Hiekanjyväset

*saaga*

http://www.youtube.com/watch?v=lgWIT8E

Kauneita rakkautta
hiekkarannalla
meren pauhatessa
musta taivas
kuu ja tuhannet tähdet

siitä saan mä unelmoida
ei se ketään
rikkoa ei satuttaa
mun haaveiluni
ketään voi...

Mutta

todeksi jos kaiken
kaiken rakkauteni
kanssasi nyt
toteuttaa voisin

mieleni siitä ilakoi
hiekanjyvät
selkäni alla
kaiken todeksi
mieleeni tuo

12

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*
      • *saaga*

        Nimenomaan
        keskellä hohtavaa hankea
        ja paukkuvia pakkasia
        Intia häämöttää....

        Odotellaan kesä ja kärpäset
        kohtsilleen


    • lindalinda
      • *saaga*

        Kuuntelin ja
        unelmoin musta taivas
        leppeä meren
        kostea lämpö
        ei huolia ei murheita
        vain lomalla
        ja rakkuttani odotan..

        Kiitos sinulle Linduska :)


    • mies-v57

      Tämä ranta, hiekka jaloissamme päivän
      paahteesta vielä kuumana kuin kuinniaksemme,
      hyväillen jalkojamme, kosiskelle, suudellen,
      kuin yhteen meitä vietellen..

      Ja taivas yllämme ja sen pilviverho kuin
      kultaa suuressa viitassa, häveliäsyytemme
      kuin olisi, Rakastamisemme suoja, jonka katveessa
      vietämme aikaa kosketellen, suudellen..

      Miten vaikeaa uskoa todeksi, vaikka palmun
      runko karheana hiertää selkääni, kun painaudut,
      meren ääni kuuluu kuin kuiskauksina, enkä silti jaksa
      tätä kaikkea uskoa todeksi, Sinun kuumuuttasi..

      Ja kun asetut makuulle, saan tulla viereesi,
      siinä jotain kauneutta kuin laskevan auringon
      viime katseessa olisi taikaa, sen värjätessä riisuutuvaa
      Sinua, saan viimein maistaa huulin Rakkauttasi..

      ..uni tai todellisuus...mikään muu,
      ei ole Sinun veroistasi..

      http://www.youtube.com/watch?v=PJ4lGkdv2UE&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Haaveet on hellin tapa palata menneisyyteen,
      ketään koettamatta..

      Liukua tulevaisuuteen, yhtäkään
      ovea avaamatta..

      Tai olla tässä ja nyt..haaveilla,
      antaa elämän rauhassa nukahtaa..

      Rakkautta.

      Tämä oli hellä, kaunis ja
      hyvän mielen tuova Rakkausrunosi..

      Tekstisi kynänjälki oli aitoa,
      haaveellista, raikasta ja elämänmakuista
      kuitenkin..

      Oli hyvä mennä sisään ja mukaan
      säkeisiisi, olemaan ja kulkemaan..

      Hyvä Runo, vie tunteet muassaan,
      käy lävitse itseään, tuntojaan..

      Tämä oli hyvä Runosi, joka toi iloisen mielen
      koko päivääni, siitä iso kiitos!

      Sinulle myös oikein valkoista ja iloista talvista
      päivää, paljon voimia.

      • *saaga*

        Oli taas pulpunnut
        sinun
        runoutesi suureen
        kauneuteen
        Tunsin ihan miten ruusu
        nupustaan
        aukesi

        Oikeaan niin oikeaan
        osusit haaveissani mun
        joskus vain unelmat

        nuo niin ihanat
        ulos pulputtelee

        Kiitos sinulle
        saan toivottaa
        sinulle
        aurinkoisen talvista viikonloppua...


    • syysyöllä

      Hiekkarannalla näin talvella
      ehkä kanssa rakkaimman
      alla tähtitaivaan.

      Aaaaaah.

      Ei toiveet voi satuttaa,
      mutta ehkä ne toiveet
      voisi myös toteuttaa
      jos oikein kovasti haluaa.

      Mukava lukea runoasi
      ja itsekin haaveilla lämmöstä
      sekä auringon,että toisen.

      Lämmin kiitos sinulle saaga.

      • *saaga*

        Äläpäs muuta
        ystäväni virka
        mikäs sen somenpaa ois
        jos lämpösessä
        hiekkarannalla
        etelän hajut nenässä
        lämmin ilmavirta
        toistemme peittona...
        siellä ihan uudenlaista
        tähän valkoiseen
        kauneuteen
        kietoutua
        toisiimme....
        kuka toinen sit olisikaan...

        Lauantaipäivää
        rakkauden viritteistä
        sinulle toivon
        kiitän onnellisena....


    • Mikäs sen mukavampaa
      kuin unelmoida hiekan
      pehmeydestä rakkaansa kanssa
      ja aaltojen syleilystä iholla.

      Unelmointi on halpa matka
      onnellisuuteen.

      T: J.

      • *saaga*

        Miten
        tepposetko mieleneni
        tekevi...???

        niipä niin ei maksa mitään
        unelmat ei haaveet

        Likat Intiaan lähtevät
        ja muistot hajuineen
        palasi mieleeni

        Kiitos sinulle ystäväni
        leppoisaa viikonvaihdetta...


    • runo64-1

      ... meren yllä
      ja ranta todistamassa yksinäisten kohtaamisessa
      rakkauden tulosta elämään
      poistaessa niin haaveet ja unelmatkin
      kaiken ollessa niin totta
      ettei unetkaan parempaan pystyisi
      ja silmissäsi yksi tähti enää
      rakkaasi ...

      wau !!! mitä sanoja sinulla mukana rannaltasi
      kun ne ovat niin uskomattoman lämpöisiä.
      pidin todella kuvasta jonka maalasit sanoillasi
      sinä vaeltava tarina revontulten hiljainen fuuga.

      hyvä upea saaga !!!

      • *saaga*

        Niin vastakkaista
        unelmaa
        tähän valkoiseen
        pumpuliseen
        maisemaan nähden...

        Meidän neljä vuodenaikaa
        on tosi kauniita...
        mutta syvimmiltään ihannoimme
        exotiikkaa tumman
        taivaan alla ja
        kuumalla hiekkarannalla

        Kiitos Sinulle
        leppoisaa pyhpäivää
        toivottelen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe