kauneutesi on
tilanteeseen sopimaton
pukeutunut taifuuniksi
Neiti Ajan sisar
jokainen tilanne ikuinen
pyörähdys parempaan
selität uusia kirjaimia
silität syntyviä sanoja
suudelmissa sahramia
Uusi
18
385
Vastaukset
Hieno kuvaus jos ei kauneus täsmää kantajan
muun olemuksen kanssa yhteen että miten voi
saada vääränlaisen kuvan ulkoisen kuin sisäisen
minuuden väliltä - kuin fiktio että fakta...
toisiinsa sekoittuneena.
Mutta hyvin voi tekstisi olla tarkoitettu ihan toisinkin
päin mutta tämä tuli runostasi mieleeni kun teet niin
upeita tekstiluomuksia täällä - ja se on Hyvä !
Että Talvimaisemia Sinulle toivotan !- Miekko
Sekoitusta juuri haluankin. Hetken jopa toivoin että tässä runossa saisin kaikkea sekaisin, niin ettei tyylillisestäkään yhtenäisyydestä voisi puhua. Haluan rikkoa tekstissä enemmän kuin rakentaa.. ja sitä kautta sanoa enemmän.. uusien kirjaimien ja syntyvien sanojen kautta.. tai sitten pitää luopua kirjaimista ja sanoista.. en tiedä mutta jotakin on tehtävä.. se asia pyörii mielessä, kirjoitan siitä runoja mutten kykene sanomaan paljoakaan.. ennen kuin löydän sen uuden kielen, uuden tavan ilmaista.
Kauneus, se on katsojan tai lukijan silmässä. Kauneudesta on paljon kirjoitettu runoja, niitä kestoaiheita. Kiehtoi kirjoittaa rakkausruno joka alkaisi loukkauksella.. ettei kauneus sovi tilanteeseen.. ei se ole loukkaus, se on romanttisesti sanottu, ainakin minun mielestäni.. minä pidän sitä kauniina alkuna.. sillä rakkaus on juurikin suuri loukkaus, suuri kompastuskivi..
ainakin haluan eroon sellaisesta liian kauniista harmoniasta tai siloitellusta... koska en tunne niin.. pohjimmiltaan kyllä hurmaantumiseni on kukka hampaissa juoksentelua kedolla, muta siihen liittyy enemmän.. enkä olisi kovin uskottava sellaisen romanttisen lässytyksen kirjoittajana.. uskottavuuspulma ennen kaikkea.. kauneimmat runot on jo kirjoitettu, rimat on alitettu alimmalta mahdolliselta tasolta.. kiinnostaa rikkoa kaunista tekstiä, saada jotain säröä.. se tuntuu todellisemmalta.. yhdistää alavaa ja ylevää...
kiitos kommentista, frendi:) Miekko kirjoitti:
Sekoitusta juuri haluankin. Hetken jopa toivoin että tässä runossa saisin kaikkea sekaisin, niin ettei tyylillisestäkään yhtenäisyydestä voisi puhua. Haluan rikkoa tekstissä enemmän kuin rakentaa.. ja sitä kautta sanoa enemmän.. uusien kirjaimien ja syntyvien sanojen kautta.. tai sitten pitää luopua kirjaimista ja sanoista.. en tiedä mutta jotakin on tehtävä.. se asia pyörii mielessä, kirjoitan siitä runoja mutten kykene sanomaan paljoakaan.. ennen kuin löydän sen uuden kielen, uuden tavan ilmaista.
Kauneus, se on katsojan tai lukijan silmässä. Kauneudesta on paljon kirjoitettu runoja, niitä kestoaiheita. Kiehtoi kirjoittaa rakkausruno joka alkaisi loukkauksella.. ettei kauneus sovi tilanteeseen.. ei se ole loukkaus, se on romanttisesti sanottu, ainakin minun mielestäni.. minä pidän sitä kauniina alkuna.. sillä rakkaus on juurikin suuri loukkaus, suuri kompastuskivi..
ainakin haluan eroon sellaisesta liian kauniista harmoniasta tai siloitellusta... koska en tunne niin.. pohjimmiltaan kyllä hurmaantumiseni on kukka hampaissa juoksentelua kedolla, muta siihen liittyy enemmän.. enkä olisi kovin uskottava sellaisen romanttisen lässytyksen kirjoittajana.. uskottavuuspulma ennen kaikkea.. kauneimmat runot on jo kirjoitettu, rimat on alitettu alimmalta mahdolliselta tasolta.. kiinnostaa rikkoa kaunista tekstiä, saada jotain säröä.. se tuntuu todellisemmalta.. yhdistää alavaa ja ylevää...
kiitos kommentista, frendi:)Kuules kamu - olen pitkästä kommentistasi samaa mieltä
hyvinkin pitkälle ja kun itse kirjoitan niin yritän tarkoituksella
pitää huolta myös siitä tummemmasta rakkauden puolesta,sillä
rakkaus ei ole aina niin auvoista auringonpaistetta mutta niinhän
siinä käy että voidaan tulkita ties miksikin mutta niinhän tämä
elämäkin on yhtä tulkintaa jopa ristiriitaisuuksia - että miksipä
niistä ei saisi kirjoittaa ilman totuudentorvea.
Jos runosi olisivat yhtä pitkiä kuin kommenttisi,niin voi meitä
lukijoita voisit pistää aivosolumme vinksinvonksinjaheikunkeikun
ja pötköön laitoin tuon hirvityksen pikkukakkosen tyyliin.
Ei muuta kuin pökköä pesään että taretaan näpytellä !- Miekko
dolan kirjoitti:
Kuules kamu - olen pitkästä kommentistasi samaa mieltä
hyvinkin pitkälle ja kun itse kirjoitan niin yritän tarkoituksella
pitää huolta myös siitä tummemmasta rakkauden puolesta,sillä
rakkaus ei ole aina niin auvoista auringonpaistetta mutta niinhän
siinä käy että voidaan tulkita ties miksikin mutta niinhän tämä
elämäkin on yhtä tulkintaa jopa ristiriitaisuuksia - että miksipä
niistä ei saisi kirjoittaa ilman totuudentorvea.
Jos runosi olisivat yhtä pitkiä kuin kommenttisi,niin voi meitä
lukijoita voisit pistää aivosolumme vinksinvonksinjaheikunkeikun
ja pötköön laitoin tuon hirvityksen pikkukakkosen tyyliin.
Ei muuta kuin pökköä pesään että taretaan näpytellä !Vielä tuohon ajatukseesi ulkoisesta ja sisäisestä jatkaen.. jos tyyppi on muuten kunnossa ja mielenkiintoinen niin se ulkoinen kauneus on usein vain turha lisäke, rikka rokassa.. Tumma rakkaus.. kun meikäläinen rakastaa niin se on totista toimintaa, ei tyhjännauramista.. huuliakaan ei käsitellä lepsusti vaan ne liitetään yhteen jämäkästi. Että siinä on ja pysyy.
Ristiriitaa on ja tulee aina olemaan. Ei siitä nyt oikein voi olla välittämättäkään. Jonkinlainen tulkinta kai minulla on, kuten sinullakin ja tavallaan itse kullakin joka on joskus pysähtynyt näitä asioita miettimään.
Mukavaa että laitoit viittauksen Pikku Kakkoseen. Eräät asiat säilyvät, vaikka eivät vanhetessaan paranisikaan. Muistan lapsuudestani kun Pikku Kakkosen setä opetti: Tiedättekö lapset mitä on solidaarisuus? Sellaista ei nykyään enää kuule, kaikki on laimentunut.. hermoheikot vanhemmat eivät salli minkäänlaista viittausta mihinkään todelliseen suojellessaan porvarislapsiaan tältä maailmalta.
Minua ei pakkanen haittaa. Antaa tulla lunta ja viimaa. Kylmät talvet ja kuumat kesät ovat juurikin minun mieleeni. Ei mitään latteita välimuotoja.
Hyvää jatkoa talveesi:)
sahraminen suudelma - wau mikä ilmaisu !
Jos pukeutuu taifuuniksi, ei voi viipyä kauaa.
Nti Ajan sisar vaanii ja ajaa eteenpäin - mokomakin.
Vain pyörähdys ja hän on poissa jättäen mausteisen
suudelman.
Yeah, jälleen jotain extraa :O- Miekko
Näin jossakin jonkin reseptin jossa käytettiin sahramia.. vaikutti todella hienostuneelta ja kokeilun arvoiselta. Mutta tietenkin hukkasin sen jonnekin. Toisaalta, olen kuullut että hirmuisen kallista on tuo mauste. siitä mielikuva suudelmaan.. yhdistettynä tuohon arvokkuuteen ja hienostuneisuuteen. En haluaisi kirjoittaa suudelmista. Mutta suudelmat vainoavat minua! Ne eivät anna rauhaa!
Hmm.. Neiti Ajan sisar.. tämä on tuollainen mielikuva taas, ei niinkään lunnehdinta henkilöstä kuin mielentilasta. En tunne naisten kieltä.. olisiko naisesta ensinkään miellyttävää tulla verratuksi Neiti Ajan sisareen.. minusta tuo on jotenkin hauska ilmaus, mutta olen kantapäänkin kautta oppinut että tietyistä asioista ei vitsailla. Nainen on niin arvaamaton, vaikka ei haluaisi ärsyttää niin ei koskaan tiedä mikä tuuli tänään puhaltaa.
Yeah! Aletaan päästä asiaan. Järki on turha lisäpaino tällä paatilla. Suuntana etäisempi ulappa, purjeissa puhdas tunne karaistuneen rakkauden.
- mahdotonyhtalo
Pidin kuten yleensäkin. Runosi ovat pelkistyneitä. Se tietysti vetoaa, mutta myös se tunnelma, joka heijastuu runoistasi. Siinä on elämisen iloa tai ainakin onnistut luomaan sellaisen tunnelman.
- Miekko
Joo, hyvä karsia turhaa. Pidän minimalismista taiteessa. Hmm.. jotenkin en pidä siitä jos kaikki selitetään juurta jaksain, aivan kuin kertojalla olisi jokin valmis malli.
Olen vähään tyytyväinen. Suurimmat ilot löydän usein niistä pienimmistä asioista. Vaikea vetää suuta mutruun, kun kuulen kevään kohinan jo. Ei elämä nyt ehkä ihan kohdilleen aina mene, mutta se kuuluu vaan asiaan.. Pitää edelleen karsia pelkoja, sanoa asioita joihin ei tule toista tilaisuutta. Aika on rajallinen. - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Joo, hyvä karsia turhaa. Pidän minimalismista taiteessa. Hmm.. jotenkin en pidä siitä jos kaikki selitetään juurta jaksain, aivan kuin kertojalla olisi jokin valmis malli.
Olen vähään tyytyväinen. Suurimmat ilot löydän usein niistä pienimmistä asioista. Vaikea vetää suuta mutruun, kun kuulen kevään kohinan jo. Ei elämä nyt ehkä ihan kohdilleen aina mene, mutta se kuuluu vaan asiaan.. Pitää edelleen karsia pelkoja, sanoa asioita joihin ei tule toista tilaisuutta. Aika on rajallinen.Yksi kauneimmista lasitöistä. Onneksi kaikkea ei tarvitse omistaa, vaan voi pelkästään ihailla. Muuten elämä kävisi liian kalliiksi..
http://www.designlasi.com/fi/content/kajakki-3867-sarpaneva-timo - Miekko
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Yksi kauneimmista lasitöistä. Onneksi kaikkea ei tarvitse omistaa, vaan voi pelkästään ihailla. Muuten elämä kävisi liian kalliiksi..
http://www.designlasi.com/fi/content/kajakki-3867-sarpaneva-timoTuo työ suorastaan huutaa minimalistista sisustusta. Ikkunalaudalle kaktus ja tuo. Eteen pieni puinen pöytä. No jaa, en omaa taiteellista silmää.. ymmärrän kauniin asettelun jos sen joku muu esilletuo.
- mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Tuo työ suorastaan huutaa minimalistista sisustusta. Ikkunalaudalle kaktus ja tuo. Eteen pieni puinen pöytä. No jaa, en omaa taiteellista silmää.. ymmärrän kauniin asettelun jos sen joku muu esilletuo.
Liian arvokas ikkunalaudalle. Maailmalla pienempää kokoa on myyty 20 000 eurolla ja suurempaa 30 000 eurolla, jos oikein muistan. Lasivitriinissä kohdevalaisimien kanssa näyttäisi hyvältä.
Tuosta kaktuksesta sen verran.. Kelpuuttaisin sellaisen ihmisenpituisen kaktuksen kotiini. Sopisi hyvin väriläiskäksi vaaleaan, ilmavaan huoneeseen. Hmmm.. voisin kirjoittaa, vaikka pitkälti kodin sisustamisesta. - Miekko
Liian arvokas ikkunalaudalle. Maailmalla pienempää kokoa on myyty 20 000 eurolla ja suurempaa 30 000 eurolla, jos oikein muistan. Lasivitriinissä kohdevalaisimien kanssa näyttäisi hyvältä.
Tuosta kaktuksesta sen verran.. Kelpuuttaisin sellaisen ihmisenpituisen kaktuksen kotiini. Sopisi hyvin väriläiskäksi vaaleaan, ilmavaan huoneeseen. Hmmm.. voisin kirjoittaa, vaikka pitkälti kodin sisustamisesta.Mielestäni ikkunalauta on turhan aliarvostettu huoneen tila. Se on arvokas paikka.. siihen voi nojailla ja katsella ulos ikkunasta haaveillen. Kyllä minä ainakin säilytän arvokkaimpia aarteitani ikkunalla. Tälläkin hetkellä... hmm.. portviiniä ja madeiraa.. säilyvät sopivan viileinä.
Lasivitriinissä kohdevalaisimien loisteessa voisin säilyttää omaa kuvaani.
Sellainen teksas-kaktus olisi tosi uljas näky. Tekisi vieraisiin taatusti säväyksen. Kodin sisustamisesta en paljoa ymmärrä.. mutta pidän selkeydestä ja harvasta asettelusta. - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Mielestäni ikkunalauta on turhan aliarvostettu huoneen tila. Se on arvokas paikka.. siihen voi nojailla ja katsella ulos ikkunasta haaveillen. Kyllä minä ainakin säilytän arvokkaimpia aarteitani ikkunalla. Tälläkin hetkellä... hmm.. portviiniä ja madeiraa.. säilyvät sopivan viileinä.
Lasivitriinissä kohdevalaisimien loisteessa voisin säilyttää omaa kuvaani.
Sellainen teksas-kaktus olisi tosi uljas näky. Tekisi vieraisiin taatusti säväyksen. Kodin sisustamisesta en paljoa ymmärrä.. mutta pidän selkeydestä ja harvasta asettelusta.En ole ehtinyt kokeilemaan seuraavaa ohjetta, mutta tässä se olisi :)
Suklaakakku portviinin seuraksi (4-6 hengelle)
200 g tummaa suklaata
150 g voita
2 dl sokeria
ripaus suolaa
4 luomukananmunaa
¾ dl vehnäjauhoja
1. Sulata suklaa ja voi mikroaaltouunissa. Lisää seokseen sokeri ja suola. Sekoita hyvin.
2. Lisää kananmunat taikinaan yksitellen voimakkaasti vatkaten.
3. Lisää jauhot joukkoon, mutta älä vaivaa taikinaa.
4. Kaada taikina voideltuun vuokaan ja paista kakku 200-asteisessa uunissa noin 25 minuuttia. Anna jäähtyä ennen tarjoilua.
Hmm.. ikkunalauta on hyvä paikka esineille, mutta ei ehkä paras mahdollinen lasiesineelle, joita on valmistettu määrätty erä. Esineelle, joka ei ole ainoastaan kaunis, vaan myös sijoitus. Mutta kuten jo aluksi mainitsin, onneksi kaikkea ei tarvitse omistaa. - Miekko
En ole ehtinyt kokeilemaan seuraavaa ohjetta, mutta tässä se olisi :)
Suklaakakku portviinin seuraksi (4-6 hengelle)
200 g tummaa suklaata
150 g voita
2 dl sokeria
ripaus suolaa
4 luomukananmunaa
¾ dl vehnäjauhoja
1. Sulata suklaa ja voi mikroaaltouunissa. Lisää seokseen sokeri ja suola. Sekoita hyvin.
2. Lisää kananmunat taikinaan yksitellen voimakkaasti vatkaten.
3. Lisää jauhot joukkoon, mutta älä vaivaa taikinaa.
4. Kaada taikina voideltuun vuokaan ja paista kakku 200-asteisessa uunissa noin 25 minuuttia. Anna jäähtyä ennen tarjoilua.
Hmm.. ikkunalauta on hyvä paikka esineille, mutta ei ehkä paras mahdollinen lasiesineelle, joita on valmistettu määrätty erä. Esineelle, joka ei ole ainoastaan kaunis, vaan myös sijoitus. Mutta kuten jo aluksi mainitsin, onneksi kaikkea ei tarvitse omistaa.Tumma suklaa (vähintään 70-prosenttinen) sopii kyllä erinomaisesti portviinille. Vehnäjauhoja en voi laittaa, kun olen tällaisella vähähiilihydraattisella portviiniruokavaliolla. Voisiko sen korvata jollain.. kenties voikin.. karppaajatuttavani tarjosi joskus sellaista mutakakkua.. ei tainnut lain jauhoja olla, tai sitten pienoinen ripaus.
Onneksi ei tarvitse kaikkea omistaa. Monasti olen ajatellut että jos olisin rikas, olisin varmasti sietämätön keikari ja dandy. Sitä olisi vaikea itsenikin kestää. Opettelen huoletonta elämänasennetta, niin ettei mikään hetkauta.. sisutuksessakin hyvä olla helposti puhdistettavia materiaaleja tai niin huokeita ettei tärveltyminen tunnu miltään. Pudotin aika tujauksen kahvia Saarikoskelle ja toiselle vähän kalliimmalle opukselle. Ei tullut itku vaan pakotin itseni ajattelemaan että on sitä elämässä suurempiakin katastrofeja.
Sisustusideaaliini olen saanut vaikutteita siitä, kun kerran kävin Kulosaaressa sellaisessa isossa lukaalissa. Siellä ei yllätyksekseni ollutkaan mitään prameaa vaan aika huokella hankitut tavalliset kalusteet.. telkkarikin oli sellainen postimerkin kokoinen, joka sopisi paremmin kesämökille. Ainoa ylellisyys oli Aaltomaljakko, mutta sellainen taitaa kyllä löytyä peruskodistakin. Jotenkin huokui se fiilis, että elämänarvoista tärkeimpiä ei ole meillä pröystäily, vaan meillä on jotain arvokkaampaa. - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Tumma suklaa (vähintään 70-prosenttinen) sopii kyllä erinomaisesti portviinille. Vehnäjauhoja en voi laittaa, kun olen tällaisella vähähiilihydraattisella portviiniruokavaliolla. Voisiko sen korvata jollain.. kenties voikin.. karppaajatuttavani tarjosi joskus sellaista mutakakkua.. ei tainnut lain jauhoja olla, tai sitten pienoinen ripaus.
Onneksi ei tarvitse kaikkea omistaa. Monasti olen ajatellut että jos olisin rikas, olisin varmasti sietämätön keikari ja dandy. Sitä olisi vaikea itsenikin kestää. Opettelen huoletonta elämänasennetta, niin ettei mikään hetkauta.. sisutuksessakin hyvä olla helposti puhdistettavia materiaaleja tai niin huokeita ettei tärveltyminen tunnu miltään. Pudotin aika tujauksen kahvia Saarikoskelle ja toiselle vähän kalliimmalle opukselle. Ei tullut itku vaan pakotin itseni ajattelemaan että on sitä elämässä suurempiakin katastrofeja.
Sisustusideaaliini olen saanut vaikutteita siitä, kun kerran kävin Kulosaaressa sellaisessa isossa lukaalissa. Siellä ei yllätyksekseni ollutkaan mitään prameaa vaan aika huokella hankitut tavalliset kalusteet.. telkkarikin oli sellainen postimerkin kokoinen, joka sopisi paremmin kesämökille. Ainoa ylellisyys oli Aaltomaljakko, mutta sellainen taitaa kyllä löytyä peruskodistakin. Jotenkin huokui se fiilis, että elämänarvoista tärkeimpiä ei ole meillä pröystäily, vaan meillä on jotain arvokkaampaa.Onko tattarijauhot kiellettyjen listalla? Niissäkin on kyllä hiilareita.
Mitä vähemmän on tavaraa, sitä helpommalla pääsee. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ympäristö ei voisi olla kaunis. En yleensäkään pidä esineistä, jotka ovat vain koriste-esineitä. Hyvin muotoillut käyttöesineet toimivat myös koristeina.
Hmm.. en pidä Aalto-maljakoista niin paljon, että haluaisin kotiini sellaisen. Aalto aiheutti minulle pettymyksen, kun opiskeluaikoina ahtauduin Jyväskylän yliopiston päärakennuksen vessan koppiin. Aallon olisi ollut parempi pysyä vain esineissä. *mutinaa*
Vielä hakusessa, mitä haluan elämältä. Elämäni tuntuu vain koko ajan pelkistyvän. Mietin, haluanko toteuttaa sen ja sen unelman. Vain haluanko saada tietynkaltaista tyhjiötä elämääni.
Viime vuodet ovat olleet rankimpia työelämän, ihmissuhteiden ja yleensäkin kaikella mahdollisella saralla. - Miekko
Onko tattarijauhot kiellettyjen listalla? Niissäkin on kyllä hiilareita.
Mitä vähemmän on tavaraa, sitä helpommalla pääsee. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ympäristö ei voisi olla kaunis. En yleensäkään pidä esineistä, jotka ovat vain koriste-esineitä. Hyvin muotoillut käyttöesineet toimivat myös koristeina.
Hmm.. en pidä Aalto-maljakoista niin paljon, että haluaisin kotiini sellaisen. Aalto aiheutti minulle pettymyksen, kun opiskeluaikoina ahtauduin Jyväskylän yliopiston päärakennuksen vessan koppiin. Aallon olisi ollut parempi pysyä vain esineissä. *mutinaa*
Vielä hakusessa, mitä haluan elämältä. Elämäni tuntuu vain koko ajan pelkistyvän. Mietin, haluanko toteuttaa sen ja sen unelman. Vain haluanko saada tietynkaltaista tyhjiötä elämääni.
Viime vuodet ovat olleet rankimpia työelämän, ihmissuhteiden ja yleensäkin kaikella mahdollisella saralla.Mikään ei sinänsä ole kiellettyä. Hiilareita niissä näkyy olevan.
Saarikoskea:
Helsinki rakennetaan uudelleen
Alvar Aallon suunnitelman mukaan.
Viittaa 60- luvun hankkeeseen järjestää Helsingin keskusta uusiksi Alvar Aallon asemakaavan mukaan. Onhan Aallolla niitä hutejakin.. Enso Gutzeit Katajanokalla, se Erottajan kummallinen hökötys.. ja Jyväskylän yliopiston päärakennuksen naistenhuone.
mielestäni se on vain hyvä asia että hakee elämäänsä.. ettei kaikki ole lukkoonlyötyä ja tylsää.. aikataulut suunniteltu 20 vuoden päähän.
Rankoista kokemuksista oppii. Voipa ainakin sanoa eläneensä. - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Mikään ei sinänsä ole kiellettyä. Hiilareita niissä näkyy olevan.
Saarikoskea:
Helsinki rakennetaan uudelleen
Alvar Aallon suunnitelman mukaan.
Viittaa 60- luvun hankkeeseen järjestää Helsingin keskusta uusiksi Alvar Aallon asemakaavan mukaan. Onhan Aallolla niitä hutejakin.. Enso Gutzeit Katajanokalla, se Erottajan kummallinen hökötys.. ja Jyväskylän yliopiston päärakennuksen naistenhuone.
mielestäni se on vain hyvä asia että hakee elämäänsä.. ettei kaikki ole lukkoonlyötyä ja tylsää.. aikataulut suunniteltu 20 vuoden päähän.
Rankoista kokemuksista oppii. Voipa ainakin sanoa eläneensä.Oikeastaan pikaoppi elämästä parissa vuodessa :)..
- älä anna toisten ihmisten puuttua elämääsi, etenkään itseäsi tyhmempien
- jotkut ihmissuhteet voi sivuuttaa ohittamalla tutustuminen
- älä jää rypemään itsesääliin, vaan toimi
- maailmassa pärjää se, joka pystyy visualisoimaan elämänsä ja toimimaan sen mukaan
- karsi menoautomaatteja, niin saat liikkumavaraa
- elämään voi jättää tyhjiöitä, joissa sielu lepää
- omakuva itsestä saattaa usein olla negatiivisempi kuin todellisuus, olen jättänyt hakematta paikkoja, joihin rahkeeni olisi riittänyt epävarmuuden tähden
- ihminen ei ehdi kaikkialle, valitse hyvinvoinnille olennainen ja keskity siihen
Tuossa olisi muutamia.. Pidän liikkeellä olosta.. Niin kauan kun tiedän voivani parantaa mahdollisuuksiani muuttamalla käytöstäni olen kehityksen tiellä ja kaikki on hyvin :). - Miekko
Oikeastaan pikaoppi elämästä parissa vuodessa :)..
- älä anna toisten ihmisten puuttua elämääsi, etenkään itseäsi tyhmempien
- jotkut ihmissuhteet voi sivuuttaa ohittamalla tutustuminen
- älä jää rypemään itsesääliin, vaan toimi
- maailmassa pärjää se, joka pystyy visualisoimaan elämänsä ja toimimaan sen mukaan
- karsi menoautomaatteja, niin saat liikkumavaraa
- elämään voi jättää tyhjiöitä, joissa sielu lepää
- omakuva itsestä saattaa usein olla negatiivisempi kuin todellisuus, olen jättänyt hakematta paikkoja, joihin rahkeeni olisi riittänyt epävarmuuden tähden
- ihminen ei ehdi kaikkialle, valitse hyvinvoinnille olennainen ja keskity siihen
Tuossa olisi muutamia.. Pidän liikkeellä olosta.. Niin kauan kun tiedän voivani parantaa mahdollisuuksiani muuttamalla käytöstäni olen kehityksen tiellä ja kaikki on hyvin :).Monet elävät pitkän elämän, eivätkä sinä aikana saa mitään oppia elämästä. Onnekas, jos parissa vuodessa saa oppinsa.. sen jälkeen ei enää tarvitse sortua mihinkään hmm... haihatteluun:)
Painavaa asiaa tuo luettelosi, mutta oikeastaan oli hauskaa lukea tuota.. hymyn karehtiessa huulilla. Tiedät varmaan, että esim. nuo pari ensimmäistä ovat semmoisia tabuja, joita ei saa ääneen sanoa.. ei saisi edes ajatella.. hmm.. ei neuvoja itseä tyhmemmiltä. Jotkut ihmissuhteet voi sivuuttaa ohittamalla tutustuminen. Nuohan ovat totta, ja on hauskaa että sinulla on kanttia sanoa tuollaiset asiat elämäänsä.
Sinussa on sellaista positiivisuutta ja eteenpäin menoa, josta ei voi olla tykkäämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161