Moikka kaikille! Kuka olisi halukas tekemään kanssani virtuaalitallin suntuubille? Olisit mieluiten yli 10 (tai muuten osaisit kirjoittaa ILMAN kirjoitusvirheitä) ja saisit olla pyörinyt virtuaalimaailmassa jo vähän aikaa. Itse olen pyörinyt jo peräti 3-4 vuotta. Jos olet kiinnostunut, ilmoita tähän ja myös osoitteeseen [email protected] , niin voidaan miettiä kaikkea s-postin kautta. Voidaan sitten tehdä talli minun sähköpostilleni :)))) Kiitos jo etukäteen. Kuvaile itseäsi niin valitsen sitten parhaimman/jos ei muita ala kuulua niin ensimmäisen kanssani pitämään virtuaalitallia.
Virtuaalitalli kanssani
7
248
Vastaukset
- tyttydtyy
ja minkäs ikäinen itse olet?
- hevoset_thesims
Olen itse 13w :))
- Saniponi
hevoset_thesims kirjoitti:
Olen itse 13w :))
kiinnostunut. En välttämättä ole pitkäaikainen omistaja mutta jonkin aikaa kumminkin:) Minkälaista tallia ajattelit? Mielestäni jonkinlainen ratsastuskoulu olisi kiva. Sinne voitaisiin majoittaa myös yksityisiä. Kuvien ei myöskään mielestäni tarvitse olla mitään slawikin rantalaukka kuvia vaan ihan normaaleja peruskopiointisivujen tuotoksia. Omistan Gimp 2 kuvan käsittely ohjelman joten voin tehdä mm. Yläkuvan yms. Vastaathan pian, ja kerrot sinun unelmatallistasi. Esiintyisin tallilla nimellä Sani.
- Brendan
Sähköpostiosoitteesi ei toimi.
Enkä halua kirjoittaa tähän.- Brendan
saniponi kirjoitti:
[email protected]
jos et toimi niin vaikkapa
[email protected]Tarkoitin aloittajaa kylläkin.
- saniponi
Brendan kirjoitti:
Tarkoitin aloittajaa kylläkin.
Niiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1312468Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1741958Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82451470Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861164Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102998- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69884Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45810