Matti Vanhanen puhuu PASKAA!
Miehestä näkee jo kauas, kun hän valehtelee.
Vanhanen valehtelee!
4
142
Vastaukset
- 11122223333
--- " valheella lyhyet jäljet " vanha sanonta !
- höh!
En ole päätohtori mutta silmämunadiaknoosini perusteella olen tullut siihen lopputulemaan että pääministerimme on luonnehäiriöinen psykopaatti. Ja sitä paitsi ei voi enää olla sattumaa että näitä väärinkäytösepäilyjä putkahtelee tuon tuostakin esille eri yhteyksistä. Mutta lakitermein sanottuna epäiltyä ei voi tuomita kunnes toisin todistetaan...
ja vastuulliset politikot kun katsoo eteläisen euroopan asioiden hoitoa.
Puolueisiin katsomatta.
Jos nyt kreikkalaisen pystyvät elämään 15% palkanalennuksella 30 vuotta niin saavuttavat Suomen.
Huolimatta politikkojen vehkeilyistä niin eivät ole vetäneet kansaa houkuttelevaan velkavankeuteen.
Poliitikot ovat opettaneet kansan yhteiskunnan palveluksiin ja velkarahalla niitä voitaisiin jopa lisätä.- Tri.Sorbus-Nappo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814