ONT muutti suhtautumisen aiheeseen!

littlebitthis

Halusin vaan todeta että minulle kävi niin, että aihe josta tein opinnäytetyöni ei enää kiinnosta minua lainkaan, suorastaan inhottaa. Valitsin (ristiriitaisten ohjeitten ja mielipiteitten jälkeen) aiheen joka tuolloin kiinnosti minua kovasti, ja jonka parissa minun piti valmistumisen jälkeen jatkaa ja työuraani kehittää. Takkuileva ja taas takkuileva opinnäytetyöni, jonka sain kuin sainkin lopulta valmiiksi, vei kuitenkin kaikki mehut minusta, aiheuttaen suorastaan vastenmielisyyden koko aiheeseen. Ehkäpä aika korjaa, mutta tällä hetkellä en vielä halua olla missään tekemisissä aiheen kanssa, joka sentään oli yksi koko opiskeluaikaisista motiiveistani. Mistä se uusi motiivi ja innostus nyt sitten löytyykään, jää nähtäväksi. Uudelleen jos koskaan minkäänlaista lopputyötä teen, luulen sentään oppineeni tästäkin kokemuksesta jotain. :)

1

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opportunistiko

Kukapa ei inhoasi omaa aihettaan sen jälkeen, kun siitä kaiken tietää ja sen on kirjoittanut.

Kyllä se siitä paranee, kun huomaat että olet niitä ainoita, jotka tietävät aiheesta paljon :)
      Samoin kävi itselle, mutta "väliaikaa" tarvittiin vuoden verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe