Miten se nyt kävi

Onhan se nähty

Meinasin minäkin uskoa tietämättömänä ilmaston lämpenemiseen, ja talven häviämiseen suomesta, kun kaikkitietävät luonnonsuojelijat siitä juoksentelivat höpöttäen siks sakkia ja huitoivat kinttaitaan yhteen.

Mutta enpä usko enää yhteenkään ennustelijaan, sillä mistähän nämä pakkaset tulivat, jos ei pohjois navalta päin, joten siellä sitä lunta jäätyy roppakaupalla, vaikka sen piti sulaa hirveää vauhtia.

Aika mukavaa huomata, kuinka taas kerran nämä ns. tutkimukset ja tutkijat ovat yksiä pellejä, ja samanlaisia kokkeja ovat nuo ruokatutkijat, jotka väittävät jotain ravintoa vaaralliseksi, ja vuoden päästä se onkin jo muuttunut aivan terveelliseksi, ja taas kohta vaaralliseksi.
Varmaan sama tapahtuu suolankin kohdalla, kunhan huomaavat taatusti, että suolaa käytetäänkin liian vähän.

9

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haverisen Jokke

      on nähty että tämä ilmasto pelleily yms on vaan kapitalismin propakandaa. Tyhmiltä rahat pois keinolla millä hyvänsä.
      Se jos mikä on hyvänä esimerkkinä kun suomi ainoana maana yrittää tämän maapallon pelastaa esim auton käyttämättä jättämisellä sillä keinoin että bensan hinta ylös. Eli mitä parempi tuloisempi sitä enemmän ajat. Eiköhän se pitäis suhteuttaa palkkatuloihin tuonkin aineen käyttö.
      Mutta johan tämä markkinatalous on jyllännyt jo vuosia rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.
      Se että kuinka pitkälle kansa jaksaa tätä ihmisten kiusaamista niin eiköhän se kohta nähdä.
      Jos väität että ulkona on kylmä niin kohta sulle lyödään sellainen rätinki eteen ja vannotaan että siellä ei ole kylmä vaan ilmasto lauhtuu.
      Paska puhetta vuosi kaudet.

      • joulupukki 2010

        tietäjämiehet, noh mutu pohjalta on hyvä ponnistaa. Ei yksi lintu vielä kesää tee, vai mitenkä se vanha sanonta menikään.
        Onhan ilmaston tutkijat sanoneet jotta näitä vanhan ajan talvia tulee aika ajoin, ilmaston muutoksesta huolimatta.


    • asadsda

      joka kuvittelee että ilmasto ja säätila ovat sama asia.....

      • median uhri

        on kyllä sinänsä oikeassa kukaan ei nytkään puhuisi lämpimistä talvista jos media ei jauhaisi ilmastonmuutoksesta, sama koskee talouskriisiä, koko kriisiä ei olisi syntynyt jos se jenkkoläinen pankki olisi tehnyt konkurssinsa kaikessa hiljaisuudessa.


      • Onhan se nähty

        Ja lopeta kuvittelusi. Minun mielestä ainakin ilmasto ja säätilat kuuluvat erottamattomasti yhteen.

        Vai on sinun mielestä esim. myrsky ja tyyni irti ilmastosta, ja vissiin pakkanen ja hellekin on irti ilmakehästä.

        Samoin kuin politiikka, ja poliittinen ilmastokin vissiin on mielestäsi irti toisistaan.

        Ja onko puutkin irti ilmastosta ja onko ilmasto irti maasta, kun se on etupäässä maanpinnan ulkopuolella, ja onko ilmasto ja säätila irti auringon valosta ja lämmöstä.

        Ja ootko sinä irti ilmastosta ja säätiloista ?
        Jos sinä et oo irti niistä, niin miten sitten ilmasto ja säätilat ovat eri asioita, koska ne ovat täysin erottamattomasti toistensa sisässä.

        Vai väistyykö ilmasto pois, kun tulee esim. pakkanen, tai joku muu säätila?

        Ja jos sinä uskot johonkin keskimääräiseen ilmaston lämpenemiseen, niin miksi jätit laskuista pois jääkauden lämpötilat ja vastaavat , sekö ei kuulukaan ilmastoon, koska olikin vain jääkausi , kun eihän sitä oo kukaan sanonu säätilaksikaan ,-TÄ ?


      • jouka
        Onhan se nähty kirjoitti:

        Ja lopeta kuvittelusi. Minun mielestä ainakin ilmasto ja säätilat kuuluvat erottamattomasti yhteen.

        Vai on sinun mielestä esim. myrsky ja tyyni irti ilmastosta, ja vissiin pakkanen ja hellekin on irti ilmakehästä.

        Samoin kuin politiikka, ja poliittinen ilmastokin vissiin on mielestäsi irti toisistaan.

        Ja onko puutkin irti ilmastosta ja onko ilmasto irti maasta, kun se on etupäässä maanpinnan ulkopuolella, ja onko ilmasto ja säätila irti auringon valosta ja lämmöstä.

        Ja ootko sinä irti ilmastosta ja säätiloista ?
        Jos sinä et oo irti niistä, niin miten sitten ilmasto ja säätilat ovat eri asioita, koska ne ovat täysin erottamattomasti toistensa sisässä.

        Vai väistyykö ilmasto pois, kun tulee esim. pakkanen, tai joku muu säätila?

        Ja jos sinä uskot johonkin keskimääräiseen ilmaston lämpenemiseen, niin miksi jätit laskuista pois jääkauden lämpötilat ja vastaavat , sekö ei kuulukaan ilmastoon, koska olikin vain jääkausi , kun eihän sitä oo kukaan sanonu säätilaksikaan ,-TÄ ?

        ei lämpömittarin vilkuileminen Mynämäen mökissä tai Tohmajärven tontilla sano mitään globaalista ilmastosta, puhumattakaan napajäiden sulamisesta. Katsos maailmaa on Tohmajärven takanakin.


      • Usko, tai älä
        jouka kirjoitti:

        ei lämpömittarin vilkuileminen Mynämäen mökissä tai Tohmajärven tontilla sano mitään globaalista ilmastosta, puhumattakaan napajäiden sulamisesta. Katsos maailmaa on Tohmajärven takanakin.

        Mahdollisesti siperiaa, sillä maailmalla. Joten meeppä koita, kuinka mukavaa onkaan siellä lapioida, kuulemma melkein kuuttakymmentä astetta pakkasta.

        Vai ootko käyny vain espanjassa tammikuussa katsomassa, kuinka ilmasto lämpöilee

        Kyllä se on horinaa, ja harhaoppia, kuin stalinin maailman parannus.-Usko pois, tämä on taatusti TOSI.

        Ja perustan väitteeni siihen, että ongelmat ovat aivan muualla, kuin ilmastossa. Ja TÄMÄ ON tosi !


      • jouka
        Usko, tai älä kirjoitti:

        Mahdollisesti siperiaa, sillä maailmalla. Joten meeppä koita, kuinka mukavaa onkaan siellä lapioida, kuulemma melkein kuuttakymmentä astetta pakkasta.

        Vai ootko käyny vain espanjassa tammikuussa katsomassa, kuinka ilmasto lämpöilee

        Kyllä se on horinaa, ja harhaoppia, kuin stalinin maailman parannus.-Usko pois, tämä on taatusti TOSI.

        Ja perustan väitteeni siihen, että ongelmat ovat aivan muualla, kuin ilmastossa. Ja TÄMÄ ON tosi !

        jos mielenterveysklinikalla olis aikaa sua varten...Sen verran sekavaa horinaa...


      • Onhan se nähty
        jouka kirjoitti:

        jos mielenterveysklinikalla olis aikaa sua varten...Sen verran sekavaa horinaa...

        Ainahan totuutta on sinunlaiset väittäneet horinaksi, ja sitten kun lopulta joutuisitte totuuden myöntämään, väitätte, ettette sitä oo tarkoittanutkaan, vaan jotain ihan muuta.

        Ja sitäpaitsi en vielä tarkoittamaani totuutta paljastanutkaan, joten sinä väität jo etukäteen sitä horinaksi. Mutta minäpä tiedänkin, mikä siellä puhuu, mutta sinä itse et sitä tiedä. Eikös ookki kummallista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe