Moikka kaikille! Kuka olisi halukas tekemään kanssani virtuaalitallin suntuubille? Olisit mieluiten yli 10 (tai muuten osaisit kirjoittaa ILMAN kirjoitusvirheitä) ja saisit olla pyörinyt virtuaalimaailmassa jo vähän aikaa. Itse olen pyörinyt jo peräti 3-4 vuotta. Jos olet kiinnostunut, ilmoita tähän ja myös osoitteeseen [email protected] , niin voidaan miettiä kaikkea s-postin kautta. Voidaan sitten tehdä talli minun sähköpostilleni :)))) Kiitos jo etukäteen. Kuvaile itseäsi niin valitsen sitten parhaimman/jos ei muita ala kuulua niin ensimmäisen kanssani pitämään virtuaalitallia.
Virtuaalitalli kanssani
7
262
Vastaukset
- tyttydtyy
ja minkäs ikäinen itse olet?
- hevoset_thesims
Olen itse 13w :))
- Saniponi
hevoset_thesims kirjoitti:
Olen itse 13w :))
kiinnostunut. En välttämättä ole pitkäaikainen omistaja mutta jonkin aikaa kumminkin:) Minkälaista tallia ajattelit? Mielestäni jonkinlainen ratsastuskoulu olisi kiva. Sinne voitaisiin majoittaa myös yksityisiä. Kuvien ei myöskään mielestäni tarvitse olla mitään slawikin rantalaukka kuvia vaan ihan normaaleja peruskopiointisivujen tuotoksia. Omistan Gimp 2 kuvan käsittely ohjelman joten voin tehdä mm. Yläkuvan yms. Vastaathan pian, ja kerrot sinun unelmatallistasi. Esiintyisin tallilla nimellä Sani.
- Brendan
Sähköpostiosoitteesi ei toimi.
Enkä halua kirjoittaa tähän.- Brendan
saniponi kirjoitti:
[email protected]
jos et toimi niin vaikkapa
[email protected]Tarkoitin aloittajaa kylläkin.
- saniponi
Brendan kirjoitti:
Tarkoitin aloittajaa kylläkin.
Niiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1584520Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442167Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet301285- 691159
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391003Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen67982- 53933
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies114898