Amoral Hämeenlinnassa

mitmus

huomenna. Tulee katsastettua Valtteri miten se pärjää Silverin monoissa.

12

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtsun ylin fani

kai valtsbuikkelil ny omat monot on tä. varmaa visserit tä.

• buikkelehtii

taas, vaikka tuskin on kenenkään fani.

• sunkin ylin fani
        buikkelehtii kirjoitti:

taas, vaikka tuskin on kenenkään fani.

kutes sanottuu mä oon melkeen kaiken ylin fani :D

• WWWWMM

pärjäs jo turneel joten mikäpä pärjätes;)))

• kohtapuoliin

Hämeenlinnaan Valtterin nimipäiville. Kerron sitten oliko kaikilla mukavaa, toimiko tuulikoneet, oliko Ari tervehtynyt, kuultiinko mitään uutta jne.

• kun.
        kohtapuoliin kirjoitti:

Hämeenlinnaan Valtterin nimipäiville. Kerron sitten oliko kaikilla mukavaa, toimiko tuulikoneet, oliko Ari tervehtynyt, kuultiinko mitään uutta jne.

kerrot biilistan, linkität tänne tuubiin lataamasi setin hyvällä äänentoistolla, muulla ei väliä.

• hmmmmmphhhh
        kohtapuoliin kirjoitti:

ainoastaan se, oliko Ari tervehtynyt.

• avainlapsi
        hmmmmmphhhh kirjoitti:

ainoastaan se, oliko Ari tervehtynyt.

mummo? ettekste oo enää puheväleissä kun täällä täytyy vointia kysellä?

• sitten käytynä.
        kohtapuoliin kirjoitti:

Keikka oli hyvä ja yleisöllä, joskin vähälukuisella, näytti olevan kivaa. Biiseistä soitettiin sujuvaan vuorotahtiin vanhaa ördeä ja SYC:kiä, ei mitään uutuuksia tai yllätyksiä, mutta en mä ainakaan sellaisia kaivannut. Tuulikoneet toimi vasta kun pojat huomasi pistää ne päälle. :D
        Ari oli oikeasti kipeän oloinen, mutta laulua ei tauti haitannut pätkääkään. Huolimatta kaulahuivista, hupparista ja villamyssystä vaikutti poika viluiselta. Olisi sitä varmaan mukava vedellä noita biisejä silloin tällöin terveenäkin. Toivottavasti tänään Seinäjoella Ari voi jo paremmin.

• useimmiten.
        sitten käytynä. kirjoitti:

Keikka oli hyvä ja yleisöllä, joskin vähälukuisella, näytti olevan kivaa. Biiseistä soitettiin sujuvaan vuorotahtiin vanhaa ördeä ja SYC:kiä, ei mitään uutuuksia tai yllätyksiä, mutta en mä ainakaan sellaisia kaivannut. Tuulikoneet toimi vasta kun pojat huomasi pistää ne päälle. :D
        Ari oli oikeasti kipeän oloinen, mutta laulua ei tauti haitannut pätkääkään. Huolimatta kaulahuivista, hupparista ja villamyssystä vaikutti poika viluiselta. Olisi sitä varmaan mukava vedellä noita biisejä silloin tällöin terveenäkin. Toivottavasti tänään Seinäjoella Ari voi jo paremmin.

on terve..mutta tuskin vielä tänään.

• WWWWMM
        sitten käytynä. kirjoitti:

täysil waan eteenpäin leirinwaihtoo odotelles;))) toisinsanoen jos ääni kulkee ja pysyy suurinpiirtein pystys niin sillon se ei tahtii haittaa.

• aflsdkf
        WWWWMM kirjoitti:

täysil waan eteenpäin leirinwaihtoo odotelles;))) toisinsanoen jos ääni kulkee ja pysyy suurinpiirtein pystys niin sillon se ei tahtii haittaa.

Arilla. Ei turhaan sairaspäiviä vietä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe