Moikka kaikille! Kuka olisi halukas tekemään kanssani virtuaalitallin suntuubille? Olisit mieluiten yli 10 (tai muuten osaisit kirjoittaa ILMAN kirjoitusvirheitä) ja saisit olla pyörinyt virtuaalimaailmassa jo vähän aikaa. Itse olen pyörinyt jo peräti 3-4 vuotta. Jos olet kiinnostunut, ilmoita tähän ja myös osoitteeseen [email protected] , niin voidaan miettiä kaikkea s-postin kautta. Voidaan sitten tehdä talli minun sähköpostilleni :)))) Kiitos jo etukäteen. Kuvaile itseäsi niin valitsen sitten parhaimman/jos ei muita ala kuulua niin ensimmäisen kanssani pitämään virtuaalitallia.
Virtuaalitalli kanssani
7
174
Vastaukset
- tyttydtyy
ja minkäs ikäinen itse olet?
- hevoset_thesims
Olen itse 13w :))
- Saniponi
hevoset_thesims kirjoitti:
Olen itse 13w :))
kiinnostunut. En välttämättä ole pitkäaikainen omistaja mutta jonkin aikaa kumminkin:) Minkälaista tallia ajattelit? Mielestäni jonkinlainen ratsastuskoulu olisi kiva. Sinne voitaisiin majoittaa myös yksityisiä. Kuvien ei myöskään mielestäni tarvitse olla mitään slawikin rantalaukka kuvia vaan ihan normaaleja peruskopiointisivujen tuotoksia. Omistan Gimp 2 kuvan käsittely ohjelman joten voin tehdä mm. Yläkuvan yms. Vastaathan pian, ja kerrot sinun unelmatallistasi. Esiintyisin tallilla nimellä Sani.
- Brendan
Sähköpostiosoitteesi ei toimi.
Enkä halua kirjoittaa tähän.- Brendan
saniponi kirjoitti:
[email protected]
jos et toimi niin vaikkapa
[email protected]Tarkoitin aloittajaa kylläkin.
- saniponi
Brendan kirjoitti:
Tarkoitin aloittajaa kylläkin.
Niiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112