvät kuukausi kuukaudelta niin Korpi ei tule pokkaamaan edes euroopanmestaruutta. Ikä tulee meidän mainoksella pilatulle tavikselle vastaan.

• 9+3

sitä sielunkauneutta sitten löytyykin. BUAAAAAhaaaaaaaa...
        Mene hoitoon ton pakkomieltees kanssa! Tai yritä edes vähän ryhdistätyä ton kateellisen itsesäälisi kanssa. Kiira on ihana, ja voit kirjoittaa siitä mitä potaskaa tahansa. Siltikin Kiira vaan on edelleen ihana!

• -jokuvaan-
        9+3 kirjoitti:

sitä sielunkauneutta sitten löytyykin. BUAAAAAhaaaaaaaa...
        Mene hoitoon ton pakkomieltees kanssa! Tai yritä edes vähän ryhdistätyä ton kateellisen itsesäälisi kanssa. Kiira on ihana, ja voit kirjoittaa siitä mitä potaskaa tahansa. Siltikin Kiira vaan on edelleen ihana!

Itkeehän miehetkin esim: jääkiekossa hävittyään.
        Monet kerrat suomipojilla itkupäässy kun ei kultaa ole finaalissa tullut.
        On itku päässy monen muunki maan pelaajilla hävittyään joitakin suuria pelejä.
        Odotukset on niin pirun korkeella ja paljo tehty työtä just jotakin saavuttaakseen ja se sitten viimemetreillä unelma kariutuu, no herkistäähän se.
        Oli mies tai nainen.
        Kiira Korpi on todella nätti ja fiksu nainen.
        Joitakin taitaa vaan vituttaa kun ei itellä oo ihan yhtä hyvin pullat uunissa, tai oma emäntä ei oo lähellekkään tota luokkaa ulkoisesti, johonka tarvitaan kyllä todella paljon ja harva on noin kaunis.

Tossa vielä linkki yhdelle niistä miljoonasta sivusta missä on kauniin kiiran kuva....
        Alkaapahan joitaki vituttaa vielä vähä enemmän.

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.urheiluviikko.net/wp-content/uploads/2009/01/kiira.bmp&imgrefurl=http://www.urh...

• Pidän kovasti

Itse sitten mennä ja pistää paremmaksi kun olet kerran niin hyvä.

• dafdfasdfasdhhj

lapsellinen pikkulikka

• 15+10
        dafdfasdfasdhhj kirjoitti:

lapsellinen pikkulikka

..edustava ulkonäkö syynä sille, että hänelle saa irvailla 4.:stä sijasta? Vai onko hän tullut valituksi edustamaan Suomea kyseenlaisin perustein?

• asagsdahtwyhthws
        15+10 kirjoitti:

..edustava ulkonäkö syynä sille, että hänelle saa irvailla 4.:stä sijasta? Vai onko hän tullut valituksi edustamaan Suomea kyseenlaisin perustein?

Ai vielä kysyt onko tullut valituksia kyseenalaisin perustein? No varmasti on. Esim. viimeksi hävisi suomenmestaruuden ja kuitenkin valittiiin kisoihin joissa mokasi ja jäi mitalien ulkopuolelle neljänneksi. Miksi kisassa kolmas luistelija "tekeytyi" sairaaksi ja keskeytti? siksi että Korppi pääsisi hölmöilemään lisää vancouveriin. Hölmöilyjä siis luvassa kuun lopussa kanavat auki.

• minunki mielestä

Aivan niin tavallisen näköinen tyttö kuin olla ja voi. Ei todellakaan mikää mega kaunotar. Luistelijoitakin on parempia silti aina kiiraa vaan hehkutetaan joka paikassa.En kyllä kans tajua.

• week-end

Ei yliarvostettu vaan ylimainostettu. Sitä on tämä täysin tavallinen tamperelaistyttönen. Valion osakkeet ovat romahtaneet jostain muusta syystä kuin lamasta kun karu totuus mannekiinista on tullut esille. Miettikääpä sitä. Ei maitoa myydä pilvilinnoilla.

• ihminen,-

on sitten sinun mielestä mega kaunotar, anna esimerkki???

• lödköasdklksdgsdg
        ihminen,- kirjoitti:

on sitten sinun mielestä mega kaunotar, anna esimerkki???

Miss Suomi on kaunis. Siksi hän on missi eikä paperia.

• Miss,,
        lödköasdklksdgsdg kirjoitti:

Miss Suomi on kaunis. Siksi hän on missi eikä paperia.

Suomi on kaunis, niin huhuh, mihin tämä maailma onkaan menossa?

• Kiiran

ketju ei ole mitään muuta, kuin kateellisten ämmien jorinoita.

• asdfsfasddf

Kuka on kateellinen tamperelaiselle pikkutytölle joka kuvittelee päiväunissaan olevansa lajinsa maailman paras, maailman kaunein ja maailman älykkäin. Näkee näitä päiväunia koulun penkillä, sitten herää unistaan ja lähtee luisteluharkkoihin muiden tasoistensa piirikunnallisten luistelutyttöjen kanssa. Nukke ja barbileikit kuuluvat alle kymmenvuotiaille, ei parikymppiselle. Onko henkinen kehitys jäänyt depiiliksi? jollain?

• Nauha juuttui taas?
        asdfsfasddf kirjoitti:

Kuka on kateellinen tamperelaiselle pikkutytölle joka kuvittelee päiväunissaan olevansa lajinsa maailman paras, maailman kaunein ja maailman älykkäin. Näkee näitä päiväunia koulun penkillä, sitten herää unistaan ja lähtee luisteluharkkoihin muiden tasoistensa piirikunnallisten luistelutyttöjen kanssa. Nukke ja barbileikit kuuluvat alle kymmenvuotiaille, ei parikymppiselle. Onko henkinen kehitys jäänyt depiiliksi? jollain?

"Depiili"?
        asdfsfasddf?

• mitä tiedän!
        asdfsfasddf kirjoitti:

Varmaaaaaan harmitaa että Kiira on niin hyvä! Revi siitä! Voi,voi kun en voi auttaa sua:/ Mutta googlaa.., sieltä voit löytää avun ahdistukseesi=). ..... en sano mitä tekis mieli....!!!!!!!

• 1324312424
        mitä tiedän! kirjoitti:

Varmaaaaaan harmitaa että Kiira on niin hyvä! Revi siitä! Voi,voi kun en voi auttaa sua:/ Mutta googlaa.., sieltä voit löytää avun ahdistukseesi=). ..... en sano mitä tekis mieli....!!!!!!!

Missä Kiira Korpi on hyvä? taitoluistelijana luuseri ja itkupilli, isän lellikki. Ei missi eikä mannekiini. Tavis paperilla tehty pissis. Sanoas muuta

• volmar

ton vollottamisen on isältään perinyt. muistan hyvin v.1986 kun suomen jääkiekkomiehet sössivät kahden maalin johtoaseman ruotsalaisille MM. kisoissa 2 minuuttia ennen loppua ja menettivät näin tulossa olleen varman ekan MM. mitalin. päävalmentajana silloin toiminut rauno "KIIRAN ISÄ" korpi pilliti tv.haastattelussa ottelun jälkeen kuin pikku lapset.

• faktoja

Eka varma MM mitali olis tullut 1974, jolloin pronssi oli jo taskussa ja hopea tarjottimella, mutta Wentzelin käry vei mitalin. Arvokisoissa eka mitali tuli Calgaryn olymppialaisista.

• hoosottaja
        faktoja kirjoitti:

Eka varma MM mitali olis tullut 1974, jolloin pronssi oli jo taskussa ja hopea tarjottimella, mutta Wentzelin käry vei mitalin. Arvokisoissa eka mitali tuli Calgaryn olymppialaisista.

laura lepistö on parempi ja nätimpi luistelija mutta luonteeltaan vaatimaton. odota lauralta menestystä tulevissa kisoissa. onnea kaikille suomen tytöille sinne kanadaan.

• dsafddffd
        hoosottaja kirjoitti:

laura lepistö on parempi ja nätimpi luistelija mutta luonteeltaan vaatimaton. odota lauralta menestystä tulevissa kisoissa. onnea kaikille suomen tytöille sinne kanadaan.

Ensi viikolla on vuoden hauskin viikko. Nauran itseni katketakseni kun Körppi häviää. Munaa ja häviää taas.

• Perse jäänpinnassa

Paperitähden todellisuus
      http://www.kiira-korpi.blogspot.com/

Kiira Korpi

Tamperelaistytön fantasia...

Kiira Linda Katriina Korpi on taitoluistelua harrastava Tamperelainen opiskelijatar joka on hölmöillyt viimeisiä vuosia taitoluistelukisoissa siihen malliin että Wikitiedon tarkastajat tarkastavat nyt yleisön pyynnöstä neidon taustat.

Kiira Korpea on mainostettu maailman kauneimmaksi vaikka hän ei pärjäisi edes Pirkanmaan tyttöjen kauneuskilpailuissa, maailman parhaimmaksi urheilijaksi vaikka hänen tuloksensa happamat suomenmestaruudet ja muutama ulkomaankisojen mitali ovat kaukana urheilun kirkkaimmasta tähdestä.

Median vääristävä voima yrittää syöttää yleisölle vielä pajunköyttä neidosta tähtenä vaikka neito ei tule menestymään taitoluistelijana. Taitoluistelu on motoriikkaa vaativa laji ja Kiira Korven ongelmat ovat syvällisiä.

Onhan hän itsekin todennut psyykkiset keskittymishäiriönsä. Sellaiset ovat vakavia asioita taitoluistelussa ja sellaisiin auttaisi ainoastaan vuosikymmenien terapia.

Silloin Kiira Korpi on taitoluisteluun liian vanha.

Ainoa missä Kiira Korpi saattaisi menestyä olisi komiikan tulkinta Tampereen improvisaatioteatterissa sillä pyllähdykset jäähän ovat neidolla olleet viimeisten vuosien aikana sitä luokkaa että kotikatsomo ei ole voinut säästää hymistelyitä.
      2
      writted aapee

• Mika Lattu

Kiitti AP

• HeikkiSakari

Ihan sairasta tuo katkeruus...
      Siihen voisi kokeilla tuota terapiaa.

• jääasiantuntijatar

Ihan totta puhut katkeruudesta. Kiira on niin uskomattoman katkera paremmalleen Lauralle että tulee mieleen ihan seitsenvuotiaat tytöt tukkanuottasilla toistensa kanssa riitelemässä kenellä on kaunein barbi.

• tututrew

ei Kiirassa mitään vikaa ole. Mutta Laura Lepistö vaan on paras suomalainen naisluistelija, silti häntä ei näe mainoksissa. Miksi? Urheilussa kauneudesta /herkkyydestä on vain haittaa. Pitäsi olla lihaksikas ja taitava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe