työpaikka ja alkoholi

gsta545y

Nautittua alkoholia tulee työpaikalla juroja katseita ym. tuimailua, mutta asiasta ei huomautettu, vaikka jäisin kotiin ennen kuin alkaa epäilys syntyä. Eihän siinä synny vahinkoa jos jää kotiin, kun olet nauttinut, sen sijaan että kampaet jurrissa töihin, ja kun pitäisi olla skarppina, esimiehiä joutuu kuin piileskelemään,
Kuitenkin tulisi kotiin passitus pomoilta. Lisäks en ymmärrä sitä, mikä siinä ilmoittamisessa on niin tärkeetä, että pomot varmasti tietää, ettet oo töihin päässy, jos ukkoa ei kuulu , että jaksetaan napista.

Mun mielestäni pitäisi olla, jos et jaksa töissä jäät huilaamaan, sen varmaan tietää ilmoittamattaki, mun
mielestä se ei oo ongelma, vaan se että jaksaa puuttua tollaseen.

Lääkärintodistusta pyydettiin sit kun ei ollu esittää, sanottiin että on rokulia, vaikka tiedän tapauksen että
kaveria on poistettu töist, 1. kerta huomautus, 2. huomautus 3. huomautus viinasta, hänet passitettiin kotiin,
Sen verran tiedän, että kaveria ei näkynyt töissä, pomo oli puhunut kaverista, jos ei se tuo lääkärintodistusta, työsuhde = katkolla, mutta edelleen kaverin nimi on työvuorolistass edelleen, vaikka 3:kk on menny ettei miestä näkynnyt.

On suhteita, pomo pitää kirjoilla edelleen ko. ukkoa, vaikka ei kuulu, sitä en tiedä saako hän palkkaa?
midtä on kyse?

6

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duuni.doku

Kyllä taitava juoppo osaa pedata tilanteen niin, että työ ei pääse juomista häiritsemään. Jos ei muu keino toimi, niin kannattaa juopotella salaa töissä. On vain taitamattomuutta jos siitä jää kiinni.

• äääääää

No sairaslomasta tietenkin!
      Jos olisi saanut kenkää, eihän sitä listoilla näkyisi.

• Heh,

Itse juonut itsensä romuksi ja työkyvyttömäksi, ja sitten niitä hoosataan sairaslomalla, jossa todennäköisesti harrastavat omahoitoa juomalla lisää, ja yhteiskuntaa maksaa päivärahat.
      Ja arvauslääkärit eivät näe tai eivät halua nähdä, että vaivojen syy on viinanjuonti.

• sekopää?

touhua sun työpaikallasi.

• gepaavv

Tuossa on kuvattu melko hyvin alkoholismin työura, jos hänelle on sellasta, päässyt syntyyn,
      sairaslomaalla ym. pelaavat, ettei päälle näy, mut yli 3:kk saikkuu herättää epäilyy, dokas senkin.

• boss.

Ongelmasi on se, että olet duunari. Itse olen esimiesasemassa, firmani johtajana voin ryypätä töissä niin paljon kun haluan!

Juopoille duunareille tulee heti potkut, sellaisia en siedä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe