Halusin vaan todeta että minulle kävi niin, että aihe josta tein opinnäytetyöni ei enää kiinnosta minua lainkaan, suorastaan inhottaa. Valitsin (ristiriitaisten ohjeitten ja mielipiteitten jälkeen) aiheen joka tuolloin kiinnosti minua kovasti, ja jonka parissa minun piti valmistumisen jälkeen jatkaa ja työuraani kehittää. Takkuileva ja taas takkuileva opinnäytetyöni, jonka sain kuin sainkin lopulta valmiiksi, vei kuitenkin kaikki mehut minusta, aiheuttaen suorastaan vastenmielisyyden koko aiheeseen. Ehkäpä aika korjaa, mutta tällä hetkellä en vielä halua olla missään tekemisissä aiheen kanssa, joka sentään oli yksi koko opiskeluaikaisista motiiveistani. Mistä se uusi motiivi ja innostus nyt sitten löytyykään, jää nähtäväksi. Uudelleen jos koskaan minkäänlaista lopputyötä teen, luulen sentään oppineeni tästäkin kokemuksesta jotain. :)
ONT muutti suhtautumisen aiheeseen!
littlebitthis
1
536
Vastaukset
- opportunistiko
Kukapa ei inhoasi omaa aihettaan sen jälkeen, kun siitä kaiken tietää ja sen on kirjoittanut.
Kyllä se siitä paranee, kun huomaat että olet niitä ainoita, jotka tietävät aiheesta paljon :)
Samoin kävi itselle, mutta "väliaikaa" tarvittiin vuoden verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673