Lieksan kaupungin kulttuuri ja vapaa-ajan lautakunta käsitteli sitten tekemääni aloitetta uudelleen joten tuota sanamuotoa oli siten hieman muokattu joten siitä kiitos vaikka ei niin kehuttavaa ole ollut toiminta aikaisemmin virkamiesten osalta.
Mutta huvittavaa järjestöillä on mahdollisuus tukea esimerkiksi jäsentensä matkakuluja joten näkis vaan kokemuksesta voinen sanoa ei aina edes kiitoksen sanaa mutta poikkeuksia on.
Sinänsä nyt todetaan että ikääntyväkin voi opiskella ja siitä oli juuri kysymys miten tuo ikäpolittinen ohjelma sisältää ja on käytännössä.
Sain myös vastauksen tuohon johtavan lääkärin vaalia koskevaan asiaan ja siitä silloin heti totesin jopa lautakunnan töpänneen ja sitä töppöilyä vielä jotkut oli valtuustossa esittämässä mutta nyt asia on päätöksessä siten kuin se oli esitetty aikanaan ja virka tuli uudelleen hakuun noiden virheiden takia.mutta kuka tässä kärsi muut kuin sairaat.Mutta kiitos vastauksesta.
Mitä tulee sitten myös nyt uuden Teknisen lautakunnan lausuntoon jonka luin netistä voinen antaa tunnustuksen siitä asiallisuudesta mitä tuo vastausoli eli siinä tunnustetaan tosiasiat ja vallitsevan tilanteen missä on puutteita esim vammaisten osallistumisen kohdalla ja nuo tehdyt saneeraukset mutta kuitenkin toteaisin tässä jopa rikotaan perustuslaillisia vammaisten osallistumismahdollisuuksia yhdenvertaiseen osallistumiseen esim Lieksan lukiolla tapahtuvaan valtuuston kokoukseen ei vammaiset jotka ovat liikuntakyvyttömiä voineet osallistua.
Mutta lupaus oli nyt,että Rauhalan leikkikenttä onnistuu tänä vuonna joten sitä oli kuntalaiset adressin kanssa jo yli kymmenen vuotta sitten toivoneet.
Olen myöskin tuonut esiin seikan tuosta kaavoituspolitiikasta miten siinä asiat ennen mainituin asioin on huomioitu
Joten nämä asiat on nyt sitten ainakin osittain päiväjärjestyksessä ja olen osaltani jotain tehnyt kuntalaisena tuntien asiat miten voinee toimia.
Mutta kuitenkin haluan tuoda myös kiitoksen tässä yhteydessä virkamiehille ja lautakunnalle mielestäni vastaus oli selkeä niinkuin pitääkin ymmärrettävässä muodossa.
Sosiaali ja terveys puolelta olen saanut hyvin nopeasti VT ylilääkärin vastauksen Diabeteshoidosta mutta yhdistys kuitenkin toivoo,että he voisivat edustajansa välityksellä käydä esittelemässä toimintaa joten tässä julkinen pyyntö lautakunnan johtavalle virkamiehelle ja odotan myös itse kysymyksiini vastausta lautakunnalta ja ikäpolittiselta työryhmältä.
Markku Korpinen kuntalainen sos ja terv lautakunnan varajäsen.
Aloitteeseeni vastauksia kaupungilta
31
451
Vastaukset
- peräkkäin
Niin.. tuolla kaupungin sivulla/päätöksenteko näkyi tulleen vesiperä vai oliko se köyden pää, Korpisen käteen!
Mitkä nyt on tunnelmat?
Tv:Kuotta, lapsetomuushoitojen hoitoasiamies ja keinosiementäjä. - Kuules
Kannattais ehdottaa kaupungin valtuustolle ja hallitukselle, että asettaisivat uuden korpis-lautakunnan käsittelemään noita sinua alotteita, jotta muut lautakunnat saisivat työrauhan noilta sinun jonnijoutavilta aloitteilta ja valituksilta.
Varmaan jo vituttaa aivan tarpeeksi kun olet joka kokouksessa esittelemässä milloin mitäkin huu-haa hommia.
Mites muuten se uimahallin fossiiligallerian ja golfsimulaattorin ilmastointi ja LVI-puoli on hoidettu? Viimeksi kun kävin siellä siivoamassa, niin vesiputket vuosivat suoraan simulaattorin ohjauskeskukseen ja galleriassa Paavo Väyrysen vahapatsaasta oli jo kosteuden takia alkanut housunpuntit kastua, on se häpeällistä, jos tulevan päämininterin vahapatsas homehtuu.
Ilmastoinnista näytti tulevan raakka ulkoilmaa, vaikka siinähän piti olla lämmöntalteenottojärjestelmä.
Kuotta. Entine sähköputkimies ja nykyinen kokopäiväjuoppo.- Nikkivorosta
Moi!
Joopa joo ...viesti 29.1.2010 14:34 ei sitten ollut minun laittamani!
Tv.Kuotta,kansantaloustieteen emerituslehtori, vihtori ja tutkijagradu. Nikkivorosta kirjoitti:
Moi!
Joopa joo ...viesti 29.1.2010 14:34 ei sitten ollut minun laittamani!
Tv.Kuotta,kansantaloustieteen emerituslehtori, vihtori ja tutkijagradu.Rekisteröi nimesi
Muuten katsotaan kenen kirjoitukset nuo ovat kuitenkin harkitsematonta jankutusta.
Minun tahtia ei haittaa se että saan jotakin arvostelua osakseni joiltakin taitamattomilta, vaan toimin siten kuin haluan toimia ja millaiset oikeudet jopa velvollisuudet on toimia eli "kysymällä kylän löytää" ja olen siten osuuteni suorittanut muuten minä en ole kokouksissa mukana muutakuin kirjeen välityksellä ja minun koppaan ei laisinkaan noin paljon ota kuin kirjoittajan.Olen siksi kauan tuntenut poliittista kulttuuria ja miten päätökset syntyvät ja miten täytyy olla myös yhteistyökykyinen ja toisaalta aktiivinen ja myöskin kyseenalaistaa joitakin asioita ja kuten huomasit esim johtavan lääkärin vaalin osalta asiat tuli oikealle tolalle miten yleensä kunnalliselämässä tulee toimia ja yhteiskunnassa myöskin sopimuspolitiikassa.MK- Kuotta
markkukorpinen kirjoitti:
Rekisteröi nimesi
Muuten katsotaan kenen kirjoitukset nuo ovat kuitenkin harkitsematonta jankutusta.
Minun tahtia ei haittaa se että saan jotakin arvostelua osakseni joiltakin taitamattomilta, vaan toimin siten kuin haluan toimia ja millaiset oikeudet jopa velvollisuudet on toimia eli "kysymällä kylän löytää" ja olen siten osuuteni suorittanut muuten minä en ole kokouksissa mukana muutakuin kirjeen välityksellä ja minun koppaan ei laisinkaan noin paljon ota kuin kirjoittajan.Olen siksi kauan tuntenut poliittista kulttuuria ja miten päätökset syntyvät ja miten täytyy olla myös yhteistyökykyinen ja toisaalta aktiivinen ja myöskin kyseenalaistaa joitakin asioita ja kuten huomasit esim johtavan lääkärin vaalin osalta asiat tuli oikealle tolalle miten yleensä kunnalliselämässä tulee toimia ja yhteiskunnassa myöskin sopimuspolitiikassa.MKPilkille lähden Pankajärvellä tänä iltana mateita juksaamaan.
Tv:Kuotta, ahventen narrauksen mestari ja Ahdin hyvä keveri. - mateita narratessa
Kuotta kirjoitti:
Pilkille lähden Pankajärvellä tänä iltana mateita juksaamaan.
Tv:Kuotta, ahventen narrauksen mestari ja Ahdin hyvä keveri.mietippä ihmispolon elämää.? ?.
Olen joskus miettinyt mistä lähtee ihmisen tarve tulla esiin tahallisella ja tahattomalla ajalla.
Olla omasta mielestään oikeaoppinen ja aina oikeassa ? .?
Heitetty kapula aiheuttaa , henkisen kiukun purkauksen. On kuin olisi paha aika kuukaudesta.
Olipa kylä , kaupunki , kaupungin osa ,taloyhtiö tai muu vastaava , aina on yksi tai kaksi päälle-
päsmäriä ja elä arvostele tai aseta kyseenalaiseksi.
Joudut edesvastuuseen.
Näillä kysymyksillä ei ole mitään tekemistä kirjoitussarjan kanssa , tuli vain mieleen
jos siinä mateita onkiessa ? -? tulisi ajatus. - elmeri espoosta
mateita narratessa kirjoitti:
mietippä ihmispolon elämää.? ?.
Olen joskus miettinyt mistä lähtee ihmisen tarve tulla esiin tahallisella ja tahattomalla ajalla.
Olla omasta mielestään oikeaoppinen ja aina oikeassa ? .?
Heitetty kapula aiheuttaa , henkisen kiukun purkauksen. On kuin olisi paha aika kuukaudesta.
Olipa kylä , kaupunki , kaupungin osa ,taloyhtiö tai muu vastaava , aina on yksi tai kaksi päälle-
päsmäriä ja elä arvostele tai aseta kyseenalaiseksi.
Joudut edesvastuuseen.
Näillä kysymyksillä ei ole mitään tekemistä kirjoitussarjan kanssa , tuli vain mieleen
jos siinä mateita onkiessa ? -? tulisi ajatus.siinä mateita onkiessa myös tämän kasvihuonepäästöjen ja ilmaston lämpeämisen olemusta.
Vuosia on töttöröö "turvansoittoa" aiheen ympärillä ollut ja sitä on tutkittu ja se joka eniten maksaa on saanut mieluisat tulokset.
Ja kukkahattu-Elma , vinttikoira-Viivi , susityttö Sanna ja lauma viherpeippoja sirputtaa
"ihminen aiheuttaa ilmastonmuutoksen" , haistakoot pitkä paskan.
Luonto kulkee kulkuaan ja sitä säätelee joku muu kuin " avuton" ihminen.
Suomenlahden rannalla on lunta jo niin paljon ja taivaan täydeltä tulee lisää , aurauskalusto ei kerkiä aurata katuja.
Ilmaston "lämpeneminen" on aiheuttanut sen ,että Italiassa ollaan paljon valmiimpia talveen kuin suomi-nimisessä takapajulassa.
Sama se kunnallispolitiikassa , kaiken maailman "kukkahattuja , vilttikenkiä" ja muita ,touhuaa , näpertelee saadakseen oman nimensä esiin , asialla ei niin väliä.
Siinäpä sitä mateita pyytäessä miettimistä- - elmeri espoosta
elmeri espoosta kirjoitti:
siinä mateita onkiessa myös tämän kasvihuonepäästöjen ja ilmaston lämpeämisen olemusta.
Vuosia on töttöröö "turvansoittoa" aiheen ympärillä ollut ja sitä on tutkittu ja se joka eniten maksaa on saanut mieluisat tulokset.
Ja kukkahattu-Elma , vinttikoira-Viivi , susityttö Sanna ja lauma viherpeippoja sirputtaa
"ihminen aiheuttaa ilmastonmuutoksen" , haistakoot pitkä paskan.
Luonto kulkee kulkuaan ja sitä säätelee joku muu kuin " avuton" ihminen.
Suomenlahden rannalla on lunta jo niin paljon ja taivaan täydeltä tulee lisää , aurauskalusto ei kerkiä aurata katuja.
Ilmaston "lämpeneminen" on aiheuttanut sen ,että Italiassa ollaan paljon valmiimpia talveen kuin suomi-nimisessä takapajulassa.
Sama se kunnallispolitiikassa , kaiken maailman "kukkahattuja , vilttikenkiä" ja muita ,touhuaa , näpertelee saadakseen oman nimensä esiin , asialla ei niin väliä.
Siinäpä sitä mateita pyytäessä miettimistä-Anteeksi , luin kerran ,että sinusta paistoi onnellisuus kun pakolaiset ei pakkasessa pärjää.
Annan sinulle oivan annoksen lisää mietittävää;
meillä on tällähetkellä pihat , jalkakäytävät ,kadut täynnä lunta.
Taloyhtiön huollolla on traktoreita ,linkoja,erillaisia vempaimia millä lumet läksisi joutuisaan ,
mutta herra suomalainen työläinen istuu mieluummin kaljakuppilassa , pelaamassa biljardia , viettämässä urheilupäivää kun kantaa vastuun työstänsä.
Töissä on tänään 2 suomalaista ,2 venäläistä , 1 japanislaissyntyinen ja muutama muualta tullut kaveri. Eikä ole kysymys rahasta , vaan asenteesta.
Kaupungin buseseja ajaa ulkolaistaustaiset kuskit , herra suomalainen ei sunnutaisin viitsi tehdä töitä.
Henkilökohtaisesti olen rasisti , enkä palkkaa yhtään suomalaista töihin.
Työkulttuuri on muualta tulleilla parempi.
Mieti avannolla tätä ja kerro matikalle miten on maailma inhottava. elmeri espoosta kirjoitti:
Anteeksi , luin kerran ,että sinusta paistoi onnellisuus kun pakolaiset ei pakkasessa pärjää.
Annan sinulle oivan annoksen lisää mietittävää;
meillä on tällähetkellä pihat , jalkakäytävät ,kadut täynnä lunta.
Taloyhtiön huollolla on traktoreita ,linkoja,erillaisia vempaimia millä lumet läksisi joutuisaan ,
mutta herra suomalainen työläinen istuu mieluummin kaljakuppilassa , pelaamassa biljardia , viettämässä urheilupäivää kun kantaa vastuun työstänsä.
Töissä on tänään 2 suomalaista ,2 venäläistä , 1 japanislaissyntyinen ja muutama muualta tullut kaveri. Eikä ole kysymys rahasta , vaan asenteesta.
Kaupungin buseseja ajaa ulkolaistaustaiset kuskit , herra suomalainen ei sunnutaisin viitsi tehdä töitä.
Henkilökohtaisesti olen rasisti , enkä palkkaa yhtään suomalaista töihin.
Työkulttuuri on muualta tulleilla parempi.
Mieti avannolla tätä ja kerro matikalle miten on maailma inhottava.Lähditte sitten jälleen viemään asioita "pilkkiavantoon" sinne meni asiallinen asia ja ne kaupungin vastaukset joita osasin jopa kehua enkä moittia.
Eli Lasten leikkikenttäasia
Kaavoituspolitiikka
Liikuntarajoitteiset
Diabetikot
Ikäpoliittinen ohjelma.
Näistä asioista te arvoisat kansalaiset ette halunneet keskustella vaan sekoittaa noita muun otsikon alla olevia asioita jotka ovat tärkeitä myös tämän otsikon alle.
Vielä kerran Lasten asiat leikkikenttä
Kaavoituspolitiikka ja vammaisten huomioiminen
Liikuntarajoitteiset ja tasa arvo osallistumiseeen ja liikkumiseen
Diabetikoiden asiat eli lähinnä seuranta kuntoutus ja jalkojen hoito ennaltaehkäisevä toiminta
Ikäpoliittinen asia miten edistetään tuota asiaa ja huomioidaan opiminen kaiken ikää ja miten sitä tuetaan kaupungissamme eri muodoin.
Keskustellaan niistä asioista.
Terveisin Markku Korpinen- ose tärkeä
Lähditte sitten jälleen viemään asioita "pilkkiavantoon" sinne meni asiallinen asia ja ne kaupungin vastaukset joita osasin jopa kehua enkä moittia.
Eli Lasten leikkikenttäasia
Kaavoituspolitiikka
Liikuntarajoitteiset
Diabetikot
Ikäpoliittinen ohjelma.
Näistä asioista te arvoisat kansalaiset ette halunneet keskustella vaan sekoittaa noita muun otsikon alla olevia asioita jotka ovat tärkeitä myös tämän otsikon alle.
Vielä kerran Lasten asiat leikkikenttä
Kaavoituspolitiikka ja vammaisten huomioiminen
Liikuntarajoitteiset ja tasa arvo osallistumiseeen ja liikkumiseen
Diabetikoiden asiat eli lähinnä seuranta kuntoutus ja jalkojen hoito ennaltaehkäisevä toiminta
Ikäpoliittinen asia miten edistetään tuota asiaa ja huomioidaan opiminen kaiken ikää ja miten sitä tuetaan kaupungissamme eri muodoin.
Keskustellaan niistä asioista.
Terveisin Markku KorpinenNyt se mahtasi matikka olla tulollaan. Mites muutoin on ahvenaa tullut pilkillä. Ja vielä ois tuo kepun vaaliohjelma. Mitenkähän ne poloset pärjää, kun osa puoluejohtoo joutuu lusimaan.
- kohtalaisem paljon
ose tärkeä kirjoitti:
Nyt se mahtasi matikka olla tulollaan. Mites muutoin on ahvenaa tullut pilkillä. Ja vielä ois tuo kepun vaaliohjelma. Mitenkähän ne poloset pärjää, kun osa puoluejohtoo joutuu lusimaan.
olitko sie siellä hymppä karajookke räppäyskilipailussa jojensuussa-
Liekkö matikka mitenkä hyvin nousullaa , ite en oo vielä suana kun par.
Hyvvii assiitahan se tu kaver ottaa esiille ei silti onhan niissä kannatettavvoo
vuan halavattu tosikko on mieheks
Kyllä se vuan talavveen kuulluu matikkakeitto , se kermanen ja voila maustettu ja ruisleipä.
Hyvvee kalaonnee teitille kalamiehille
ja antoissa politikointii sulle sinne valitusosastolle kohtalaisem paljon kirjoitti:
olitko sie siellä hymppä karajookke räppäyskilipailussa jojensuussa-
Liekkö matikka mitenkä hyvin nousullaa , ite en oo vielä suana kun par.
Hyvvii assiitahan se tu kaver ottaa esiille ei silti onhan niissä kannatettavvoo
vuan halavattu tosikko on mieheks
Kyllä se vuan talavveen kuulluu matikkakeitto , se kermanen ja voila maustettu ja ruisleipä.
Hyvvee kalaonnee teitille kalamiehille
ja antoissa politikointii sulle sinne valitusosastolleEn sitten ollut Joensuussa karaokessa vaan oopperassa ja kuka arvostelee karaokea niin millaista meteliä sitten on ooppera ottaako pannuun.
Mutta edelleen olen sitä mieltä että Teillä on ihan kivoja asioita mutta kuitenkin asia asian kohdalla vedetään höppäpuolelle.
Mutta kyllä tuo kalastaminen kuuluu Lieksalaiseen kulttuuriin ja miten voitaisiin tuota roskakalaa sitten markkinoida josta oli puhe juuri radiossa,eli nuo määrät eivät yksityisesti riitä niitä viemään keskieurooppaan jossa olisi niille markkinat joten pitäisikö organisaatio olla kuin sienten viemisessä.MK- kalajutuista muuhun
En sitten ollut Joensuussa karaokessa vaan oopperassa ja kuka arvostelee karaokea niin millaista meteliä sitten on ooppera ottaako pannuun.
Mutta edelleen olen sitä mieltä että Teillä on ihan kivoja asioita mutta kuitenkin asia asian kohdalla vedetään höppäpuolelle.
Mutta kyllä tuo kalastaminen kuuluu Lieksalaiseen kulttuuriin ja miten voitaisiin tuota roskakalaa sitten markkinoida josta oli puhe juuri radiossa,eli nuo määrät eivät yksityisesti riitä niitä viemään keskieurooppaan jossa olisi niille markkinat joten pitäisikö organisaatio olla kuin sienten viemisessä.MKsaitte yhden sulan plussan hattuunne.
Että ihan ooppera- esityksessä.
Oppera - operetti musiikki on todella hienoa kun sitä kuuntelee. Anteeksi , karaoke ei sitä yleensä ole ,on tietenki helmiä joukossa , mutta sittenkin.
Saanen uteliaisuuttani kysyä mikä esitys oli.
Olen joskus tuonut esiin ja joku muukin sanonut ,että n.4 vuotta sitten radiosta tuli 1700 luvulla säveletty ooppera, ei siinä sen kummasempaa mutta sen teki hienoksi ,että se esitettiin 1700-luvun puuåuhallin jäljitelmillä hienoa ,todella hienoa , fantastista. - Kalaa tulee
En sitten ollut Joensuussa karaokessa vaan oopperassa ja kuka arvostelee karaokea niin millaista meteliä sitten on ooppera ottaako pannuun.
Mutta kyllä tuo kalastaminen kuuluu Lieksalaiseen kulttuuriin ja miten voitaisiin tuota roskakalaa sitten markkinoida josta oli puhe juuri radiossa,eli nuo määrät eivät yksityisesti riitä niitä viemään keskieurooppaan jossa olisi niille markkinat joten pitäisikö organisaatio olla kuin sienten viemisessä.MKEi Suomesta mitään kaloja kannata viedä minnekään rajojen ulkopuolelle, koska vielä jonain päivänä maassamme on nälänhätä ja sitten tarvitaan kaikki kalat ruoaksi..
Mönninselällä on matikoiden ongintaan nyt paras ottoajankohta. Eilenkin sain pil.. eiku pilkillä 26 mat5ikkaa, joista laitoin housunpunttiin puolentoista kilon vonkaleen naistentansseihin mentyäni. Saatte uskoa, että tiukat teryleenihousut matikoineen veti naisväkeä kuin paskatunkio kärpäsiä. Pahaksi onnekseni mukaani valitsema nainen paljastuikin tarkemmissa tutkimuksissa mieheksi, mutta ei yksi kerta homoa tee ja toinen sattuukin jo huomattavasti vähemmän.
Tv:Kuotta, mateenonginnan ylitsepääsemätön mestari ja nyt pesunkestävä HOMO! kalajutuista muuhun kirjoitti:
saitte yhden sulan plussan hattuunne.
Oppera - operetti musiikki on todella hienoa kun sitä kuuntelee. Anteeksi , karaoke ei sitä yleensä ole ,on tietenki helmiä joukossa , mutta sittenkin.
Olen joskus tuonut esiin ja joku muukin sanonut ,että n.4 vuotta sitten radiosta tuli 1700 luvulla säveletty ooppera, ei siinä sen kummasempaa mutta sen teki hienoksi ,että se esitettiin 1700-luvun puuåuhallin jäljitelmillä hienoa ,todella hienoa , fantastista.Ooppera oli Von Giovanni Joensuun oopperayhdistys ry toteuttama tämän päivän Karjalaisen kulttuurisivulla asiasta paremmin.
Joensuuun kaupunginoresteri säesti kuoroa johti Saara Elomaa
Tuottajana Esa A Luukkainen
Pääosissa Juha Eskelinen Baritoni
Anneli Hynninen sopraano
Katharina Freihoff sopraano
Raija Puhakka sopraano
Riku Pelo baritoni
Mikko Järviluoto basso
Joonas Eloranta tenori
Jari Parviainen basso
Esitys kesti noin 3 tuntia väliaika
Ammattilaisia siis tekemässä
aikanaan minäkin olen ollut mukana Imatralla ja Joensuussa ns oopperakuorossa- ottaapannuun
kalajutuista muuhun kirjoitti:
saitte yhden sulan plussan hattuunne.
Olen joskus tuonut esiin ja joku muukin sanonut ,että n.4 vuotta sitten radiosta tuli 1700 luvulla säveletty ooppera, ei siinä sen kummasempaa mutta sen teki hienoksi ,että se esitettiin 1700-luvun puuåuhallin jäljitelmillä hienoa ,todella hienoa , fantastista.Voinen vastata tuohon mikä esitys Joenkylässä oli. Oopperan nimi oli Ottako Pannuun.
Ooppera oli Von Giovanni Joensuun oopperayhdistys ry toteuttama tämän päivän Karjalaisen kulttuurisivulla asiasta paremmin.
Anneli Hynninen sopraano
Raija Puhakka sopraano
Riku Pelo baritoni
Mikko Järviluoto basso
Joonas Eloranta tenori
Jari Parviainen basso
aikanaan minäkin olen ollut mukana Imatralla ja Joensuussa ns oopperakuorossaHieman taas lipsahti tuossa nimessä.anteeksiMK
- Tukkisakset ja keksi
Ooppera oli Von Giovanni Joensuun oopperayhdistys ry toteuttama tämän päivän Karjalaisen kulttuurisivulla asiasta paremmin.
Anneli Hynninen sopraano
Raija Puhakka sopraano
Riku Pelo baritoni
Mikko Järviluoto basso
Joonas Eloranta tenori
Jari Parviainen basso
aikanaan minäkin olen ollut mukana Imatralla ja Joensuussa ns oopperakuorossaOoppera oli Don Huonot Peräsuoljoen oopperayhdistys ry toteuttama tämän päivän Hesarinkulttuurisivulla asiasta paremmin.
Vaasan kaupunginoresteri säesti kuoroa johti Kike Elomaa
Tuottajana Esa A Pakarinen
Pääosissa JuhaMieti Hiihtäjä
Anneli Jäättenmäki Kepulainen
Katariina Suuri Joku Venäjän perusjuntti
Jouko Puhakka Rallikuski
Riku Kiri Voimamies
Mikko Leppilampi Rummut ja laulu
Joonas Turtianien entinen metsuri
Jari Sarasvuo Liikemies (talousrikollinen)
Esitys kesti noin 3 minuuttia
aikanaan minäkin olen ollut mukana Metelissä jaVästäräkinlahdella uitossa töissä
Terv: Kuotta, KAEAT Kaikkien Alojen Erikoisasiantuntija - Dr Gr Gras
Kalaa tulee kirjoitti:
Ei Suomesta mitään kaloja kannata viedä minnekään rajojen ulkopuolelle, koska vielä jonain päivänä maassamme on nälänhätä ja sitten tarvitaan kaikki kalat ruoaksi..
Mönninselällä on matikoiden ongintaan nyt paras ottoajankohta. Eilenkin sain pil.. eiku pilkillä 26 mat5ikkaa, joista laitoin housunpunttiin puolentoista kilon vonkaleen naistentansseihin mentyäni. Saatte uskoa, että tiukat teryleenihousut matikoineen veti naisväkeä kuin paskatunkio kärpäsiä. Pahaksi onnekseni mukaani valitsema nainen paljastuikin tarkemmissa tutkimuksissa mieheksi, mutta ei yksi kerta homoa tee ja toinen sattuukin jo huomattavasti vähemmän.
Tv:Kuotta, mateenonginnan ylitsepääsemätön mestari ja nyt pesunkestävä HOMO!Siell on susiketjussa siun matikanpyynnistä maili. Ookkos lukenut.
- jossoppii
Dr Gr Gras kirjoitti:
Siell on susiketjussa siun matikanpyynnistä maili. Ookkos lukenut.
Moi!
Niinkuin näkyy niin minä taidan olla siksi kiinnostava nimimerkki, että jopa lisäännyn palstalla, minun poissaollessanikin!
Mie en vielä pilkkivehkeitä ole kaivellut esille ...joskohan ensi kuussa?
Tv; Kuotta, maahanmuuttoviraston yli ja keskiaktuaari, kulttuuriantropologian maisteri ja yhä alivaltiosihteeri, jossoppii kirjoitti:
Moi!
Niinkuin näkyy niin minä taidan olla siksi kiinnostava nimimerkki, että jopa lisäännyn palstalla, minun poissaollessanikin!
Mie en vielä pilkkivehkeitä ole kaivellut esille ...joskohan ensi kuussa?
Tv; Kuotta, maahanmuuttoviraston yli ja keskiaktuaari, kulttuuriantropologian maisteri ja yhä alivaltiosihteeri,Joillakin on tarve lähteä vetämään Drag show ta mutta sekin oli ollut Lieksan muikkumarkkinoilla joten se lienee sitten joidenkin kalastajien tarpeiden ajamista.
Mutta ei se mitään moni on jopa hyvinkin taitava esiintyjä eli esim olen nähnyt laivalla mega paulan.
Kuitenkin totean vielä keskustelu ei ollut alussa tätä vaan tiedotin saamistani kaupungin hallinnolle tekemistäni aloitteista siihen ei kuulunut vielä toistaiseksi tuo nyt mainitsemani shouw.
Muuten en ole havainnut lieksassa olevan pitkään aikaan naistentansseja joten onko ne sitten pielisellä kaikki naiset ja sitten joku menee perässä kelkkauraa seuraten maastoautolla näin luin aviisista, joten kuotta tiedätkö enemmän.kerro siitä omalla palstalla.MK- maolaisajako olemme
Joillakin on tarve lähteä vetämään Drag show ta mutta sekin oli ollut Lieksan muikkumarkkinoilla joten se lienee sitten joidenkin kalastajien tarpeiden ajamista.
Mutta ei se mitään moni on jopa hyvinkin taitava esiintyjä eli esim olen nähnyt laivalla mega paulan.
Kuitenkin totean vielä keskustelu ei ollut alussa tätä vaan tiedotin saamistani kaupungin hallinnolle tekemistäni aloitteista siihen ei kuulunut vielä toistaiseksi tuo nyt mainitsemani shouw.
Muuten en ole havainnut lieksassa olevan pitkään aikaan naistentansseja joten onko ne sitten pielisellä kaikki naiset ja sitten joku menee perässä kelkkauraa seuraten maastoautolla näin luin aviisista, joten kuotta tiedätkö enemmän.kerro siitä omalla palstalla.MKTee kaupunginvaltuustolle esitys ,että lieksan kulttuurilautakunta
järjestää Drag -naistentanssit.
Tulee varmasti paljon kepulaisia.
Oisko se näin ,että palstan lukijat ovat kyllästyneet , tiettyihin omahyväisiin teksteihin.
Olipa ne kirjoittanut kuka hyvänsä.
Kirjoittaja on Maolainen ,vapaan -sanan edustaja. maolaisajako olemme kirjoitti:
Tee kaupunginvaltuustolle esitys ,että lieksan kulttuurilautakunta
järjestää Drag -naistentanssit.
Tulee varmasti paljon kepulaisia.
Oisko se näin ,että palstan lukijat ovat kyllästyneet , tiettyihin omahyväisiin teksteihin.
Olipa ne kirjoittanut kuka hyvänsä.
Kirjoittaja on Maolainen ,vapaan -sanan edustaja.Tulit sitten tänne esittämään noita mielipiteitä joita,et varmaan saisi esittää siellä isä aurinkoisen maassa, mutta tuota solvaamista jaksat tehdä toisille se on harrastus ilmeisesti koko ajan.
Mitä tulee noihin naisten tansseihin niin Shou on hieman eri asia kuin setan bileet ja varmaan nihin on karvoihin katsomatta eri puolueissa henkilöitä ja kaiken kaikkiaan täällä eikä muuallakaan voi laittaa eri arvoon henkilöitä senkään perusteella mikä on suuntaus se on perustuslaissa mainittu.
Mutta jos haluat tietää mahdollisuudet niin käy eri palstalla missä on sellaisia bileitä niitä ei taida siellä isä aurinkoisen maassa olla.MK- nainene ,miesten
Tulit sitten tänne esittämään noita mielipiteitä joita,et varmaan saisi esittää siellä isä aurinkoisen maassa, mutta tuota solvaamista jaksat tehdä toisille se on harrastus ilmeisesti koko ajan.
Mitä tulee noihin naisten tansseihin niin Shou on hieman eri asia kuin setan bileet ja varmaan nihin on karvoihin katsomatta eri puolueissa henkilöitä ja kaiken kaikkiaan täällä eikä muuallakaan voi laittaa eri arvoon henkilöitä senkään perusteella mikä on suuntaus se on perustuslaissa mainittu.
Mutta jos haluat tietää mahdollisuudet niin käy eri palstalla missä on sellaisia bileitä niitä ei taida siellä isä aurinkoisen maassa olla.MKvaatteissa.? ?
Herra Korpinen ,olen saanut käsityksen , että te laulatte kirkkomusiikkia ja toimitte kirkon piirissä muutenkin. Olenko oikeassa ?
Kyllä siinä kieroutuma ihmispolon päässä on jos julkisesti haluaa naiseksi pukeutua , peittää oman viettinsä shovn taakse.
Herra Korpinen olin töissä ravintolamaailmassa siihen aikaan kun paukku alkoi pyörittää drag-shov:ta. Luvallanne ilmaisen jos suomen laki olisi sen sallinut , olisin tervannut ns. taitelijoiden perseet.
Luulen ,että maolainen heitti sinulle ärsykkeen ja sinä tartuit.
Ei kaikki mitä ns. taiteen piirissä ole ,ole taidetta vaan ihan jotain muuta.
Minä uskon ,että Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille ja meidän tulisi elää sen mukaan. Herra Korpinen minun ja sinun arvovalta ei riitä muuttamaan sen totuutta , eikä valtioiden kirkkojen. - timeglock
nainene ,miesten kirjoitti:
vaatteissa.? ?
Herra Korpinen ,olen saanut käsityksen , että te laulatte kirkkomusiikkia ja toimitte kirkon piirissä muutenkin. Olenko oikeassa ?
Kyllä siinä kieroutuma ihmispolon päässä on jos julkisesti haluaa naiseksi pukeutua , peittää oman viettinsä shovn taakse.
Herra Korpinen olin töissä ravintolamaailmassa siihen aikaan kun paukku alkoi pyörittää drag-shov:ta. Luvallanne ilmaisen jos suomen laki olisi sen sallinut , olisin tervannut ns. taitelijoiden perseet.
Luulen ,että maolainen heitti sinulle ärsykkeen ja sinä tartuit.
Ei kaikki mitä ns. taiteen piirissä ole ,ole taidetta vaan ihan jotain muuta.
Minä uskon ,että Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille ja meidän tulisi elää sen mukaan. Herra Korpinen minun ja sinun arvovalta ei riitä muuttamaan sen totuutta , eikä valtioiden kirkkojen.Ohhoh. Aika paha vetäsy. Seurataampa.
timeglock kirjoitti:
Ohhoh. Aika paha vetäsy. Seurataampa.
Vastaan kysymyksiin kirkon piirissä on myös luurankoja kaapissa ja joka uskalsi tulla ulos oli supuolen vaihdoksen tehnyt kirkkoherra Imatralta.
Laulan todella myös ihmisen viimeiselle matkalle viime lauantainakin kaksi kertaa mutta olen hyvin arkinen ihminen ja siten armoa vailla kuten ristillä ryöväri.
Shou on souta mutta erehdyttäminen ja piiloutuminen valheessa eläminen on monen vienyt tuhoon.
Olin vasta kesällä mansikkakarnevaaleissa kun joku jätkä ei sulattanut jaätkätansijoita vaan keskisormea näytti minun näkemys oli se että oli jätkillä kuntoa ja siten kehon hallintaa enkä siinä nähnyt pornoa.
Myös kirkossa harjoitetaan liturgista tanssia nykyään jota en ole vielä nähnyt
Mitä tulee sitten elämiseen sanan mukaan on etsikää niin te löydätte olkaamme hyvässä hyviä ja pahassa taitamattomia,mutta edelleen toteaisin sen seikan on aika julmaa ihmisten kanssa elää ja hakata toista päähän Raamatulla ja kysyä uskotko,Joten tutkikaa mikä on otollista ja hyvää ja heittäkää pois vanha hapatus mutta älkäämme hakeko jokaisesta opintuulesta korvasyyhyyn lääkettä mitä tarjotaan tämä myös uskon alueella. Joten tämä on näkemykseni Kiitos MK- nainene,miesten
Vastaan kysymyksiin kirkon piirissä on myös luurankoja kaapissa ja joka uskalsi tulla ulos oli supuolen vaihdoksen tehnyt kirkkoherra Imatralta.
Laulan todella myös ihmisen viimeiselle matkalle viime lauantainakin kaksi kertaa mutta olen hyvin arkinen ihminen ja siten armoa vailla kuten ristillä ryöväri.
Shou on souta mutta erehdyttäminen ja piiloutuminen valheessa eläminen on monen vienyt tuhoon.
Olin vasta kesällä mansikkakarnevaaleissa kun joku jätkä ei sulattanut jaätkätansijoita vaan keskisormea näytti minun näkemys oli se että oli jätkillä kuntoa ja siten kehon hallintaa enkä siinä nähnyt pornoa.
Myös kirkossa harjoitetaan liturgista tanssia nykyään jota en ole vielä nähnyt
Mitä tulee sitten elämiseen sanan mukaan on etsikää niin te löydätte olkaamme hyvässä hyviä ja pahassa taitamattomia,mutta edelleen toteaisin sen seikan on aika julmaa ihmisten kanssa elää ja hakata toista päähän Raamatulla ja kysyä uskotko,Joten tutkikaa mikä on otollista ja hyvää ja heittäkää pois vanha hapatus mutta älkäämme hakeko jokaisesta opintuulesta korvasyyhyyn lääkettä mitä tarjotaan tämä myös uskon alueella. Joten tämä on näkemykseni Kiitos MKTeette hyvin kun käytte lauluillanne lohduttamassa pois menneen lähimmäisiä.
Monta kertaa elämässä on näin , että parasta ihmiselle on toisen ihmisen läheisyys , yhteyden saaminen vaikeina aikoina ja siinä ei sanoja tarvita.
Mutta saanen tuoda esille pari asiaa Raamatusta.
5 Mos 23:1 "Älköön kukaan ,joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla , pääskö Jumalan seurakuntaan."
Tämän rinnalla piispa , kirkkovaltuusto ,pappi tai ihan tavallinen ihminen on sanaton , loppui arvovalta.
"Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita , älköön mies pukeutuko naisen vaatteisiin , jokainen joka niin tekee , on kauhistus Herralle sinun Jumalallesi" Mos 5 nainene,miesten kirjoitti:
Teette hyvin kun käytte lauluillanne lohduttamassa pois menneen lähimmäisiä.
Monta kertaa elämässä on näin , että parasta ihmiselle on toisen ihmisen läheisyys , yhteyden saaminen vaikeina aikoina ja siinä ei sanoja tarvita.
Mutta saanen tuoda esille pari asiaa Raamatusta.
5 Mos 23:1 "Älköön kukaan ,joka on kuohittu musertamalla tai leikkaamalla , pääskö Jumalan seurakuntaan."
Tämän rinnalla piispa , kirkkovaltuusto ,pappi tai ihan tavallinen ihminen on sanaton , loppui arvovalta.
"Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita , älköön mies pukeutuko naisen vaatteisiin , jokainen joka niin tekee , on kauhistus Herralle sinun Jumalallesi" Mos 5Kuitenkin uudessa testamentissä on paljon armahtavampaa tekstiä eikä niin lakihenkistä.
Sopikaa keskenänne mikä on otollista ja hyvää
Mutta kuitenkin on tietysti selvää se, että jos tavallaan noissa tamineissa harhauttaa toista.
On myös Herralle kauhistus jos mies ei Herran edessä ole paljain päin, sekin on kauhistus ja myös jos nainen ei peitä hiuksiaan sekin on sama kuin hän ajaisi hiuksensa joten kyllä näitä evästyksiä löytyy.
Seurakunnan palvelijasta vielä uudessa testamentissä yhden naisen mies joka hallitse perheensä ellei sitä tee ei hallitse myöskään seurakuntaa. Millainen on sitten hyvä paimen,eikö hän etsinyt kadonnutta lammasta mutta on tietysti niin,ellei hedelmäpuu tuota tai oksa hyvää hedelmää on parempi sellainen puu karsia pois ja katso on luotava uusi puu ja hedelmä.
Mutta kuitenkin on usko toivo ja rakkaus ja rakkaus on niistä suurin.
Olemme siis osa suurta joukkoa ja jotkut ovat valkaisseet vaatteensa verellä näin ilmestyskirja toteaa lohdutuksen sanat kun tuo viimeinen matka on edessä silloin ei ole kipua eikä tuskaa eikä aurinko heitä polta.MK- H2O+CO3
Kuitenkin uudessa testamentissä on paljon armahtavampaa tekstiä eikä niin lakihenkistä.
Sopikaa keskenänne mikä on otollista ja hyvää
Mutta kuitenkin on tietysti selvää se, että jos tavallaan noissa tamineissa harhauttaa toista.
On myös Herralle kauhistus jos mies ei Herran edessä ole paljain päin, sekin on kauhistus ja myös jos nainen ei peitä hiuksiaan sekin on sama kuin hän ajaisi hiuksensa joten kyllä näitä evästyksiä löytyy.
Seurakunnan palvelijasta vielä uudessa testamentissä yhden naisen mies joka hallitse perheensä ellei sitä tee ei hallitse myöskään seurakuntaa. Millainen on sitten hyvä paimen,eikö hän etsinyt kadonnutta lammasta mutta on tietysti niin,ellei hedelmäpuu tuota tai oksa hyvää hedelmää on parempi sellainen puu karsia pois ja katso on luotava uusi puu ja hedelmä.
Mutta kuitenkin on usko toivo ja rakkaus ja rakkaus on niistä suurin.
Olemme siis osa suurta joukkoa ja jotkut ovat valkaisseet vaatteensa verellä näin ilmestyskirja toteaa lohdutuksen sanat kun tuo viimeinen matka on edessä silloin ei ole kipua eikä tuskaa eikä aurinko heitä polta.MKLicifer (luciferin pikkuveli joka on shemale) vie sinut mikäli et muuta suhtautumistasi uskontoon.
H2O+CO3 kirjoitti:
Licifer (luciferin pikkuveli joka on shemale) vie sinut mikäli et muuta suhtautumistasi uskontoon.
Voimakkain pikkuveli on housuissasi jonka pitelemisessä lienee työtä ellei ole sitten tehty niinkuin aikaisempi kirjoittaja totesi eli pallit tiiliskivien väliin.
Hirviää ajatella noin ankarasti jos ihminen on joutunut esim pahoinpideltäväksi kidutettavaksi ja mitä tehdään maailmalla tytöille? onko he sitten osattomia sen jälkeen,sanoisinko mitä missä on sitten se riemuliiteri.MK- seonmoronyt
Voimakkain pikkuveli on housuissasi jonka pitelemisessä lienee työtä ellei ole sitten tehty niinkuin aikaisempi kirjoittaja totesi eli pallit tiiliskivien väliin.
Hirviää ajatella noin ankarasti jos ihminen on joutunut esim pahoinpideltäväksi kidutettavaksi ja mitä tehdään maailmalla tytöille? onko he sitten osattomia sen jälkeen,sanoisinko mitä missä on sitten se riemuliiteri.MKPysykää kanavalla, vaikka lopun vuotta kumpanenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345558Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4902543Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271379JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51375En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171089Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7964- 62882
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4877Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43863HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807