Käännyttäjille

Palstalla tuntuu olevan paljon uskovia, jotka yrittävät meitä ateisteja käännyttää vaikka meillä ei ole halua eikä toivoa edes jälkeläisillä.

Turhaa työtä teette Raamatunkin valossa.

5. Moos. 23:2 Älköön kukaan sekasikiö pääskö Herran seurakuntaan; älköön sellaisen jälkeläinen edes kymmenennessä polvessa pääskö Herran seurakuntaan.

20

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan sä olet koko ikäsi uskis.

Kunhan koitat pysyä erossa kamoistasi.

Olet AA-kerholainen joka edelleen janoaa päivittäistä pulloaan. Vertauskuvallisesti.

• olet mieluummin pelkästään trasvestiitti ilman noita mainitsemiasi paheita, joita minulla ei ole?

• Pe.ku kirjoitti:

olet mieluummin pelkästään trasvestiitti ilman noita mainitsemiasi paheita, joita minulla ei ole?

Miltä Jeesus tunsi itesään kun tuli omien luo ja he hylkäsivät hänet! Älä hermostuu Jeesus ei hylkää sua enkä minä..... : )

• 21WS

Eikös joku juuri eronnut kirkosta, käytten noita-massapostittajien viestejä "lähtölaskurinaan".

Että lol vaan KÄÄNNYTTÄJÄT >TÄJÄTTYNNÄÄK

• Laihian Loviisa

Klapajaa ja krönää eikä valamista tuu sano Ylijoen Kirsti ku juopoon rengin päältä naimasta nousi. Soon ihaan samaanlaista krutaamista mitä työ täällä pähkäälöttö. Meil oo lujaa usko ku Isoojoen kirkoon kiviperääs eikä mikkää jumaalattomat sitä kirjootuksillansa horujuta. Ja hyvää ittetunto sitäpaitsi niiko tämääki: moon kaukahaa viisaas ja läheltä helevetin hyväännäkööne.

• Laihian Loviisa kirjoitti:

Klapajaa ja krönää eikä valamista tuu sano Ylijoen Kirsti ku juopoon rengin päältä naimasta nousi. Soon ihaan samaanlaista krutaamista mitä työ täällä pähkäälöttö. Meil oo lujaa usko ku Isoojoen kirkoon kiviperääs eikä mikkää jumaalattomat sitä kirjootuksillansa horujuta. Ja hyvää ittetunto sitäpaitsi niiko tämääki: moon kaukahaa viisaas ja läheltä helevetin hyväännäkööne.

En ymmärrä. Eikö olisi kohteliasta kirjoittaa niin että kaikki ymmärtää? Murteet on hauskan kuulosia, mutta kirjoitettuna... ehhh...

• missxcessive kirjoitti:

En ymmärrä. Eikö olisi kohteliasta kirjoittaa niin että kaikki ymmärtää? Murteet on hauskan kuulosia, mutta kirjoitettuna... ehhh...

siinä ihan omalla murteellaan eikä millään yleisellä murteella eli sian saksaa käytännössä.

• Laihian Loviisa
        missxcessive kirjoitti:

Mitääs sää venkuat mua kieltäni vääntämmää? Ethä sie ruoja sellaasta saata vaatia sen enimpiä ruottalaaselta, virolaaselta taikka sitte raumalaistakkaa. Eiköös tässä maassa vallitto sanaanvappaaus. Mul on sitäpaitti Suoamen komeein kiäli, sopiis sitä muirenki oppia puhumaha. Kyllä jämpti on nii.

• Onkos se ihme
        Laihian Loviisa kirjoitti:

Mitääs sää venkuat mua kieltäni vääntämmää? Ethä sie ruoja sellaasta saata vaatia sen enimpiä ruottalaaselta, virolaaselta taikka sitte raumalaistakkaa. Eiköös tässä maassa vallitto sanaanvappaaus. Mul on sitäpaitti Suoamen komeein kiäli, sopiis sitä muirenki oppia puhumaha. Kyllä jämpti on nii.

jos Pe.kut ja Nas.set on pyöriny uskovien palstoilla,
        että uskovat tekee tänne palstalle vastavierailuja?!

• miksi vääristelit?

5. Moos. 23:2 Ketään, jonka kivekset on murskattu tai jonka elin on leikattu, ei saa lukea Herran kansaan kuuluvaksi.

Eikös ennenvanhaan naishaaremien eunukkien elimet leikattu että he voivat toimia työssään? Tämä kohta tarkoittaa jotain tällaista, sen ajan kulttuurissa, ja en tiedä itse lisää syitä miksi ne olisi siihen aikaan pois leikattu...?

• jae on edeltävä jae 23:1

• Kuk regus susej

Mikä raamattu sinulla on, vai etkö ole oppinut numeroita vielä?

• Raamattu sanoo
        Kuk regus susej kirjoitti:

Mikä raamattu sinulla on, vai etkö ole oppinut numeroita vielä?

toisin:Jumalan Sana ei tyhjänä palaa,vaan tekee sen,mitävarten se on lähetetty.

Tämä tuohon väittämääsi:"Turhaa työtä teette Raamatunkin valossa"

• Kuk regus susej
        Raamattu sanoo kirjoitti:

toisin:Jumalan Sana ei tyhjänä palaa,vaan tekee sen,mitävarten se on lähetetty.

Tämä tuohon väittämääsi:"Turhaa työtä teette Raamatunkin valossa"

"Tämä tuohon väittämääsi:"Turhaa työtä teette Raamatunkin valossa""
        Tähtäin epäkunnossa?

• Olet matkalla

Kun annat elämäsi Herralle, et ole enää mikään sekasikiö. Ateisteja tulee koko ajan uskoonn!

• Kuk regus susej

Uskovaisia luopuu uskostaan koko ajan, mitä sitten?

• Toisaalta Peku itse tekee "käännytystyötä" uskonto palstoilla omalla sarallaan. Mutta vapaa maa, itse en usko pakkokäännyttämiseen.

Ja lisäksi Pekun laittamalla Raamatun jakeella ei ole mitään tekemistä kristittyjen seurakunnan kanssa. Asiayhteys se on huomioitava Raamattuakin lukiessa.

• viestin jossa olen käännyttänyt toisia.

Useimmat uskovaiset ei vaan tiedä mitä Raamatussa lukee ja olen heille mielelläni kertonut asioita, niitä tuntevana.

Usein olen sinuakin opastanut ymmärtämään Raamatuntekstejä.

• Pe.ku kirjoitti:

viestin jossa olen käännyttänyt toisia.

Useimmat uskovaiset ei vaan tiedä mitä Raamatussa lukee ja olen heille mielelläni kertonut asioita, niitä tuntevana.

Usein olen sinuakin opastanut ymmärtämään Raamatuntekstejä.

Tämäkin viestisi oli sitä käännyttämistä. Pyrit käänyttämään uskovat pois Raamatun totuuksista väärillä Raamattu tulkinnoilla.

"Useimmat uskovaiset ei vaan tiedä mitä Raamatussa lukee ja olen heille mielelläni kertonut asioita, niitä tuntevana."

Toki olit "kertoillut" asioita, ja "tulkintojasi". Kuten aloitusviestisi laittamasta Raamatun jakeesta. Ne tulkintasi vaan tuppaavat menenemään pieleen,kuten kävi aloitusviestissäkin. Syynkin tiedän, teet tulkintojasi vastoin Raamatun omaa ohjetta, ihmekös tuo sitten.

"Usein olen sinuakin opastanut ymmärtämään Raamatuntekstejä"

Olen toki ymmärtänyt hyvin kirkkaasti että tulkintasi ovat useinmiten pielessä.

• juhani1965 kirjoitti:

Tämäkin viestisi oli sitä käännyttämistä. Pyrit käänyttämään uskovat pois Raamatun totuuksista väärillä Raamattu tulkinnoilla.

"Useimmat uskovaiset ei vaan tiedä mitä Raamatussa lukee ja olen heille mielelläni kertonut asioita, niitä tuntevana."

Toki olit "kertoillut" asioita, ja "tulkintojasi". Kuten aloitusviestisi laittamasta Raamatun jakeesta. Ne tulkintasi vaan tuppaavat menenemään pieleen,kuten kävi aloitusviestissäkin. Syynkin tiedän, teet tulkintojasi vastoin Raamatun omaa ohjetta, ihmekös tuo sitten.

"Usein olen sinuakin opastanut ymmärtämään Raamatuntekstejä"

Olen toki ymmärtänyt hyvin kirkkaasti että tulkintasi ovat useinmiten pielessä.

käännyttämistä ole kun ei tyrkytä edes muita vaihtoehtoja.

Kyllä puolueettoman ateistin mielipide Raamatun teksteistä on yleensä totuudenmukaisempi kuin sellaisen jolla on oma lehmä ojassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4453
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3218
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2884
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2687
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2539
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2467
    7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2460
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2275
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2065
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1727
    Aihe