Pitäisi saada nettisivun titleen tietokannan tieto, joka haetaan vasta myöhemmin sivulla. Myöhemmin sivulla sitten käytetään muuttujaa, jossa tieto on, mutta miten saisin tuon muuttujan ujutettua jo tuonne sivun title-tagin sisälle, kun kyseistä tietoa ei tuossa sivun latausvaiheessa ole edes haettu kannasta vielä... Ymmärtääkö tätä kysymystä muut kuin minä? ;-)
Muuttuja sivun TITLEen
7
589
Vastaukset
- nyhjää tyhjää
Paha on tyhjästä nyhjästä jos ei sitä heti haeta..
- MeHalutaanOlla..
..että php koodi on suorittettu jo kauan ennen kuin html koodi on tyrkätty surffaajaan selaimeen, mikään suoritus ei onnistu jos on jo housussa.
- ajax
ajax
- R
Siitä vaan pikafunktio ennen -elementtiä hakemaan se data. :)
- R
Aha, ei muuta normaaliksi tekstiksi HTML-elementtejä... Oli siis kyse -elementistä.
- Teman
Tämähän on aivan naurettavan helppo homma, jonka voi tehdä paremmin tai huonommin, mutta itse tekisen sen jokseenkiin näin, tosin erottaisin html-koodin vielä omaan tiedostoon...
Eipä tähän mitään ajaxia tarvita ellei halua turhaan alkaa hypeilemään...- Teman
Näköjään kävi sama juttu kuin edelliselläkin kirjoittajalla, ettei html-näy oikein, mutta kokeillaan entiteettien kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845067Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2391275Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731048IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54932